Гендиректор Moneyveo розповіла «Просто радіо» про клієнтів компанії та роботу в період карантину

21.07.2020
Сума (грн)
Термін (дн.)
Відсотки
Всього
Оформити кредит

У п'ятницю, 17 липня, Генеральний директор Moneyveo Альона Андронікова виступила на «Просто радіо». У прямому ефірі говорили про тенденції на українському ринку онлайн-кредитування у період карантину. СЕО компанії на прикладі Moneyveo розповіла про зростання попиту на мікропозики, а також про те, хто і з якою метою їх бере.

Ефір з А. Андроніковою на «Просто радіо»Протягом декількох останніх місяців збільшився попит на дистанційні послуги, зазначила Альона під час інтерв'ю. Бізнесу довелося трансформуватися і переводити свої процеси в режим віддаленої роботи. Онлайн-сервіси, в тому числі Moneyveo, в цьому сенсі виявилися менш уразливими.

У пікові періоди карантину кількість звернень за кредитами у moneyveo.ua зросла приблизно на 30%. Прооте криза є криза, і Moneyveo, як соціально відповідальна організація, не хотіла підвищувати процент закредитованості населення, підкреслила Альона. Щоб не вводити клієнтів у дефолт (тобто вберегти від прострочення), компанія не стала збільшувати обсяги кредитування. Під час карантину вона була змушена ще ретельніше оцінювати платіжні можливості кожної людини перед узгодженням заявки. У результаті обсяги видач скоротилися приблизно втричі.

Якщо описувати клієнтів Moneyveo, то основну аудиторію сервісу складають люди 25 – 35 років – розповіла Альона Андронікова. Варто зауважити, що 60% із них – чоловіки. Переважно це мешканці мегаполісів: Київ та Київська область – 13%, Дніпро – 10%, Харків – 8% тощо. Трохи менше кредитів оформлюють у Західній Україні, проте сервіс працює всюди, де є інтернет.

Альона зазначила, що кредити беруть люди з різним рівнем освіти. Додамо, що, згідно з даними статистики компанії, у 38% клієнтів Moneyveo – середня спеціальна, у 24% – вища, у 19% – середня та у 15% – неповна вища освіта. Це переважно люди з доходом 10 000 – 15 000 грн.

Найчастіше причинами звернення до Moneyveo є непередбачені термінові витрати, розповіла Альона. Переважно це закриття перших побутових потреб або, наприклад, додаткове навчання, невідкладне лікування. Також кредити беруть на покупку техніки, подорожі, розваги, подарунки тощо.

Клієнти Moneyveo – це зазвичай люди, яким гроші потрібні тут і зараз. Сервіс не вимагає від людини витрачати час на підготовку довідки про доходи, на відвідування офісу компанії та очікування в чергах. Його основний продукт – миттєвий кредит, розрахований на строк від 1 до 30 днів. Він дає швидке рішення екстрених фінансових питань. А з 2019 року компанія почала видавати також більші кредити – до 30 000 грн – на строк до 18 тижнів.

Для клієнта важливим критерієм у мить вибору сервісу є прозорість послуг, відсутність прихованих процентів та висока швидкість обслуговування. Тому зараз у компанії Moneyveo вже понад 920 000 клієнтів. За час роботи сервісу користувачі отримали в ньому кредитів на суму понад 16 млрд грн.

Запис ефіру доступний за посиланням

Оцініть сторінку:

Ваша оцінка:

Рейтинг: 5 з 5 (Голосів: 3)

Кредит Menu

Увійти

Особистий кабінет