Moneyveo

brogress-bar

На moneyveo.ua з'явилася кнопка «Поскаржитися на оператора»

12.11.2019
Сума (грн)
Термін (дн.)
Відсотки
Всього
Оформити кредит

Відтепер користувачі можуть оперативно повідомляти про якість роботи співробітників контакт-центру сервісу moneyveo. На головній сторінці сайту з'явилася кнопка «Поскаржитися на оператора». Кожен клієнт, який вважає, що в розмові з ним повелися некоректно, може донести інформацію про це безпосередньо до керівництва компанії moneyveo.

«У moneyveo впроваджені високі стандарти роботи з клієнтами. Всі телефонні звернення до нашого контакт-центру записуються і перевіряються відділом контролю якості обслуговування. Кожна скарга детально розглядається», – повідомляє операційний директор moneyveo Сергій Сінченко.

В основі роботи контакт-центру moneyveo закладені принципи ввічливості, дружності, уваги до труднощів, з якими стикаються клієнти компанії. Завдання оператора – надати необхідну допомогу, знайти оптимальне для користувача рішення його проблеми.

Найчастіше люди звертаються до контакт-центру щодо питань оплати кредитів, добору коштів за поточним договором, у разі технічних труднощів тощо.

«У спілкуванні з клієнтом ми намагаємося прийняти його сторону і завжди керуємося принципами захисту прав та інтересів споживачів фінансових послуг», – підкреслює керівник контактного центру moneyveo Юлія Назаренко.

У разі обґрунтованої скарги на роботу оператора, компанія проводить внутрішнє розслідування і вирішує цю проблему. А користувачам пропонує компенсувати моральну шкоду. Наприклад, дарує enotcoin, які можна обміняти на знижки в сервісі.

Нагадаємо: в 2019 році центр з обслуговування клієнтів moneyveo потрапив до shortlist премії DzWINNER. Це найпрестижніша в Україні нагорода у сфері контакт-центрів.

Оцініть сторінку:

Ваша оцінка:

Рейтинг: 3 з 5 (Голосів: 2)

Особистий кабінет