Чотири правила побудови успішного бренду від Максима Параски
29.09.2021Днями комерційний директор Moneyveo Максим Параска дав інтерв'ю виданню «Власть денег». Він поділився секретами успіху компанії. На думку Максима, існують чотири правила для вдалої побудови бренду:
- Хороший продукт.
- Знання болю та потреб клієнта.
- Комунікаційна підтримка.
- Професійна команда.
🗣️ Щоб продуктом зацікавилися і його хотіли купити, одного імені бренду недостатньо. Товар або послуга повинні бути корисними. Якщо це не так, то ані продукт, ані сам бренд довго на ринку не затримаються.
«Наш сервіс дозволяє користувачам оформляти кредити 24/7 повністю онлайн за 8 хвилин і отримувати до 30 000 грн прямо на картку. При цьому, щоб взяти кредит достатньо мати під рукою паспорт, ІПН і смартфон з виходом в інтернет. Така швидкість і зручність стали можливими завдяки системі скорингу нашої власної розробки. Вона автоматично аналізує анкетні дані і приймає рішення про видачу кредитів без участі співробітників компанії. Це основа того, що наш продукт зручний і затребуваний серед клієнтів», — говорить Максим.
Наведена інформація не є кредитним калькулятором у розумінні Постанови НБУ від 05.10.2021 №100. Щоб отримати доступ до відомостей про всі види споживчих кредитів, їх істотні характеристики та кредитний калькулятор, перейдіть до розділу "Кредитні продукти".