Що робити, якщо гроші списалися, але не дійшли до адресата?

Терміново потрібні гроші?



28.12.2017
Як погасити кредит онлайн?

Ми звикли сплачувати за товари і послуги за допомогою інтернету, але час від часу стикаємося з труднощами, використовуючи у Мережі банківські картки. Схожі проблеми можуть стосуватися будь-яких сфер діяльності, пов'язаних з онлайн-транзакціями, у т.ч. інтернет-кредитування. Наприклад:

  • користувач сплатив гроші (за товар або для погашення онлайн-кредиту), отримав від свого банку СМС про списання коштів, але вони не надійшли адресату;
  • в онлайн-кредитуванні позичальникам іноді не вдається верифікувати картку в сервісі або ж після оформлення кредиту в них виникають труднощі із зарахуванням на неї грошей.

Подібні труднощі часто пов'язані з технічними несправностями. Що робити в такому випадку, як виправити ситуацію, розповімо у статті.

Які сторони задіяні в онлайн-транзакціях?

Якщо під час онлайн-транзакції виникли технічні несправності, важливо з'ясувати, на якому етапі це сталося. Проводячи фінансову операцію в інтернеті, людина бачить тільки дві сторони: свій рахунок і компанію, до якої вона звертається за товаром/послугою. Але є ще й інші учасники, від яких залежить успішність операції. Перерахуємо всіх:

  • покупець;
  • банк, що видав картку, з якої проводиться онлайн-транзакція;
  • продавець – інтернет-магазин/компанія, яка отримує оплату товарів/послуг онлайн;
  • банк, у якому відкрито рахунок продавця;
  • посередник – сервіс для здійснення онлайн-платежів;
  • розрахунковий банк посередника;
  • міжнародна платіжна система (в Україні більшість операцій проходять через системи MasterCard і VISA) або національна (в Україні – «ПРОСТІР»);
  • процесинговий центр платіжної системи.
Як погасити кредит онлайн?

Як підтвердити проведення онлайн-транзакції?

Труднощі з онлайн-транзакціями виникають нечасто, але до них краще бути готовим. Доказами проведення платежу можуть бути:

  • квитанція про оплату;
  • виписка по рахунку з банку, що видав картку.

Квитанція з'являється на сайті після оплати та/або надсилається на email покупця, наданий ним під час оформлення платежу. Також її можна сформувати в інтернет-банкінгу. А отримати виписку можна в будь-якому відділенні вашого банку.

Куди звертатися користувачеві, аби довести свою правоту?

Якщо після списання коштів з рахунку вони не дійшли адресату протягом 3-х робочих днів (це максимальний строк зарахування коштів банками), покупцеві потрібно зв'язатися з продавцем, пояснити ситуацію і надати перераховані вище докази здійснення операції.

Щоб розібратися у проблемі, деяким компаніям достатньо отримати інформацію про платіж у скриншотах, інші ж запросять квитанцію або виписку з банку з «мокрою» печаткою.



Якщо у вас будь-коли виникнуть труднощі з погашенням кредиту в Манівео за допомогою картки (через Особистий кабінет, інтернет-банкінг або сервіс онлайн-платежів), напишіть до нашої служби підтримки на email support@moneyveo.ua. Опишіть ситуацію, надайте докази здійснення платежу (квитанцію та/або виписку з банку), і ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам вирішити цю проблему.

Також ви можете звернутися до нас у разі труднощів з верифікацією картки в нашому сервісі, додаванням нової картки в Особистий кабінет на moneyveo.ua, із зарахуванням кредитних коштів на вашу картку тощо.

Оцініть сторінку:

Ваша оцінка:

Рейтинг: 4.8 з 5 Голосів: 5

Терміново потрібні гроші?