Участь Moneyveo в MFO summit 2020
0 800 21 9393 укр
рoс

Moneyveo розповіла на MFO summit 2020 про свій двигун успіху

15 вер. 2020 р. Новини

Наприкінці минулого тижня Moneyveo взяла участь у MFO summit 2020 – заході, присвяченому бізнесу, трендам, ризикам, а також технологіям у мікрофінансуванні. Представники компанії, яка запустила в Україні онлайн-кредитування, поділилися секретами успіху.

Заступник голови правління Національного банку України Катерина Рожкова заявила під час виступу, що за останні кілька років ринок небанківського мікрокредитування проявив себе як найдинамічніший сектор. Тут упроваджуються новітні підходи, ростуть кредитні портфелі, а кількість гравців ринку МФО за 3 роки збільшилася майже на 30%.

Альона АндроніковаІз початку взаємодії НБУ з небанківським фінсектором минуло понад 2 роки. А з 1 липня 2020 р. Нацбанк офіційно вступив у роль державного регулятора діяльності мікрофінансових організацій. За час співпраці НБУ багато чому навчився у МФО, сказала Катерина Рожкова на саміті. Вона зазначила, що пов'язана з коронавірусом криза, з одного боку, ускладнила ситуацію для небанківського сектора, з іншого – стимулювала розвиток і впровадження компаніями новітніх технологій.

Зі свого боку, представники Moneyveo розповіли учасникам MFO summit 2020, що зростання прибутку фінансових компаній пов'язане із нестандартними підходами в роботі, прозорістю в комунікаціях із клієнтами, а також з утіленням нових ідей та підходів.

«Нестандартний підхід, постійний пошук нового є основним стрижнем стратегії Blue Ocean, згідно з якою працює компанія Moneyveo. Зростання і високу прибутковість створюють компанії, здатні генерувати продуктивні бізнес-ідеї», – зазначила генеральний директор Moneyveo Альона Андронікова під час виступу в секції «Стратегія і тактика. Нові правила ведення бізнесу».

Альона підкреслила: успіху досягають ті гравці ринку, яких у першу чергу турбує не конкуренція, а створення нового попиту.

Важливим завданням є правильно і зрозуміло доносити до цільової аудиторії інформацію про нові ідеї компанії, вважає комерційний директор Moneyveo Максим Параска. Він поділився з учасниками саміту досвідом створення креативної реклами.

Максим Параска

«Чесність і прозорість у комунікаціях формує довіру клієнта до компанії. Звісно, ключову роль у створенні цих комунікацій відіграє команда креативних, пристрасних і захоплених своєю справою людей; та їхня експертність. Тому що тільки так можливо створити рекламу, яка стає настільки народною, що на її основі створюються веселі меми, які стають вірусними», – зазначив комерційний директор Moneyveo.

Під керівництвом Максима Параски було запущено ряд успішних маркетингових кампаній, завдяки яким прибуток Moneyveo зріс у кілька разів. У кінці 2019 року в конкурсі Effie Awards Ukraine рекламу компанії визнали однією з найефективніших і команду маркетингу Moneyveo назвали найкращою в країні у категорії «Фінанси». А в рамках MFO summit 2020 компанію нагородили у номінації «Найбільш упізнаваний бренд».

Команда Moneyveo продовжує створювати для постійних і потенційних клієнтів нові продукти. Головне завдання, яке ставить перед собою компанія, – зробити для людей управління особистими фінансами простим, зрозумілим і комфортним.

Оцініть сторінку
Рейтинг: 0.00 з 5 (Голосів: 0)

Інші цікаві новини

Кредитні продукти

Smart/Trend/Temp

Наслідки для споживача в разі користування Кредитом:

За користування Кредитом споживач виплачує Кредитодавцю проценти в розмірі, визначеному в електронному договорі та комісії (за наявності). Сума кредиту, процентів за користування кредитом, неустойки (за наявності) та інших платежів, передбачених електронним договором, підлягають безготівковому перерахуванню на поточний рахунок Кредитодавця у строки та розмірах, що встановлені договором та чинним законодавством України.

Для продуктів СМАРТ та ТЕМП

У зв'язку з наданням кредиту у формі кредитної лінії та на підставі п. 10 ч. 1 ст. 12 Закону України «Про споживче кредитування» графік платежів до договору не надається, однак договір містить положення, якими визначаються розміри та строки платежів з погашення кредиту.

Користування споживачем сумою наданого кредиту після закінчення Дисконтного періоду кредитування має наступні наслідки:

• витрати споживача за користування Кредитом зростають внаслідок нарахування процентів за користування Кредитом після закінчення Дисконтного періоду кредитування за процентною ставкою, що вказана в договорі;

• витрати споживача за Дисконтний період кредитування можуть зрости внаслідок застосування правил розрахунку грошових зобов’язань споживача по сплаті процентів за користування Кредитом відповідно до розміру Базової процентної ставки і скасування правил нарахування процентів відповідно до розміру Дисконтної та Індивідуальної процентних ставок.

Для продукту ТРЕНД

Договір містить графік платежів. Графік платежів містить розрахунок всіх платежів за договором (в тому числі суми Кредиту, процентів за користування кредитом та комісії).

Комісія за надання кредиту утримується з суми кредиту шляхом зарахування однорідних грошових вимог. При чому споживач отримує лише суму за вирахуванням утриманого платежу в рахунок комісії за надання кредиту. Проценти за користування кредитом нараховуються на суму кредиту, яка зазначена в кредитному договорі, а не на чисту суму кредиту яку отримав споживач.

 

Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов'язків згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов'язань зі сплати платежів, а також розмір неустойки, процентної ставки, інших платежів, які застосовуються чи стягуються при невиконанні зобов'язання за договором:

Для продукту СМАРТ та ТЕМП

За порушення будь-якого з платежів передбачених Договором на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, Кредитодавець має право нарахувати, а Позичальник зобов’язаний сплатити на користь Кредитодавця неустойку у вигляді штрафу в розмірі 5000% від суми невиконаного або неналежно виконаного грошового зобов'язання, але не більше половини суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Обмеження максимальної суми штрафу відбувається в наступному порядку:

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 25 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений;

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 21 (двадцять один) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 50 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Для продукту ТРЕНД

У разі невиконання споживачем зобов’язань згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов’язань зі сплати платежів, визначених графіком платежів, з наступного календарного дня споживач повинен виплатити Кредитодавцю штраф у розмірі 35% від суми простроченого платежу (частини суми Кредиту, визначеної графіком платежів, та нарахованих процентів), за кожен факт такого прострочення.

 

Вплив порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту на кредитну історію споживача:

Порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту може вплинути на кредитну історію споживача, а також ускладнити отримання споживчого кредиту надалі.

 

Інформація щодо вимог придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту:

Кредитодавцю забороняється вимагати від споживача придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту.

 

Інформація щодо прав споживача розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ:

Для прийняття усвідомленого рішення щодо отримання Кредиту на запропонованих умовах споживач має право розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ.

 

Можливість Кредитодавця за власною ініціативою вносити зміни до укладених зі споживачем електронних договорів:

Кредитодавець може вносити зміни до укладених зі споживачем договорів лише за згодою споживача.

Збільшення розміру процентних ставок за договором та інших платежів в односторонньому порядку Кредитодавцем без згоди споживача не допускається.

 

Можливість споживача відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації:

Споживач може відмовитися від отримання рекламних матеріалів в особистому кабінеті у вкладці «особисті дані» шляхом натиснення на відповідний елемент інтерфейсу або безпосередньо звернутись до Кредитодавця одним із таких способів:

• шляхом направлення листа за зареєстрованим місцезнаходженням Кредитодавця;

• шляхом направлення електронного листа на адресу електронної пошти Кредитодавця, що вказана у нижній частині веб-сайту Кредитодавця;

• зв’язавшись за номером телефону, що вказаний у нижній частині веб-сайту Кредитодавця (безкоштовно з будь-яких телефонів по Україні, сервіс працює цілодобово).

 

Інформація про можливі додаткові витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом:

Можливі витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом залежать від обраного споживачем способу сплати у зв'язку із можливою наявністю комісій надавачів платіжних послуг за здійснення погашення заборгованості по кредиту.

 

Ініціювання споживачем продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит:

Споживач не має права ініціювати продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит.