Що робити, якщо забув картку в банкоматі/терміналі?

Якщо ви забули Veocard у банкоматі або терміналі – зателефонуйте до нашої служби підтримки та повідомте про подію. Якщо пристрій зажував картку – обов'язково заберіть чек після проведення операції і також зателефонуйте до контакт-центру за номерами: 0800 21 53 00 або 5300.

Наші співробітники допоможуть вам повернути/перевипустити Veocard. Сума кредитних та ваших власних коштів, які були на попередній картці, будуть доступні для користування на новій Veocard.

Повернутися до списку
До сплати Меню

Увійти

Особистий кабінет
Увага! Цей веб-ресурс використовує технологію Cookies. Ви можете налаштувати опції свого браузера, якщо не бажаєте отримувати файли Cookies. Детальніше про Cookies в Положенні про конфіденційність