Від якості навчання залежить розвиток усього суспільства. Саме освітні проєкти є одним з основних напрямків корпоративної соціальної відповідальності Moneyveo.
У 2019 компанія ініціювала соціально-освітню програму для студентів факультету інформатики Національного університету «Києво-Могилянська академія». Грошовими нагородами відзначили розробників фінансових сайтів, створених під час спільного курсу «Інтернет-просування вебпроєктів» від маркетологів Moneyveo. В рамках цієї ініціативи в 2019 році Moneyveo перерахувала 100 000 грн авторам кращих робіт.
"Ми засвоїли нові технології, навчилися працювати в команді та спробували підходи проєктного менеджменту – ділиться враженнями студент Михайло Філоненко. – Також зрозуміли механіку і логіку роботи з просуванням свого товару, важливість правильного фокусування на цільову аудиторію".
22 вересня 2020 Moneyveo підписала Меморандум про співпрацю з факультетом інформатики Національного університету «Києво-Могилянська академія» та продовжила співпрацю з академією.
«Вже вдруге пройшов спільний з компанією Moneyveo курс "Пошукова оптимізація". У 2020 році він вийшов ще більш глибоким і змістовним. Ми ввели в програму уроки по роботі з ідеями і прототипуванням, щоб студенти зрозуміли, як правильно шукати цінність проєкту, формалізувати і затверджувати його. 7 експертів Moneyveo на різних етапах залучалися до курсу, щоб розкрити аспекти створення і просування сайтів. А завдяки фінансовій підтримці з боку компанії, студенти могли працювати з платними інструментами. Для багатьох слухачів ці уроки стали плацдармом для втілення перших бізнес-проєктів», – розповідає викладач НаУКМА Максим Корнійчук.
Ще один проєкт, втілений Moneyveo в 2020 році, – участь в підготовці освітнього курсу для українських бійців, організованого Київською школою економіки. В рамках Програми з підприємницької діяльності для ветеранів АТО/ООС фахівці Moneyveo записали для слухачів курсу відеоуроки з онлайн-маркетингу.
У 2020 році спільно з Міністерством цифрової трансформації компанія втілила два соціальні проєкти всеукраїнського масштабу: освітній серіал «Кіберняні» – для всіх громадян, і цикл навчальних відео «Переведення бізнес-процесів в онлайн» – для підприємців. У випусках експерти компанії діляться своїм практичним досвідом.
«Мінцифра в рамках проєкту Дія.Бізнес робить все, щоб надати підприємцям якісні та корисні інструменти для розвитку бізнесу в непрості часи. Зокрема, у безкоштовній Національній онлайн-школі для підприємців на вебсайті Дія.Бізнес кожен може подивитися освітні серіали на теми маркетингу, продажів, управління командою тощо», – ділиться керівник онлайн-складової проєкту Дія.Бізнес Андрій Ремізов.
Особливу увагу в 2020 році Moneyveo зосередила на навчанні своєї команди. Адже, як зазначає CEO Group Moneyveo Альона Андронікова: «Не розвивається співробітник – не розвивається і компанія». У Moneyveo діє власна Академія бізнес-освіти Education Lab, яка проводить курси для штатних працівників. Платформа постійно поповнюється. Зараз на ній реалізовано вже 40 навчальних модулів.