Ми дали "Кращу відповідь на COVID-19"
Вже не перший рік Moneyveo активно розвиває напрямок корпоративної соціальної відповідальності, реалізуючи корисні для суспільства програми. Тому, звичайно, ми не могли залишитись осторонь боротьби з наслідками всесвітньої пандемії. І за наші злагоджені та оперативні дії отримали премію «Вибір Країни» у номінації "Краща відповідь на COVID-19".
Організатор конкурсу, Національне рейтингове агентство “Вибір Країни”, проаналізувало соціальну активність декількох десятків компаній та взяло до уваги безліч факторів, серед яких:
- сприяння цілісній безпеці життя громадян України, своїх співробітників та клієнтів;
- допомога медикам та клінікам у протидії COVID-19;
- створення оптимальних умов праці під час карантину тощо.
І нам приємно, що за результатами цього аналізу ми увійшли до списку компаній, які змогли найбільш ефективно відреагувати на виклики нової реальності, пов'язаної із коронавірусною інфекцією.
«Рішення долучитись до боротьби з наслідками поширенням COVID-19 ми прийняли майже миттєво. 12 березня розпочався карантин в Україні, 16 березня Moneyveo оголосила, що виділяє 3 млн грн для закупівлі медобладнання. Ми розуміємо, що є питання, які не терплять зволікання і потребують надшвидкої реакції, – розповів комерційний директор Максим Параска. – Таке рішення стало абсолютно органічним продовженням наших корпоративних цінностей та КСВ-стратегії, яка активно реалізується вже багато років. Піклуватись про співробітників, клієнтів та соціум загалом – це те, чим ми завжди керуємось у Moneyveo».
Зокрема, компанія придбала три американські апарати експертного класу для штучної вентиляції легень. Обладнання розміщено у Київській міській клінічній лікарні №9, Чернівецькій обласній клінічній лікарні та Тернопільській міській комунальній лікарні швидкої допомоги. Також, у рамках ініціатив із підтримки медичної сфери, компанія закупила і передала медичні щитки та інші засоби індивідуального захисту для працівників Бориспільської лікарні інтенсивного лікування та Вінницької міської клінічної лікарні №1.
Більше того, всі соціально орієнтовані заходи Moneyveo мають не поодинокий, а комплексний характер. У 2020 році ми також:
- ще до вступу в дію законодавчих змін відмінили пеню та штрафи на період карантину;
- запровадили спільну з провідною компанією «МСК» («Міжнародна страхова компанія») програму страхування. Тому наші клієнти можуть легко замовити страховий поліс на випадок COVID-19 для себе і своєї родини – онлайн і без зайвої бюрократії.
Щороку кількість КСВ-проєктов у компанії тільки зростає. Так, Moneyveo продовжує співпрацювати із престижним вишом України «Києво-Могилянською академією», допомагає студентам здобувати знання і практичні навички. Разом із Мінцифрою компанія відзняла низку освітніх серіалів про захист персональних даних в інтернеті та переведення бізнес-процесів в онлайн.
Також ми вже тривалий час допомагаємо у столичному центрі для проживання онкохворих дітей «Дача». Зокрема, наразі фінансуємо спорудження для нього нового великого приміщення. В рамках КСВ-активностей Moneyveo надає адресну підтримку українським військовим та на постійній основі співпрацює з реабілітаційними центрами по відновленню здоров’я ветеранів АТО/ООС.
Інші цікаві новини
Moneyveo увійшла до фінтех-каталогу від УАФІК
Полюйте на код у соцмережах Moneyveo – вигравайте подарунки
Кредитні продукти
Smart/Trend/Temp
Наслідки для споживача в разі користування Кредитом:
За користування Кредитом споживач виплачує Кредитодавцю проценти в розмірі, визначеному в електронному договорі та комісії (за наявності). Сума кредиту, процентів за користування кредитом, неустойки (за наявності) та інших платежів, передбачених електронним договором, підлягають безготівковому перерахуванню на поточний рахунок Кредитодавця у строки та розмірах, що встановлені договором та чинним законодавством України.
Для продуктів СМАРТ та ТЕМП
У зв'язку з наданням кредиту у формі кредитної лінії та на підставі п. 10 ч. 1 ст. 12 Закону України «Про споживче кредитування» графік платежів до договору не надається, однак договір містить положення, якими визначаються розміри та строки платежів з погашення кредиту.
Користування споживачем сумою наданого кредиту після закінчення Дисконтного періоду кредитування має наступні наслідки:
• витрати споживача за користування Кредитом зростають внаслідок нарахування процентів за користування Кредитом після закінчення Дисконтного періоду кредитування за процентною ставкою, що вказана в договорі;
• витрати споживача за Дисконтний період кредитування можуть зрости внаслідок застосування правил розрахунку грошових зобов’язань споживача по сплаті процентів за користування Кредитом відповідно до розміру Базової процентної ставки і скасування правил нарахування процентів відповідно до розміру Дисконтної та Індивідуальної процентних ставок.
Для продукту ТРЕНД
Договір містить графік платежів. Графік платежів містить розрахунок всіх платежів за договором (в тому числі суми Кредиту, процентів за користування кредитом та комісії).
Комісія за надання кредиту утримується з суми кредиту шляхом зарахування однорідних грошових вимог. При чому споживач отримує лише суму за вирахуванням утриманого платежу в рахунок комісії за надання кредиту. Проценти за користування кредитом нараховуються на суму кредиту, яка зазначена в кредитному договорі, а не на чисту суму кредиту яку отримав споживач.
Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов'язків згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов'язань зі сплати платежів, а також розмір неустойки, процентної ставки, інших платежів, які застосовуються чи стягуються при невиконанні зобов'язання за договором:
Для продукту СМАРТ та ТЕМП
За порушення будь-якого з платежів передбачених Договором на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, Кредитодавець має право нарахувати, а Позичальник зобов’язаний сплатити на користь Кредитодавця неустойку у вигляді штрафу в розмірі 5000% від суми невиконаного або неналежно виконаного грошового зобов'язання, але не більше половини суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.
Обмеження максимальної суми штрафу відбувається в наступному порядку:
- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 25 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений;
- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 21 (двадцять один) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 50 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.
Для продукту ТРЕНД
У разі невиконання споживачем зобов’язань згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов’язань зі сплати платежів, визначених графіком платежів, з наступного календарного дня споживач повинен виплатити Кредитодавцю штраф у розмірі 35% від суми простроченого платежу (частини суми Кредиту, визначеної графіком платежів, та нарахованих процентів), за кожен факт такого прострочення.
Вплив порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту на кредитну історію споживача:
Порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту може вплинути на кредитну історію споживача, а також ускладнити отримання споживчого кредиту надалі.
Інформація щодо вимог придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту:
Кредитодавцю забороняється вимагати від споживача придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту.
Інформація щодо прав споживача розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ:
Для прийняття усвідомленого рішення щодо отримання Кредиту на запропонованих умовах споживач має право розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ.
Можливість Кредитодавця за власною ініціативою вносити зміни до укладених зі споживачем електронних договорів:
Кредитодавець може вносити зміни до укладених зі споживачем договорів лише за згодою споживача.
Збільшення розміру процентних ставок за договором та інших платежів в односторонньому порядку Кредитодавцем без згоди споживача не допускається.
Можливість споживача відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації:
Споживач може відмовитися від отримання рекламних матеріалів в особистому кабінеті у вкладці «особисті дані» шляхом натиснення на відповідний елемент інтерфейсу або безпосередньо звернутись до Кредитодавця одним із таких способів:
• шляхом направлення листа за зареєстрованим місцезнаходженням Кредитодавця;
• шляхом направлення електронного листа на адресу електронної пошти Кредитодавця, що вказана у нижній частині веб-сайту Кредитодавця;
• зв’язавшись за номером телефону, що вказаний у нижній частині веб-сайту Кредитодавця (безкоштовно з будь-яких телефонів по Україні, сервіс працює цілодобово).
Інформація про можливі додаткові витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом:
Можливі витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом залежать від обраного споживачем способу сплати у зв'язку із можливою наявністю комісій надавачів платіжних послуг за здійснення погашення заборгованості по кредиту.
Ініціювання споживачем продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит:
Споживач не має права ініціювати продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит.