СОО Moneyveo поділився на конференції досвідом впровадження скоринг-моделей в сервісі онлайн-кредитування

Moneyveo-скоринг
21.10.2020

15 жовтня відбулася Міжнародна онлайн-конференція «Digital ERA: Фінанси & Клієнти». COO Moneyveo Сергій Сінченко розповів учасникам про вплив скорингових моделей на бізнес на прикладі досвіду компанії-лідера онлайн-кредитування в Україні.

Готуючись до заходу, організатор – онлайн-журнал «Банкіръ» – провів масштабне дослідження для виявлення основних трендів і тенденцій у сфері діджиталізації банків і небанківських компаній. У результаті були сформульовані найактуальніші для ринку теми, пов'язані з автоматизацією процесів обслуговування клієнтів, дистанційною ідентифікацією, електронним документообігом, захистом мережі, технологіями хмарного зберігання даних, захистом інформації тощо.

У конференції взяли участь топменеджери Національного банку України, Міністерства цифровий трансформації, fintech-компаній, банків, небанківських фінансових установ та ін.

Компанія Moneyveo поділилася досвідом розробки та впровадження власних скорингових моделей у першому українському сервісі онлайн-кредитування. А також розповіла про плюси автоматизації бізнес-процесів як усередині компанії, так і в обслуговуванні клієнтів.

«Застосування скорингу разом з автоматизацією максимально підвищує ефективність роботи. Коли процес прийняття рішень заснований на скорингу, можна дуже швидко покращити якість кредитів. У т. ч. зменшити частку проблемних кредитів, поліпшити динаміку закриття, а також швидко наростити обсяги кредитування, повертаючи налаштування до докризового рівня, – розповів під час виступу СОО Moneyveo Сергій Сінченко. – У березні, коли в країні оголосили карантин, ситуація почала стрімко змінюватися. Потрібні були оперативні заходи для забезпечення стабільної роботи компанії. Ми адаптувалися буквально протягом декількох годин».

Сергій зазначив, що в Moneyveo, як у продуктовій fintech-компанії повного циклу (від лідогенерації до комплексного обслуговування кредитного портфелю), скоринг застосовується дуже широко. Компанія працює за власними моделям credit score, marketing score, collection score, а також невдовзі планує впровадити sales score. Усі ці скоринг-моделі допомагають максимізувати кількість видач.

Так, навчивши маркетингову скоринг-модель створювати індивідуальні пропозиції з акціями, компанії вдалося збільшити дохід на 15%. Автоматизація процесів дозволила скоротити до 80% робочого часу фахівців, які працюють із розсилками. А також Moneyveo вдалося вдвічі зменшити кількість автоматичних повідомлень клієнтам – у результаті компанія зменшила витрати на цей напрямок.

Варто зазначити, що весь процес оформлення і видачі кредиту на moneyveo.ua скорочений до 1 хвилини для постійних і до 8 – для нових клієнтів. Щоб досягти такого результату, компанія автоматизувала до 200 процедур.

Читайте також: Moneyveo розповіла на міжнародному форумі про роботу з портфелем проблемної заборгованості

Сума:
100 грн 17000 грн
Термін:
1 день до 30 днів
Повернути до дати :
Кредит :
Проценти, грн:
Всього до повернення :
?
100 грн
до 22 000 грн
1 день
до 30 днів
Повернути до дати : 0
Кредит : 0
Проценти, грн: 0
Всього до повернення : 0 ?

Оцініть сторінку:

Ваша оцінка:

Рейтинг: 0 з 5 (Голосів: 0)

Кредит Меню

Увійти

Особистий кабінет
Увага! Цей веб-ресурс використовує технологію Cookies. Ви можете налаштувати опції свого браузера, якщо не бажаєте отримувати файли Cookies. Детальніше про Cookies в Положенні про конфіденційність