Moneyveo продемонструвала колекцію одягу #КРАСАВА на Odessa Fashion Day 2020
01.06.2020Компанія Moneyveo презентувала колекцію спортивного одягу
#КРАСАВА у рамках діджитал-показу Odessa Fashion Day 2020.
«Кожен з нас #КРАСАВА» – головний посил бренду одягу від фінансової компанії Moneyveo. Перша колекція – осінь-зима – з’явилася ще восени 2019-го і була представлена на Kyiv Fashion Week 2019. Друга – спортивна – побачила світ 8-9 травня на показі у діджитал-форматі Odessa Fashion Day 2020.
До нової капсульної лінійки увійшли 10 жіночих луків у традиційних для бренду зелених, фіолетових, білих кольорах та з фірмовим принтом. Дівчата-моделі продемонстрували глядачам стильні футболки і топи, шорти й лосини, сукні та інші невід’ємні атрибути гардеробу сучасної жінки у #КРАСАВА-style. Також лінійку доповнили брендовані унісекс-дощовики, пошиттям яких займалася команда Drydope.
«#КРАСАВА – це в тому числі і про здоровий спосіб життя. Адже в здоровому тілі – сильний дух і енергія. Наша друга колекція – для проактивних Красав, які перебувають у тонусі і в гармонії з собою навіть у непростий період карантину. Вона орієнтована на молодих енергійних людей, для яких рух – це життя», – коментує показ CEO Moneyveo Альона Андронікова.
Глядачі змогли оцінити комфортність моделей,
розроблених для тренувань різної інтенсивності – від легких пробіжок до професійних занять. Колекція створена
з тканини, у складі якої поєднано стрейчевий еластан і бавовну. Недаремно з цим матеріалом працюють такі бренди, як
Bayer, Lucra і Dorlastan. Моделі мають зручну посадку і не обмежують рухів. Це чудовий варіант для спорту, зазначає
дизайнер колекцій #КРАСАВА Наталія Гóрод.
Директор Odessa Fashion Day Костянтин Леонтьєв розповів про цьогорічний незвичний діджитал-формат проведення заходу.
«Ми встигли вчасно перебудувати механізм роботи і піти повністю в онлайн-версію. Від офлайну вона відрізняється тим, що не має реального контакту з гостем... В умовах карантину працювати так, щоб дотримуватися всіх запобіжних заходів і при цьому зібрати матеріал, дуже складно. Але це нереальна пригода і досвід», – підкреслює Костянтин Леонтьєв.
Нагадаємо, на створення бренду #КРАСАВА Moneyveo надихнув образ Сави-Красави з її ТВ-реклами та власне клієнти компанії. Багато з них перебувають в творчому пошуку себе, прагнуть до саморозвитку і живуть на високих швидкостях. Колекції бренду втілюють цей дух енергійності. Своєю назвою бренд заявляє: «Я – Красава. Я впевнений у собі, живу вільно, без комплексів і страхів. Мій одяг – це зовнішній прояв того, ким я є всередині».
Наведена інформація не є кредитним калькулятором у розумінні Постанови НБУ від 05.10.2021 №100. Щоб отримати доступ до відомостей про всі види споживчих кредитів, їх істотні характеристики та кредитний калькулятор, перейдіть до розділу "Кредитні продукти".