Moneyveo

brogress-bar

Відповіді на найчастіші запитання щодо moneyveo

Як отримати кредит у moneyveo?


  • Перший кредит. На електронному калькуляторі на Головній сторінці сайту вкажіть суму і строк кредитування. Натисніть кнопку «Отримати кредит», надішліть онлайн-заявку. Протягом 1 хв. на екрані з’явиться відповідь системи та договір кредитування. Ознайомтеся з його умовами і поставте позначку про згоду. Сервіс перерахує вам кошти миттєво.
    Зазвичай оформлення першої заявки триває до 8 хв.

  • Повторний кредит. Оформлення повторного кредиту відбувається до 2 хв., оскільки не потрібно знову вводити реєстраційні дані. Просто увійдіть до розділу «Стан кредиту» в Особистому кабінеті, вкажіть на електронному калькуляторі суму і строк кредитування. Потім введіть промокод на знижку або суму enotcoin, які хочете використати (за наявності) та натисніть кнопку «Отримати кредит». Протягом 1 хв. на екрані з’явиться відповідь системи і договір кредитування. Ознайомтеся з його умовами та надайте згоду. Сервіс перерахує вам кошти миттєво.

Як додати нову картку?


У меню в Особистому кабінеті увійдіть до підрозділу «Картки», додайте нову. Якщо надалі ви хочете отримувати на неї кредити, зробіть її основною. Для цього натисніть кнопку «Основна».


Як верифікувати картку?


Верифікація відбувається на етапі заповнення заявки на перший кредит або у процесі додавання нової картки в Особистому кабінеті. Після того, як ви введете дані картки у відповідні поля, система тимчасово заблокує на ній суму до 1 грн.


Ви отримаєте SMS від свого банку про розмір суми або дізнаєтеся її в інтернет-банкінгу та введете до запропонованої сервісом форми. Це і є верифікація – ідентифікація власника картки.


Де знайти Особистий кабінет?


Після реєстрації в сервісі у вас з'явиться Особистий кабінет на moneyveo.ua Форму входу ви побачите у верхньому правому куті сайту – кнопка «Увійти».


Що таке логін і пароль?


Логіном є ваш email або номер мобільного телефону. А пароль – це таємна комбінація букв, цифр і символів, які ви маєте вигадати самостійно під час реєстрації у сервісі moneyveo. Логін та пароль вводяться для авторизації – їх треба запам’ятати.


Що робити, якщо забули пароль?


Скористайтеся формою відновлення паролю на сторінці авторизації – тобто входу до акаунту на сайті moneyveo.ua Для цього натисніть «Забули пароль?».


Як змінити логін/пароль?


Надішліть з вашого email, зареєстрованого в moneyveo, лист на support@moneyveo.ua із фото 1-ї та 2-ї сторінок паспорту та ІПН. У темі вкажіть «Зміна особистих даних».


Де дізнатися статус поданої заявки?


Протягом 1 хв. з моменту подання заявки на кредит система згенерує рішення (статус заявки), яке з'явиться в Особистому кабінеті. Також воно буде надіслане вам у SMS-повідомленні та на email.


Як сплатити кредит moneyveo?


Є багато способів сплатити кредит повністю або частково:


  • Онлайн на moneyveo.ua – через Особистий кабінет або у розділі «Сплата кредиту без авторизації на сайті».

  • Через сервіси онлайн-платежів iPay.ua, Portmone.com, MyPay, EasyPay, PayHub, LeoWallet.

  • За допомогою «Мобільних Грошей» від «Київстар», коштів на мобільному рахунку lifecell.

  • В інтернет-банкінгу.

  • У відділеннях банків і через термінали самообслуговування мереж 24nonStop, EasyPay, City24, iBox, ПриватБанк, 2click, E-PAY, ФК «Система» та «Квітка» – за реквізитами компанії.

Що таке Програма лояльності?


Програма лояльності – це система накопичення балів, які трансформуються в постійні індивідуальні знижки до 50%. Позичальник, який закрив у сервісі хоча б один кредит, автоматично стає учасником Програми. А кожний наступний закритий кредит приносить йому додаткові бали. Побачити кількість накопичених балів можна в Особистому кабінеті.

Повернутися до списку
Особистий кабінет