Moneyveo

brogress-bar

Як пройшла практика ТОП-менеджерів в контакт-центрі Манівео

05.04.2019
Сума (грн)
Термін (дн.)
Відсотки
Всього
Оформити кредит

 

Друзі, 

маємо сказати, що перша практика спілкування ТОП-менеджерів з клієнтами пройшла успішно🙂

Нагадаємо, що протягом березня та на початку квітня на ваші запитання по гарячій лінії сервісу відповідали

ТОП-и Манівео, а не тільки працівники контакт-центру. До телефонних розмов з клієнтами були залучені СЕО та керівники підрозділів: 

left_Альона Андронікова

  1. Альона Андронікова (СЕО Moneyveo). 
  2. Максим Параска (CCO Moneyveo).
  3. Cергій Сінченко (COO Moneyveo). 
  4. Анатолій Коваленко (Head of QC). 
«Ми вирішили перейняти досвід європейських країн, де політики і топ-менеджери великих і малих підприємств можуть вести переговори з будь-яким клієнтом. Ми завжди відкриті для користувачів нашого сервісу і намагаємось робити все для того, щоб вони нам довіряли» (Альона Андронікова). 

left_Максим Параска

«Пряме спілкування с клієнтом дозволяє краще орієнтуватися в його побажаннях, скоріше реагувати на проблему, якщо вона є. Безсумнівно, такий досвід на користь обом сторонам» 
(Максим Параска). 

Перед тим, як приймати телефонні дзвінки, керівництво компанії пройшло «курс спеціальної підготовки» у КЦ Moneyveo. Вони ознайомились з найбільш актуальними запитами користувачівІ не дивлячись на свою зайнятість, ТОП-и знайшли час на обговорення важливих питань з клієнтами. 

Дякуємо за цінний досвід! 🙂 Пам'ятайте, що ми завжди на зв'язку! 

 

Оцініть сторінку:

Ваша оцінка:

Рейтинг: 4 з 5 (Голосів: 4)

Особистий кабінет