Moneyveo

brogress-bar

У квітні клієнтів Moneyveo консультували засновник і CEO компанії

06.05.2019
Сума (грн)
Термін (дн.)
Відсотки
Всього
Оформити кредит

У другій половині квітня продовжилася практика топів Манівео в контакт-центрі. На цей раз на дзвінки клієнтів відповідали засновник компанії Михайло Лизанець і CEO Альона Андронікова. На думку топ-менеджменту Moneyveo, така практика дуже корисна для розвитку сервісу і продуктів компанії.

two praktuka top menedzherivtwo praktuka top menedzheriv
«Ми хочемо бути ближче до клієнта, говорити з ним однією мовою. Пряме спілкування дозволяє краще пізнати його потреби, зрозуміти його запити. Завдяки безпосередньому зворотному зв'язку ми аналізуємо очікування клієнта, і у нас з'являються нові ідеї щодо розвитку продукту. Ми постійно працюємо над поліпшенням нашого сервісу, і прямий діалог з клієнтом служить відмінним інструментом для вдосконалення наших продуктів і послуг», — зазначив засновник Moneyveo Михайло Лизанець. 
«Спілкування керівництва Moneyveo з клієнтами стало новим корисним досвідом для нашої компанії. Така практика, з одного боку, є чудовою мотивацією для персоналу КЦ. Оператори розуміють, якою важливою є їхня робота. З іншого боку, ми безпосередньо заглиблюємося в процес і бачимо всю картинку зсередини. Це допомагає краще орієнтуватися в клієнтських запитах. Також ми отримуємо прямий фідбек від наших користувачів, що є цінним саме по собі», — зазначила Альона Андронікова. 

Нагадаємо, що протягом березня і квітня на дзвінки клієнтів Moneyveo відповідали керівники департаментів. Попередньо топ-менеджери пройшли відповідне навчання з консультацій в телефонному режимі і ознайомилися з найпопулярнішими запитами користувачів.  

Такий підхід до комунікації з клієнтом відображає прагнення компанії переймати досвід і традиції світового менеджменту. Що, безумовно, тільки на користь сервісу. 

Оцініть сторінку:

Ваша оцінка:

Рейтинг: 2.6 з 5 (Голосів: 5)

Особистий кабінет