0 800 21 9393 укр
рoс

CEO Moneyveo – кращий управлінець 2020 за версією журналу «ТОП-100. Рейтинги крупнейших»

30 лист. 2020 р. Новини

Читачі порталу delo.ua та експертне журі визнало генерального директора компанії Moneyveo Альону Андронікову одним із провідних керівників в країні. Церемонія нагородження переможців національного рейтингу «Кращі управлінці» відбулася 20 листопада в рамках Business Wisdom Summit.

Альона АндроніковаЩороку саміт об'єднує на одному майданчику ділову еліту України. Під час заходу власники і топменеджери найбільших компаній із різних галузей діляться з гостями своїм досвідом управління і досягнення успіху.

Головна тема Business Wisdom Summit у 2020 році – «Управління невідомістю». Учасники говорили про правила створення нового клієнтського досвіду, вивчали стратегії підприємств, робили прогнози на майбутнє тощо.

СЕО Moneyveo Альона Андронікова є експертом у сфері трансформації бізнесу, конкурентного стратегічного менеджменту і рентабельно-орієнтованого управління продуктами. На прикладі Moneyveo вона продемонструвала учасникам рішення, які допомагають мікрофінансовому бізнесу зростати і розвиватися навіть у тих нестандартних економічних умовах, які склалися на сьогодні.

Під час виступу Альона зазначила, що в цьому році весь інститут лідерства проходить перевірку. Переглядаються ключові цінності та навички, необхідні менеджерам. Генеральний директор Moneyveo підкреслила, що важливо не тільки адаптуватися до змін і допомагати в цьому своєму колективу. Потрібно очолити зміни і керувати ними, бути експертами в трансформації бізнесу.

«Зараз потрібні не просто управлінці, а саме лідери. Які не тільки бюджетують і вирішують проблеми, а й визначають напрями бізнесу, організовують взаємодію між співробітниками, мотивують і надихають. А що мотивує самих лідерів? Мене – бачити, як розвивається команда, як вона прагне бути корисною для клієнтів, робити кращий продукт і надавати кращий сервіс», – сказала CEO Moneyveo.

Варто зазначити, що з початком карантину Moneyveo, як і багатьом іншим підприємствам, довелося змінити звичні робочі процеси. Понад 90% співробітників компанії перевели на віддалений формат роботи. Деякі проєкти були тимчасово припинені. Довелося вносити коригування до бюджетів тощо. Але завдяки правильно налагодженим бізнес-процесам і максимальній автоматизації роботи команда Moneyveo швидко адаптувалася до нових умов.

У 2020 році компанія не лише зберегла стабільність, а й поповнила сервіс новими продуктами та десятками фіч. Наприклад, наприкінці першого півріччя вона запустила молодіжний мобільний додаток Veomini, де за 2 хвилини можна отримати гроші на закриття невеликих щоденних потреб. У Telegram з'явилися чат-боти компанії, через які можна отримувати і сплачувати кредити в Moneyveo. А головне: всупереч всесвітньому локдауну, в 2020 році компанії вдалося вийти на азійський ринок та успішно запустити онлайн-кредитування у В'єтнамі. При цьому всі приготування, реалізація та підтримка проєкту відбувалися у віддаленому режимі.

На сьогодні послугами Moneyveo користується понад 967 000 клієнтів. За час карантину вона видала в Україні понад 800 000 кредитів.

Нагадаємо: на початку 2020 року Moneyveo увійшла до «ТОП-100. Рейтинги крупнейших» як найкраща мікрофінансова компанія в Україні.

Оцініть сторінку
Рейтинг: 0.00 з 5 (Голосів: 0)

Кредитні продукти

Smart/Trend/Temp

Наслідки для споживача в разі користування Кредитом:

За користування Кредитом споживач виплачує Кредитодавцю проценти в розмірі, визначеному в електронному договорі та комісії (за наявності). Сума кредиту, процентів за користування кредитом, неустойки (за наявності) та інших платежів, передбачених електронним договором, підлягають безготівковому перерахуванню на поточний рахунок Кредитодавця у строки та розмірах, що встановлені договором та чинним законодавством України.

Для продуктів СМАРТ та ТЕМП

У зв'язку з наданням кредиту у формі кредитної лінії та на підставі п. 10 ч. 1 ст. 12 Закону України «Про споживче кредитування» графік платежів до договору не надається, однак договір містить положення, якими визначаються розміри та строки платежів з погашення кредиту.

Користування споживачем сумою наданого кредиту після закінчення Дисконтного періоду кредитування має наступні наслідки:

• витрати споживача за користування Кредитом зростають внаслідок нарахування процентів за користування Кредитом після закінчення Дисконтного періоду кредитування за процентною ставкою, що вказана в договорі;

• витрати споживача за Дисконтний період кредитування можуть зрости внаслідок застосування правил розрахунку грошових зобов’язань споживача по сплаті процентів за користування Кредитом відповідно до розміру Базової процентної ставки і скасування правил нарахування процентів відповідно до розміру Дисконтної та Індивідуальної процентних ставок.

Для продукту ТРЕНД

Договір містить графік платежів. Графік платежів містить розрахунок всіх платежів за договором (в тому числі суми Кредиту, процентів за користування кредитом та комісії).

Комісія за надання кредиту утримується з суми кредиту шляхом зарахування однорідних грошових вимог. При чому споживач отримує лише суму за вирахуванням утриманого платежу в рахунок комісії за надання кредиту. Проценти за користування кредитом нараховуються на суму кредиту, яка зазначена в кредитному договорі, а не на чисту суму кредиту яку отримав споживач.

 

Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов'язків згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов'язань зі сплати платежів, а також розмір неустойки, процентної ставки, інших платежів, які застосовуються чи стягуються при невиконанні зобов'язання за договором:

Для продукту СМАРТ та ТЕМП

За порушення будь-якого з платежів передбачених Договором на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, Кредитодавець має право нарахувати, а Позичальник зобов’язаний сплатити на користь Кредитодавця неустойку у вигляді штрафу в розмірі 5000% від суми невиконаного або неналежно виконаного грошового зобов'язання, але не більше половини суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Обмеження максимальної суми штрафу відбувається в наступному порядку:

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 25 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений;

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 21 (двадцять один) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 50 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Для продукту ТРЕНД

У разі невиконання споживачем зобов’язань згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов’язань зі сплати платежів, визначених графіком платежів, з наступного календарного дня споживач повинен виплатити Кредитодавцю штраф у розмірі 35% від суми простроченого платежу (частини суми Кредиту, визначеної графіком платежів, та нарахованих процентів), за кожен факт такого прострочення.

 

Вплив порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту на кредитну історію споживача:

Порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту може вплинути на кредитну історію споживача, а також ускладнити отримання споживчого кредиту надалі.

 

Інформація щодо вимог придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту:

Кредитодавцю забороняється вимагати від споживача придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту.

 

Інформація щодо прав споживача розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ:

Для прийняття усвідомленого рішення щодо отримання Кредиту на запропонованих умовах споживач має право розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ.

 

Можливість Кредитодавця за власною ініціативою вносити зміни до укладених зі споживачем електронних договорів:

Кредитодавець може вносити зміни до укладених зі споживачем договорів лише за згодою споживача.

Збільшення розміру процентних ставок за договором та інших платежів в односторонньому порядку Кредитодавцем без згоди споживача не допускається.

 

Можливість споживача відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації:

Споживач може відмовитися від отримання рекламних матеріалів в особистому кабінеті у вкладці «особисті дані» шляхом натиснення на відповідний елемент інтерфейсу або безпосередньо звернутись до Кредитодавця одним із таких способів:

• шляхом направлення листа за зареєстрованим місцезнаходженням Кредитодавця;

• шляхом направлення електронного листа на адресу електронної пошти Кредитодавця, що вказана у нижній частині веб-сайту Кредитодавця;

• зв’язавшись за номером телефону, що вказаний у нижній частині веб-сайту Кредитодавця (безкоштовно з будь-яких телефонів по Україні, сервіс працює цілодобово).

 

Інформація про можливі додаткові витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом:

Можливі витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом залежать від обраного споживачем способу сплати у зв'язку із можливою наявністю комісій надавачів платіжних послуг за здійснення погашення заборгованості по кредиту.

 

Ініціювання споживачем продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит:

Споживач не має права ініціювати продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит.