Як пройшла практика ТОП-менеджерів в контакт-центрі Манівео
05.04.2019
Друзі,
маємо сказати, що перша практика спілкування ТОП-менеджерів з клієнтами пройшла успішно🙂
Нагадаємо, що протягом березня та на початку квітня на ваші запитання по гарячій лінії сервісу відповідали
ТОП-и Манівео, а не тільки працівники контакт-центру. До телефонних розмов з клієнтами були залучені СЕО та керівники підрозділів:
- Альона Андронікова (СЕО Moneyveo).
- Максим Параска (CCO Moneyveo).
- Cергій Сінченко (COO Moneyveo).
- Анатолій Коваленко (Head of QC).
«Ми вирішили перейняти досвід європейських країн, де політики і топ-менеджери великих і малих підприємств можуть вести переговори з будь-яким клієнтом. Ми завжди відкриті для користувачів нашого сервісу і намагаємось робити все для того, щоб вони нам довіряли» (Альона Андронікова).
«Пряме спілкування с клієнтом дозволяє краще орієнтуватися в його побажаннях, скоріше реагувати на проблему, якщо вона є. Безсумнівно, такий досвід на користь обом сторонам»
(Максим Параска).
Перед тим, як приймати телефонні дзвінки, керівництво компанії пройшло «курс спеціальної підготовки» у КЦ Moneyveo. Вони ознайомились з найбільш актуальними запитами користувачів. І не дивлячись на свою зайнятість, ТОП-и знайшли час на обговорення важливих питань з клієнтами.
Дякуємо за цінний досвід! 🙂 Пам'ятайте, що ми завжди на зв'язку!
Наведена інформація не є кредитним калькулятором у розумінні Постанови НБУ від 05.10.2021 №100. Щоб отримати доступ до відомостей про всі види споживчих кредитів, їх істотні характеристики та кредитний калькулятор, перейдіть до розділу "Кредитні продукти".