На moneyveo.ua з'явилася кнопка «Поскаржитися на оператора»
Відтепер користувачі можуть оперативно повідомляти про якість роботи співробітників контакт-центру сервісу moneyveo. На головній сторінці сайту з'явилася кнопка «Поскаржитися на оператора». Кожен клієнт, який вважає, що в розмові з ним повелися некоректно, може донести інформацію про це безпосередньо до керівництва компанії moneyveo.
«У moneyveo впроваджені високі стандарти роботи з клієнтами. Всі телефонні звернення до нашого контакт-центру записуються і перевіряються відділом контролю якості обслуговування. Кожна скарга детально розглядається», – повідомляє операційний директор moneyveo Сергій Сінченко.
В основі роботи контакт-центру moneyveo закладені принципи ввічливості, дружності, уваги до труднощів, з якими стикаються клієнти компанії. Завдання оператора – надати необхідну допомогу, знайти оптимальне для користувача рішення його проблеми.
Найчастіше люди звертаються до контакт-центру щодо питань оплати кредитів, добору коштів за поточним договором, у разі технічних труднощів тощо.
«У спілкуванні з клієнтом ми намагаємося прийняти його сторону і завжди керуємося принципами захисту прав та інтересів споживачів фінансових послуг», – підкреслює керівник контактного центру moneyveo Юлія Назаренко.
У разі обґрунтованої скарги на роботу оператора, компанія проводить внутрішнє розслідування і вирішує цю проблему. А користувачам пропонує компенсувати моральну шкоду. Наприклад, дарує enotcoin, які можна обміняти на знижки в сервісі.
Нагадаємо: в 2019 році центр з обслуговування клієнтів moneyveo потрапив до shortlist премії DzWINNER. Це найпрестижніша в Україні нагорода у сфері контакт-центрів.