Group CEO Moneyveo здобула ще одне звання
0 800 21 9393 укр
рoс

Альона Андронікова серед найвпливовіших жінок fintech України

10 бер. 2021 р. Новини

Друзі, у нас WOW-новина!

Нещодавно було складено перший в Україні рейтинг «ТОП-50 найвпливовіших жінок ФінТеху». І наша Group CEO Альона Андронікова увійшла до списку найкращих 👏

Сам проєкт створено Українською асоціацією фінтех та інноваційних компаній за підтримки проєкту USAID «Трансформація фінансового сектору» та EFSE Development Facility.

При проведенні дослідження було відібрано понад 130 претенденток, що займаються розвитком та популяризацією українського фінтех-сектору. Як зазначив голова правління Української асоціації фінтех та інноваційних компаній Ростислав Дюк, рейтинг покликаний показати ту важливу роль, яку жінки відіграють у фінтех-галузі України та суспільстві загалом, розповісти про їхні успіхи та досягнення.

Також на заході відбулись експерті обговорення. Альона взяла участь у панельній дискусії «Управління змінами. Як досягти успіху у період турбулентності». Разом з нею своїми думками поділилися: Кейт Щеглова-Голдфінч (консультант Світового банку з розвитку фінтеху та регулятивних пісочниць), Валерія Вагоровська (засновниця, управляючий партнер Fondy), Марина Авдєєва (співвласник “Арсенал страхування”), Олена Сосєдка (засновниця відкритої фінтех-екосистеми Concord Fintech Solutions), Анна Тігіпко (засновниця izibank). Вони обговорили такі питання:

  1. Як COVID-19 вплинув на процес управління змінами у вашій компанії?
  2. Кажуть, що жінки кращі product owners. Це правда чи міф?
  3. Які секрети ефективності дистанційної роботи?
  4. Який ваш секрет залучення та утримання команди, що здатна створювати інновації?
  5. Зараз дуже багато говорять про Open Banking. Як ви вважаєте, яка роль Open Banking для фінансової інклюзії?
  6. Що важливіше у період змін: культура чи стратегія?
  7. Який % жінок у стафі вашої компанії?

Розмірковуючи про актуальні виклики, які стоять перед лідерами бізнесу, Альона зазначила, що зараз важливо продумати план дій у посткарантинному світі:

«Нам у Moneyveo вдалося швидко і без втрати якості перейти на віддалений формат роботи. Важливу роль тут зіграли декілька чинників. По-перше, те, що наша бізнес-модель спочатку передбачала онлайн-бізнес. Ми працюємо виключно в цифровому світі, до того ж — з молодою аудиторією, яка хоче швидких рішень. Щоб забезпечувати потрібну швидкість і безпеку, сотні наших бізнес-процесів відцифровані та автоматизовані. По-друге, історія впровадження дистанційного формату в Moneyveo почалася задовго до карантину».

У лідера команди Moneyveo було й своє бачення ситуації у період після карантину:

«А ось кажучи про те, як бізнес буде організовувати свою роботу в посткарантинному світі, то, думаю, ставка робитиметься на гібридний формат. Чисті онлайн- і офлайн-моделі не мають сенсу. А ось змішана бізнес-модель дозволить краще синхронізувати корпоративні та особисті цінності співробітників, і при цьому реалізовувати стратегію розвитку бізнесу».

Дуже приємно, що нам довіряють, а до думки лідера — прислухаються. Експертність, точна оцінка поточної ситуації та прогнозування і роблять нашу Group СЕО — найвпливовішою, а Moneyveo — лідером ринку.

Оцініть сторінку
Рейтинг: 0.00 з 5 (Голосів: 0)

Інші цікаві новини

Кредитні продукти

Smart/Trend/Temp

Наслідки для споживача в разі користування Кредитом:

За користування Кредитом споживач виплачує Кредитодавцю проценти в розмірі, визначеному в електронному договорі та комісії (за наявності). Сума кредиту, процентів за користування кредитом, неустойки (за наявності) та інших платежів, передбачених електронним договором, підлягають безготівковому перерахуванню на поточний рахунок Кредитодавця у строки та розмірах, що встановлені договором та чинним законодавством України.

Для продуктів СМАРТ та ТЕМП

У зв'язку з наданням кредиту у формі кредитної лінії та на підставі п. 10 ч. 1 ст. 12 Закону України «Про споживче кредитування» графік платежів до договору не надається, однак договір містить положення, якими визначаються розміри та строки платежів з погашення кредиту.

Користування споживачем сумою наданого кредиту після закінчення Дисконтного періоду кредитування має наступні наслідки:

• витрати споживача за користування Кредитом зростають внаслідок нарахування процентів за користування Кредитом після закінчення Дисконтного періоду кредитування за процентною ставкою, що вказана в договорі;

• витрати споживача за Дисконтний період кредитування можуть зрости внаслідок застосування правил розрахунку грошових зобов’язань споживача по сплаті процентів за користування Кредитом відповідно до розміру Базової процентної ставки і скасування правил нарахування процентів відповідно до розміру Дисконтної та Індивідуальної процентних ставок.

Для продукту ТРЕНД

Договір містить графік платежів. Графік платежів містить розрахунок всіх платежів за договором (в тому числі суми Кредиту, процентів за користування кредитом та комісії).

Комісія за надання кредиту утримується з суми кредиту шляхом зарахування однорідних грошових вимог. При чому споживач отримує лише суму за вирахуванням утриманого платежу в рахунок комісії за надання кредиту. Проценти за користування кредитом нараховуються на суму кредиту, яка зазначена в кредитному договорі, а не на чисту суму кредиту яку отримав споживач.

 

Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов'язків згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов'язань зі сплати платежів, а також розмір неустойки, процентної ставки, інших платежів, які застосовуються чи стягуються при невиконанні зобов'язання за договором:

Для продукту СМАРТ та ТЕМП

За порушення будь-якого з платежів передбачених Договором на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, Кредитодавець має право нарахувати, а Позичальник зобов’язаний сплатити на користь Кредитодавця неустойку у вигляді штрафу в розмірі 5000% від суми невиконаного або неналежно виконаного грошового зобов'язання, але не більше половини суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Обмеження максимальної суми штрафу відбувається в наступному порядку:

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 25 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений;

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 21 (двадцять один) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 50 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Для продукту ТРЕНД

У разі невиконання споживачем зобов’язань згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов’язань зі сплати платежів, визначених графіком платежів, з наступного календарного дня споживач повинен виплатити Кредитодавцю штраф у розмірі 35% від суми простроченого платежу (частини суми Кредиту, визначеної графіком платежів, та нарахованих процентів), за кожен факт такого прострочення.

 

Вплив порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту на кредитну історію споживача:

Порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту може вплинути на кредитну історію споживача, а також ускладнити отримання споживчого кредиту надалі.

 

Інформація щодо вимог придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту:

Кредитодавцю забороняється вимагати від споживача придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту.

 

Інформація щодо прав споживача розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ:

Для прийняття усвідомленого рішення щодо отримання Кредиту на запропонованих умовах споживач має право розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ.

 

Можливість Кредитодавця за власною ініціативою вносити зміни до укладених зі споживачем електронних договорів:

Кредитодавець може вносити зміни до укладених зі споживачем договорів лише за згодою споживача.

Збільшення розміру процентних ставок за договором та інших платежів в односторонньому порядку Кредитодавцем без згоди споживача не допускається.

 

Можливість споживача відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації:

Споживач може відмовитися від отримання рекламних матеріалів в особистому кабінеті у вкладці «особисті дані» шляхом натиснення на відповідний елемент інтерфейсу або безпосередньо звернутись до Кредитодавця одним із таких способів:

• шляхом направлення листа за зареєстрованим місцезнаходженням Кредитодавця;

• шляхом направлення електронного листа на адресу електронної пошти Кредитодавця, що вказана у нижній частині веб-сайту Кредитодавця;

• зв’язавшись за номером телефону, що вказаний у нижній частині веб-сайту Кредитодавця (безкоштовно з будь-яких телефонів по Україні, сервіс працює цілодобово).

 

Інформація про можливі додаткові витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом:

Можливі витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом залежать від обраного споживачем способу сплати у зв'язку із можливою наявністю комісій надавачів платіжних послуг за здійснення погашення заборгованості по кредиту.

 

Ініціювання споживачем продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит:

Споживач не має права ініціювати продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит.