Що робити у разі задвоєння операції під час розрахунку на касі?

Якщо під час сплати карткою на касі магазину ви побачили, що сума списалася двічі, дочекайтеся «відвантаження» терміналу (запитайте на касі, коли це відбудеться). Термінал визначить, що це транзакція з однаковим ID-номером, і скасує повторну транзакцію.

Якщо після «відвантаження» операція не скасується, повідомте про це нашій службі підтримки на email: [email protected] або по телефону: 0800 21 53 00 чи за коротким номером: 5300.

Повернутися до списку
До сплати Меню

Увійти

Особистий кабінет
Увага! Цей веб-ресурс використовує технологію Cookies. Ви можете налаштувати опції свого браузера, якщо не бажаєте отримувати файли Cookies. Детальніше про Cookies в Положенні про конфіденційність