Як платити карткою онлайн, якщо на ній стерся CVV-код?

Якщо у вас стерся CVV-код (або його не видно з будь-яких інших причин), потрібно замовити перевипуск картки. Це можна зробити в телефонному режимі, звернувшись до нашої служби підтримки. Або самостійно – в Особистому кабінеті, у розділі Veocard «Управління», обравши пункт «Заблокувати картку».

Система попередить вас, що після блокування ми автоматично перевипустимо і надішлемо вам нову Veocard. Якщо з моменту замовлення попередньої картки ваші дані залишилися без змін (ви не змінили прізвище, паспорт, фото у паспорті тощо), то вам не доведеться знову надавати інформацію про себе. Якщо ж відтоді щось оновилося – система попросить завантажити скани/фото всіх ваших документів. Також вам буде запропоновано обрати адресу відділення «Нова Пошта» для отримання Veocard. І забрати картку, яка чекатиме на вас за вказаною адресою через 1-2 робочі дні.

Повернутися до списку
До сплати Меню

Увійти

Особистий кабінет
Увага! Цей веб-ресурс використовує технологію Cookies. Ви можете налаштувати опції свого браузера, якщо не бажаєте отримувати файли Cookies. Детальніше про Cookies в Положенні про конфіденційність