100 000 грн за кращі онлайн-проекти: moneyveo нагородила студентів Могилянки

23.12.2019
Сума (грн)
Термін (дн.)
Відсотки
Всього
Оформити кредит
left_Нагородження

Компанія moneyveo провела на факультеті інформатики Національного університету «Києво-Могилянська академія» курс лекцій з онлайн-маркетингу та вручила грошові винагороди за найкращі студентські проєкти.

Курс «Інтернет-просування вебпроєктів» розробили співробітники департаменту маркетингу компанії moneyveo. Упродовж чотирьох місяців вони читали студентам Могилянки лекції про пошукову оптимізацію, рекламні кампанії у мережі, побудову SMM-стратегії та роботу з Google Analytics.

У процесі навчання студенти мали змогу випробовувати отримані знання на практиці. Вони вивчали ринки, розробляли власні фінансові сайти на справжніх комерційних хостингах, використовували в роботі платні маркетингові інструменти і ресурси, керували виділеними moneyveo рекламними бюджетами. Протягом курсу компанія профінансувала 11 студентських проєктів сайтів.

right_Нагородження
«Навчальні проєкти майже на 100% були наближені до реальних бізнес-умов. Це курс не лише про онлайн-маркетинг, але й про лідерство, управління командами і проєктами. На прикладі пошукової оптимізації студенти побачили, як їхні технічні знання поєднуються з бізнес-вимогами», – зазначив викладач НаУКМА Максим Корнійчук, спільно з яким moneyveo розробила курс.

Студенти засвоїли нові технології, навчилися працювати у команді, спробували підходи проєктного менеджменту. Вони зрозуміли логіку роботи з просуванням власного продукту, важливість правильного вибору цільової аудиторії.

left_Нагородження
«Як розробники, ми вміємо створювати сайти. Але залучати на них аудиторію пробували вперше, – розповіла студентка Єлизавета. – Тому робота з пошуковою оптимізацією виявилася найцікавішою. Найскладніше було підтримувати позитивну динаміку відвідування сайту, оскільки для цього доводилося постійно відстежувати та задовольняти інформаційні запити відвідувачів».

Для авторів проєктів із найкращими показниками рекламної кампанії та пошукової оптимізації moneyveo підготувала призи у вигляді грошової винагороди. Переможцем став сайт із депозитним калькулятором. Студенти з команди, яка над ним працювала, отримали від moneyveo 50 000 грн. Друге місце посів проєкт із відгуками про кредити – розробникам дісталися 30 000 грн. Третім став сайт із рейтингом українських банків – автори отримали у винагороду 20 000 грн.

right_Нагородження
«Існує думка, що сучасна вища освіта не відповідає реальним вимогам бізнесу. Однієї теорії замало, розуміння бізнес-процесів приходить із практикою. Наші спеціалісти упродовж курсу ділилися експертизою, аналізували практичні кейси, давали максимум інформації про маркетингові інструменти, якими користуються щодня у свої роботі. Усе для того, щоб студенти мали змогу на практиці відчути себе власниками повного процесу – від створення сайту і наповнення його контентом до промо, залучення аудиторії», – прокоментувала CEO moneyveo Альона Андронікова.

У 2020 році співробітники департаменту маркетингу компанії moneyveo планують розширення освітнього курсу. Наразі готуються відеолекції, які будуть проведені для бійців АТО.

Оцініть сторінку:

Ваша оцінка:

Рейтинг: 5 з 5 (Голосів: 1)

Кредит Menu

Увійти

Особистий кабінет