Moneyveo

brogress-bar

Співробітники moneyveo отримали «срібло» в конкурсі «HR-бренд 2019»

20.12.2019
Сума (грн)
Термін (дн.)
Відсотки
Всього
Оформити кредит

Проєкт HR-департаменту moneyveo «Екосистема EVP moneyveo – зробимо задоволеним та успішним кожного співробітника» отримав «срібло» в номінації «Столиця» в конкурсі «HR-бренд 2019». У категорії також взяли участь представники компанії LIGA, Samsung, Smart Solutions, Star Light Media, Bacardi та інші.

«HR-бренд» – головна подія для українських роботодавців. Конкурс підбиває підсумки у форматі конференції. На ній можна почути з першоджерел про реалізовані проєкти та кращі рішення в управлінні персоналом.

За словами HR-директора moneyveo Вікторії Золотаревської, секрет успіху співробітника полягає в тому, щоб він знаходився на своєму місці і займався улюбленою справою.

right_HR Brand
«Важливо звертати увагу на внутрішні запити команди і робити проєкти не тільки під бізнес, але персонально для кожного співробітника. Тому з 2017 року в moneyveo ми реалізуємо корпоративну програму EVP, яка акумулює цінності компанії – Time, Trust, Technology», – каже Вікторія.

EVP moneyveo складається з організації внутрішньої комунікації, центру професійного розвитку і навчання, програми кар'єрного просування, мотивації, компенсацій та пільг. Найважливішою складовою життя компанії є хаб оздоровлення та корпоративної культури, а також програма соціальних проєктів. «Екосистема EVP» moneyveo націлена на створення в компанії всіх умов для залучення у команду кращих фахівців.

«Ми багато експериментуємо. Наприклад, впровадили інститут кураторства. Четверо співробітників в додатковій ролі фасилітаторів і модераторів між підрозділами допомагають уникнути провалів у бізнес-процесах або комунікаціях. – ділиться CEO moneyveo Альона Андронікова. – Ми запустили HR-бот для швидкого отримання інформації (з питань відпусток, віддаленої роботи, компенсаційного пакета), "Банк ідей" для нових пропозицій в компанії, "корпоративний телевізор" для активного інформування співробітників. Інноваційні не тільки в сервісі, але і в HR-процесах».

Робота програми EVP moneyveo вже дала свої результати:

left_HR Brand
  • залученість співробітників зросла з 61% до 80%, задоволеність підвищилася з 80% до 90%;
  • 40% вакансій закриваються внутрішнім резервом, 30% – за рахунок рекомендацій;
  • плинність кадрів скоротилася з 39% до 18%;
  • 99% нових співробітників успішно проходять випробувальний термін;
  • кількість відгуків на вакансію зросла з 18 до 40;
  • eNPS підвищився з 36% до 60%;
  • >32% співробітників в 2018 році піднялися по кар'єрних сходах.

HR-команда moneyveo буде й надалі вдосконалювати свою ціннісну пропозицію роботодавця, орієнтуючись на кращі вітчизняні та світові практики. Зараз у компанії працює вже понад 400 співробітників і зростання триває.

Оцініть сторінку:

Ваша оцінка:

Рейтинг: 5 з 5 (Голосів: 1)

Особистий кабінет