Moneyveo розповіла на MFO summit 2020 про свій двигун успіху

15.09.2020

Наприкінці минулого тижня Moneyveo взяла участь у MFO summit 2020 – заході, присвяченому бізнесу, трендам, ризикам, а також технологіям у мікрофінансуванні. Представники компанії, яка запустила в Україні онлайн-кредитування, поділилися секретами успіху.

Заступник голови правління Національного банку України Катерина Рожкова заявила під час виступу, що за останні кілька років ринок небанківського мікрокредитування проявив себе як найдинамічніший сектор. Тут упроваджуються новітні підходи, ростуть кредитні портфелі, а кількість гравців ринку МФО за 3 роки збільшилася майже на 30%.

Альона АндроніковаІз початку взаємодії НБУ з небанківським фінсектором минуло понад 2 роки. А з 1 липня 2020 р. Нацбанк офіційно вступив у роль державного регулятора діяльності мікрофінансових організацій. За час співпраці НБУ багато чому навчився у МФО, сказала Катерина Рожкова на саміті. Вона зазначила, що пов'язана з коронавірусом криза, з одного боку, ускладнила ситуацію для небанківського сектора, з іншого – стимулювала розвиток і впровадження компаніями новітніх технологій.

Зі свого боку, представники Moneyveo розповіли учасникам MFO summit 2020, що зростання прибутку фінансових компаній пов'язане із нестандартними підходами в роботі, прозорістю в комунікаціях із клієнтами, а також з утіленням нових ідей та підходів.

«Нестандартний підхід, постійний пошук нового є основним стрижнем стратегії Blue Ocean, згідно з якою працює компанія Moneyveo. Зростання і високу прибутковість створюють компанії, здатні генерувати продуктивні бізнес-ідеї», – зазначила генеральний директор Moneyveo Альона Андронікова під час виступу в секції «Стратегія і тактика. Нові правила ведення бізнесу».

Альона підкреслила: успіху досягають ті гравці ринку, яких у першу чергу турбує не конкуренція, а створення нового попиту.

Важливим завданням є правильно і зрозуміло доносити до цільової аудиторії інформацію про нові ідеї компанії, вважає комерційний директор Moneyveo Максим Параска. Він поділився з учасниками саміту досвідом створення креативної реклами.

Максим Параска

«Чесність і прозорість у комунікаціях формує довіру клієнта до компанії. Звісно, ключову роль у створенні цих комунікацій відіграє команда креативних, пристрасних і захоплених своєю справою людей; та їхня експертність. Тому що тільки так можливо створити рекламу, яка стає настільки народною, що на її основі створюються веселі меми, які стають вірусними», – зазначив комерційний директор Moneyveo.

Під керівництвом Максима Параски було запущено ряд успішних маркетингових кампаній, завдяки яким прибуток Moneyveo зріс у кілька разів. У кінці 2019 року в конкурсі Effie Awards Ukraine рекламу компанії визнали однією з найефективніших і команду маркетингу Moneyveo назвали найкращою в країні у категорії «Фінанси». А в рамках MFO summit 2020 компанію нагородили у номінації «Найбільш упізнаваний бренд».

Команда Moneyveo продовжує створювати для постійних і потенційних клієнтів нові продукти. Головне завдання, яке ставить перед собою компанія, – зробити для людей управління особистими фінансами простим, зрозумілим і комфортним.

Сума:
100 грн 17000 грн
Термін:
1 день до 30 днів
Повернути до дати :
До сплати :
Проценти, грн:
Всього до повернення :
i

Наведена інформація не є кредитним калькулятором у розумінні Постанови НБУ від 05.10.2021 №100. Щоб отримати доступ до відомостей про всі види споживчих кредитів, їх істотні характеристики та кредитний калькулятор, перейдіть до розділу "Кредитні продукти".

100 грн
до 17 000 ₴
1 день
до 30 днів
Повернути до дати : 0
До сплати : 0
Проценти, грн: 0
Всього до повернення : 0 i

Наведена інформація не є кредитним калькулятором у розумінні Постанови НБУ від 05.10.2021 №100. Щоб отримати доступ до відомостей про всі види споживчих кредитів, їх істотні характеристики та кредитний калькулятор, перейдіть до розділу "Кредитні продукти".

Оцініть сторінку:

Ваша оцінка:

Рейтинг: 0 з 5 (Голосів: 0)

До сплати Меню

Увійти

Особистий кабінет
Увага! Цей веб-ресурс використовує технологію Cookies. Ви можете налаштувати опції свого браузера, якщо не бажаєте отримувати файли Cookies. Детальніше про Cookies в Положенні про конфіденційність