Moneyveo

brogress-bar

Як контролювати доходи і витрати у бізнесі

22.08.2018
Сума (грн)
Термін (дн.)
Відсотки
Всього
Оформити кредит

У бізнесі багато витрат. Оплата оренди та комунальних послуг, придбання обладнання та інвентарю, забезпечення виробництва, зарплата працівникам, маркетинг тощо. Як не заплутатися у пріоритетах інвестування? Для людини, яка вперше відкриває власну справу, раціональний розподіл грошей у бізнесі має першочергове значення. Куди вкладати кошти у першу чергу? Є 5 правил, які допоможуть зорієнтуватися.

Дійте стратегічно

Действуйте стратегически

Спонтанні, емоційні рішення – табу для бізнесу. Кожне грошове вкладення має підкріплюватися аналізом і розрахунками. Припустимо, нещодавно ви відкрили магазин одягу власного виробництва, і ваші закрійниці не встигають задовольняти попит на товари. Що ви робитимете – домовитеся з іншими виробниками і поповните вітрини чужими товарами? Але так ваш магазин втратить свою винятковість і перетвориться на одну з мільйонів звичайних точок продажів з однаковою продукцією. А можна вчинити інакше – найняти ще кількох працівників і закупити сучасне обладнання, що допоможе автоматизувати деякі процеси.

Як би вам не хотілося цього уникнути, а доведеться розробити стратегічний план зростання підприємства. Щоб запобігти позастратегічним рішенням і зменшити бізнес-витрати, розпишіть свої цілі та кроки як мінімум на найближчий рік. А якщо на шляху до реалізації плану зустрічатимуться труднощі, не поспішайте одразу за все платити – дайте собі час подумати і проаналізувати ситуацію.

Порівнюйте вартість і вплив інвестицій

Сравнивайте стоимость и влияние вложений

Є три фактори, які допомагають визначати пріоритети витрат у бізнесі:

  1. Вартість. Яку суму потрібно вкласти? Вона у вас є чи треба брати кредит; як ви будете її відшкодовувати?
  2. Зусилля. Після того, як ви вкладете гроші, скільки зусиль і часу знадобиться, щоб інвестиція дала результати?
  3. Вплив. Як позначаться інвестиції на бізнесі – що і коли ви від них прагнете отримати?

Порівнявши варіанти інвестицій за цими показниками, ви з'ясуєте, як правильно розподілити доходи підприємства: що потрібно зробити просто зараз, а що відкласти на потім. Головне, чітко розуміти, на які результати і як швидко ви очікуєте, а також з'ясувати, як зменшити витрати і зусилля.

Якщо вам потрібно підвищити продуктивність, значить, слід оптимізувати роботу. Можливо, вам знадобиться наймати людей і купувати обладнання. Тут важливо враховувати витрати часу на пошуки обох ресурсів і на навчання працівників користуванню набутим обладнанням. До того ж потрібно забезпечити новому персоналу робочі місця, розширити зарплатний бюджет тощо. А що це дасть? Ви збережете свою марку, збільшите продажі та зможете задовольняти попит на вашу продукцію.

Максимально зменшуйте витрати

Ваші інвестиції почали приносити дохід, і ви задоволені результатом? Чудово, але це не все, що ви можете зробити. Уважно проаналізуйте робочі процеси і з'ясуйте, де потрібна оптимізація, які етапи автоматизувати, щоб зменшити витрати. Раціональний розподіл доходів у бізнесі ніхто не відміняв. Підприємство буде зростати, і значно простіше коригувати його роботу поступово, ніж вигадувати глобальні зміни.

Намагайтеся бути на крок попереду від конкурентів

Якщо ви новачок в обраній галузі, варто звертати увагу на дії досвідченіших власників підприємств. Як вони поводяться залежно від сезонів, із ким співпрацюють, як збувають застарілі товари та які роблять маркетингові кроки.

Також намагайтеся стежити за змінами у галузі і зокрема у законодавстві, яке її стосується. Це допоможе приймати правильні рішення під час розподілу доходу компанії.

Відстежуйте результати бізнес-інвестицій

Отслеживайте результаты вложений

Не забувайте стежити за тим, як повертаються ваші інвестиції. Наскільки зросли продажі і доходи підприємства після інвестування в обладнання та співробітників? Чи вдається вам за рахунок зростання прибутку сплачувати проценти за кредитом, який ви узяли на придбання нових швейних машин та оверлоків? Можливо, варто подумати про систему бонусів для співробітників, які справляються з роботою краще за інших, щоб мотивувати колектив покращувати результати?

Розставляти пріоритети у витратах – постійне завдання керівника приватного бізнесу. Не пускайте все на самоплив. Якщо ви стежитимете за фінансовим оборотом підприємства і за тим, як працюють ваші інвестиції, будете контролювати і коригувати ситуацію, то незабаром зрозумієте, як правильно розподіляти гроші у бізнесі. А якщо раптом так станеться, що вам терміново знадобляться додаткові кошти, ви миттєво отримаєте їх на moneyveo.ua Навіть за наявності діючого кредиту в банку, Манівео не відмовить вам у фінансовій підтримці.

Оцініть сторінку:

Ваша оцінка:

Рейтинг: 5 з 5 (Голосів: 1)

Особистий кабінет