Moneyveo стала офіційним спонсором фестивалю RadioDay

Терміново потрібні гроші?



29.05.2017
RadioDay в Києві

Манівео взяла участь в організації RadioDay

27 травня в Києві на стадіоні “Старт” пройшов грандіозний фестиваль електронної музики RadioDay. Moneyveo в черговий раз виступила офіційним спонсором вечірки, що зібрала тисячі гостей під відкритим небом.

Традиційно наприкінці травня студенти та випускники Київського політехнічного інституту влаштовують яскраве музичне дійство, на якому збираються прогресивні молодіжні виконавці та бенди. Цього разу студенти і столична молодь мали можливість почути наживо виступи KEY M, Gabber, Pianoboy, Гіга, БРДК, Tapolsky, Kemper & Armo (BASSIDE), PROBASS, Miss Monique, MC Mirage тощо. Енергійна музика, фудкорти, різні зони відпочинку, вражаючі сцена та світло, яких раніше не було ні на одному RadioDay, все це створило позитивну і душевну атмосферу.

Манівео з радістю погодилася стати офіційним спонсором студентського заходу. Компанія розуміє труднощі і потреби молоді, заохочує реалізацію найамбітніших цілей молодих людей, надаючи їм швидку фінансову допомогу. Небагато мікрофінансових установ в Україні кредитують осіб, молодше 21 року. А банки і зовсім відмовляють у видачі позик студентам, вважаючи, що ті, не маючи потрібного досвіду користування кредитами, не впораються з фінансовими зобов'язаннями. Але практика доводить протилежне: ми з упевненістю можемо заявити, що наші молоді клієнти успішно дотримуються умов кредитного договору.

Трохи історії

RadioDay – це щорічний музичний фестиваль у форматі RadioDay Free Open Air, який збирає прогресивну молодь зі всієї території країни. Ще в 1970 році Радіотехнічний факультет КПІ заснував професійне свято “День радіо”, яке згодом переросло у повномасштабну, найбільш очікувану і яскраву музичну подію не тільки серед студентів КПІ, а й молоді Києва та області.

У 2006 році захід здивував усіх новим форматом RadioDay Open-Air Party і пройшов на відкритій території Площі Знань в КПІ. У 2008 році музична вечірка зібрала понад 3000 студентів, а через 7 років кількість шанувальників фестивалю зросла до 15 000. Це говорить про небувалу популярність заходу серед молодого покоління. В 2017 році RadioDay Open-Air перемагає в конкурсі міських проектів і включається у програму святкування Дня Києва.

Нагадаємо, в минулому році Манівео організувала молодіжну вечірку до Дня студента та RadioDay-2016, де також виступила спонсором івенту.



Терміново потрібні гроші?