0 800 21 9393 укр
рoс

Moneyveo перемогла відразу в трьох номінаціях Banker

23 бер. 2021 р. Новини

bankerДрузі, ми знову підкорюємо вершини. І цього разу Moneyveo на олімпі слави в digital-рейтингу мікрофінансових компаній журналу Banker.ua. Ми не просто перемогли, а посіли лідируючі позиції відразу в трьох номінаціях!

Для довідки: 

Banker.ua — український журнал, який публікує банківські рейтинги, інтерв'ю, експертні коментарі, фінансові огляди, а також матеріали в стилі lifestyle: про подорожі, їжу, модні тренди, спорт та інше. Перший номер вийшов у жовтні 2020 року. Журнал розрахований на аудиторію, яка цікавиться банківським сектором і бізнес-аудиторію. 

Всього в рейтингу видання було 4 номінації, а участь взяли 20 популярних мікрофінансових компаній, обраних редакцією.

Місце МФО в кожній номінації визначалося за спеціально розробленою методикою Banker.ua, яка включала збір і аналіз інформації з відкритих джерел і платних сервісів.

Отже, Moneyveo перемогла в номінаціях:

  1. «Топ найпопулярніших сайтів МФО». Для визначення рівня популярності враховувалися дані аналітичних компаній SimilarWeb, Alexa та Semrush, які займаються дослідженням поведінки користувачів в мережі. Для аналізу використовувалася статистика сайтів за весь 2020 рік, крім SimilarWeb Traffic (ці дані за 6 місяців). Позицію компанії в рейтингу визначило середнє значення всіх показників.
  2. «Топ мікрофінансових організацій за кількістю брендових запитів». У цій номінації враховувалися запити українською, російською та англійською мовами по Україні з 1 січня по 31 грудня 2020 року в пошуковій системі Google. Чим більше запитів, тим вище позиція компанії в рейтингу. Відповідно, у Moneyveo цей показник найвищий.
  3. «Весь світ через пандемію прискорено мігрує в діджитал. Із введенням карантину всі стали частіше працювати, розважатися, вчитися і робити покупки онлайн. Ми ж у Moneyveo з самого початку відцифрували і розвиваємо наш маркетинг насамперед в діджитал. Лідерство у згаданих категоріях рейтингу — результат продуманої і послідовної стратегії комунікацій бренду. Більше того, на початку карантину ми вперше за три роки зняли рекламу з телебачення. І тоді стало очевидно — люди частіше шукають у пошуковику «Moneyveo», ніж фразу «онлайн-кредити», не кажучи вже про бренди конкурентів», — прокоментував перемогу комерційний директор компанії Максим Параска.
  4. «Топ МФО за кількістю підписників у соціальних мережах». Тут враховувалася кількість підписників у Facebook і Instagram станом на 21 лютого 2021 року. Позиція компанії визначалася сумарною кількістю фоловерів.

Без сумнівів, діджиталізація ринку мікропозик безпосередньо пов'язана з переходом реклами в соціальні мережі. Тому кількість підписників на офіційних сторінках мікрокредитних компаній в соцмережах визначає рівень компанії. Знання бренду і його популярність розпізнається пошуковими запитами в мережі, а кращий продукт — відгуками користувачів, залишеними на різних ресурсах. Тому перемога Moneyveo повністю заслужена. Дякуємо, що вибираєте нас 😊

Ознайомитися з повною версією рейтингу можна за посиланням

Оцініть сторінку
Рейтинг: 0.00 з 5 (Голосів: 0)

Кредитні продукти

Smart/Trend/Temp

Наслідки для споживача в разі користування Кредитом:

За користування Кредитом споживач виплачує Кредитодавцю проценти в розмірі, визначеному в електронному договорі та комісії (за наявності). Сума кредиту, процентів за користування кредитом, неустойки (за наявності) та інших платежів, передбачених електронним договором, підлягають безготівковому перерахуванню на поточний рахунок Кредитодавця у строки та розмірах, що встановлені договором та чинним законодавством України.

Для продуктів СМАРТ та ТЕМП

У зв'язку з наданням кредиту у формі кредитної лінії та на підставі п. 10 ч. 1 ст. 12 Закону України «Про споживче кредитування» графік платежів до договору не надається, однак договір містить положення, якими визначаються розміри та строки платежів з погашення кредиту.

Користування споживачем сумою наданого кредиту після закінчення Дисконтного періоду кредитування має наступні наслідки:

• витрати споживача за користування Кредитом зростають внаслідок нарахування процентів за користування Кредитом після закінчення Дисконтного періоду кредитування за процентною ставкою, що вказана в договорі;

• витрати споживача за Дисконтний період кредитування можуть зрости внаслідок застосування правил розрахунку грошових зобов’язань споживача по сплаті процентів за користування Кредитом відповідно до розміру Базової процентної ставки і скасування правил нарахування процентів відповідно до розміру Дисконтної та Індивідуальної процентних ставок.

Для продукту ТРЕНД

Договір містить графік платежів. Графік платежів містить розрахунок всіх платежів за договором (в тому числі суми Кредиту, процентів за користування кредитом та комісії).

Комісія за надання кредиту утримується з суми кредиту шляхом зарахування однорідних грошових вимог. При чому споживач отримує лише суму за вирахуванням утриманого платежу в рахунок комісії за надання кредиту. Проценти за користування кредитом нараховуються на суму кредиту, яка зазначена в кредитному договорі, а не на чисту суму кредиту яку отримав споживач.

 

Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов'язків згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов'язань зі сплати платежів, а також розмір неустойки, процентної ставки, інших платежів, які застосовуються чи стягуються при невиконанні зобов'язання за договором:

Для продукту СМАРТ та ТЕМП

За порушення будь-якого з платежів передбачених Договором на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, Кредитодавець має право нарахувати, а Позичальник зобов’язаний сплатити на користь Кредитодавця неустойку у вигляді штрафу в розмірі 5000% від суми невиконаного або неналежно виконаного грошового зобов'язання, але не більше половини суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Обмеження максимальної суми штрафу відбувається в наступному порядку:

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 25 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений;

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 21 (двадцять один) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 50 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Для продукту ТРЕНД

У разі невиконання споживачем зобов’язань згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов’язань зі сплати платежів, визначених графіком платежів, з наступного календарного дня споживач повинен виплатити Кредитодавцю штраф у розмірі 35% від суми простроченого платежу (частини суми Кредиту, визначеної графіком платежів, та нарахованих процентів), за кожен факт такого прострочення.

 

Вплив порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту на кредитну історію споживача:

Порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту може вплинути на кредитну історію споживача, а також ускладнити отримання споживчого кредиту надалі.

 

Інформація щодо вимог придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту:

Кредитодавцю забороняється вимагати від споживача придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту.

 

Інформація щодо прав споживача розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ:

Для прийняття усвідомленого рішення щодо отримання Кредиту на запропонованих умовах споживач має право розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ.

 

Можливість Кредитодавця за власною ініціативою вносити зміни до укладених зі споживачем електронних договорів:

Кредитодавець може вносити зміни до укладених зі споживачем договорів лише за згодою споживача.

Збільшення розміру процентних ставок за договором та інших платежів в односторонньому порядку Кредитодавцем без згоди споживача не допускається.

 

Можливість споживача відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації:

Споживач може відмовитися від отримання рекламних матеріалів в особистому кабінеті у вкладці «особисті дані» шляхом натиснення на відповідний елемент інтерфейсу або безпосередньо звернутись до Кредитодавця одним із таких способів:

• шляхом направлення листа за зареєстрованим місцезнаходженням Кредитодавця;

• шляхом направлення електронного листа на адресу електронної пошти Кредитодавця, що вказана у нижній частині веб-сайту Кредитодавця;

• зв’язавшись за номером телефону, що вказаний у нижній частині веб-сайту Кредитодавця (безкоштовно з будь-яких телефонів по Україні, сервіс працює цілодобово).

 

Інформація про можливі додаткові витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом:

Можливі витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом залежать від обраного споживачем способу сплати у зв'язку із можливою наявністю комісій надавачів платіжних послуг за здійснення погашення заборгованості по кредиту.

 

Ініціювання споживачем продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит:

Споживач не має права ініціювати продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит.