Онлайн-кредити: «підводні камені»

Терміново потрібні гроші?



26.02.2018

Зазвичай сайти, які видають кредити онлайн, влаштовані дуже просто і навряд чи ви заплутаєтеся в тому, як отримати або погасити кредит на такому сайті. Але будь-яка фінансова послуга має свої особливості, про які споживачеві бажано знати ще до того, як нею скористатися. На прикладі Moneyveo ми розповімо, що викликає найбільше запитань у позичальників, які вирішили взяти кредит онлайн в Україні на картку.

Онлайн-кредити: підводні камені

1. Чому іноді заявки обробляються довше звичайного?

98% заявок у сервісі Moneyveo обробляються автоматичною системою, тому користувачі отримують рішення про видачу кредиту протягом 1-2 хвилин. Але в деяких випадках співробітникам сервісу доводиться додатково їх перевіряти. Найчастіше це відбувається з двох причин:

  • якщо інформації в заявці недостатньо для прийняття рішення;
  • якщо виникають питання з приводу даних, наданих користувачем.

Наведемо кілька прикладів, коли система може сумніватися в інформації із заявки:

  1. Користувач припустився помилок, коли заповнював паспортні дані. Тоді, можливо, знадобиться надіслати скан або фото документу, щоб система могла їх порівняти.
  2. Якщо ім'я, яке користувач зареєстрував у сервісі, не збігається з ім'ям власника картки, яку він надав до Манівео (приклад відмінності: Оксана і Ксенія). У такому випадку клієнтові доведеться пройти додаткову перевірку.
  3. Коли є імовірність, що клієнт проживає в АР Крим чи на території проведення АТО (Манівео тимчасово не видає тут позики).
  4. Якщо номер телефону користувача, зареєстрований у сервісі, не збігається з його номером, які є в бюро кредитних історій. Тоді доведеться пройти додаткову перевірку.

2. Чому не всі картки підходять для отримання кредиту?

Не всі банківські картки можна використовувати для отримання грошей у сервісі Moneyveo. Краще, щоб це була ваша картка, яка обслуговується платіжною системою Visa або MasterCard. Інакше з міркувань безпеки наша система може відмовити вам у кредиті, якщо ви вказали картку, видану на чуже ім'я.

Проте компанія не може перераховувати гроші на соціальні та депозитні картки (через вимоги постанови Національного банку України від 18.08.2014 року «Про внесення зміни до Інструкції про порядок відкриття, використання і закриття рахунків у національній та іноземних валютах»). Для цієї мети можна відкрити і прив'язати до картки окремий рахунок. Також не можна отримати кошти на картки Maestro і ФОП.

3. Інші питання

Звісно, у клієнтів сервісів онлайн-кредитування з’являються й інші питання. Наприклад, що робити, якщо вніс оплату за позикою, але банк/термінал зняв комісію і в результаті кредит повністю не погасив і почалося прострочення? Щоб не потрапляти в такі ситуації, компанія Moneyveo рекомендує клієнтам завжди цікавитися наявністю і розміром комісій перед оплатою кредиту.

Іноді виникають питання з приводу процентної ставки за пролонгованим кредитом. У пролонгації не діють знижки, і ставка завжди встановлюється на рівні стандартної. Щоб не виникало таких питань, Манівео попереджає про умови пролонгації в кредитному договорі, на Головній сторінці сайту і в розділі «Довідка».

У будь-якому випадку за виникнення питань ви можете звернутися до служби підтримки Moneyveo і поставити їх по імейлу або в телефонному режимі.

Оцініть сторінку:

Ваша оцінка:

Рейтинг: 5 з 5 Голосів: 1

Терміново потрібні гроші?