Комерційний директор Moneyveo розповів, як компанія знаходить творчий підхід до клієнтів
Колись вся реклама компаній
небанківського кредитування була схожою одна на одну: не дуже цікавою, не креативною та такою, що практично не
чіпляла глядачів. Але ми, як лідери галузі, змогли запропонувати ринку щось принципово нове. Максим Параска,
комерційний директор Moneyveo, на онлайн-конференції Finance Digital Day розповів, як ми знаходимо творчий підхід до
клієнтів та як нам весь час вдається радувати аудиторію креативними рішеннями.
Так, саме ми в Moneyveo вирішили кардинально змінити підхід і почали вибудовувати наші рекламні кампанії на гуморі. Хто ж не пам'ятає дядю Жору у золотих туфлях чи друзяк Тараса та Саву, одному з яких нормас, а другий – завжди Красава? Вони не тільки привернули увагу аудиторії, але й стали справжніми народними улюбленцями та джерелом натхнення для різних мемасиків 😊
А зовсім нещодавно світ побачили наші нові герої – сім'я Калькулятків, які замість того, щоб брати гроші в банках, обрали кредит Comfort. Відеоролик з ними – не просто яскравий та драйвовий. Це ще й перша на фінтех-ринку реклама довгострокового кредиту!
Що ж нам допомагає створювати креативні і цікаві для аудиторії маркетингових стратегій?
- Продукти, адже вони не тільки зручні, але, головне, допомагають клієнтам у тимчасових фінансових труднощах. Або ж стають у нагоді в ситуаціях, коли з'являється бажання отримати щось прямо зараз, не чекаючи чергової зарплати. Знайома ситуація, чи не так?
- Цінності. Піклування як про співробітників, так і про клієнтів закладено у наш корпоративний ген. Не дарма серед наших цінностей Respect and fairness (поважай і будь справедливим до колег і клієнтів), Passion (будь захоплений своєю роботою і завжди показуй високі результати) та Сaring (піклуйся про колег і клієнтів під час прийняття рішень).
- Дослідження. Коли когось любиш, хочеш знати про нього все. А ми у Moneyveo своїх клієнтів дуже любимо! Тому
постійно проводимо різні дослідження, які допомагають нам пропонувати цікаві для них рішення та постійно
покращуватись. Наприклад, brand awareness і brand health, аби розуміти, що насправді потрібно нашим клієнтам.
Адже, як говорить Максим Параска, маркетологи – це як пілоти літака:
“Вони можуть орієнтуватися на хмари й землю, сподіваючись на відчуття, а можуть орієнтуватися на техніку і прибори, які точно покажуть, як ти летиш і в якому напрямку. Ми в Moneyveo намагаємося йти по приборах"
.
Саме вмілий симбіоз цих складових дозволяє компанії утримувати першість у своїй сфері вже 8 рік. І те, що нашими послугами користується вже понад 1 050 000 клієнтів, – найкраще підтвердження нашого лідерства.
Інші цікаві новини
Moneyveo – 12 років інновацій, довіри та людяності
Кредитні продукти
Smart/Trend/Temp
Наслідки для споживача в разі користування Кредитом:
За користування Кредитом споживач виплачує Кредитодавцю проценти в розмірі, визначеному в електронному договорі та комісії (за наявності). Сума кредиту, процентів за користування кредитом, неустойки (за наявності) та інших платежів, передбачених електронним договором, підлягають безготівковому перерахуванню на поточний рахунок Кредитодавця у строки та розмірах, що встановлені договором та чинним законодавством України.
Для продуктів СМАРТ та ТЕМП
У зв'язку з наданням кредиту у формі кредитної лінії та на підставі п. 10 ч. 1 ст. 12 Закону України «Про споживче кредитування» графік платежів до договору не надається, однак договір містить положення, якими визначаються розміри та строки платежів з погашення кредиту.
Користування споживачем сумою наданого кредиту після закінчення Дисконтного періоду кредитування має наступні наслідки:
• витрати споживача за користування Кредитом зростають внаслідок нарахування процентів за користування Кредитом після закінчення Дисконтного періоду кредитування за процентною ставкою, що вказана в договорі;
• витрати споживача за Дисконтний період кредитування можуть зрости внаслідок застосування правил розрахунку грошових зобов’язань споживача по сплаті процентів за користування Кредитом відповідно до розміру Базової процентної ставки і скасування правил нарахування процентів відповідно до розміру Дисконтної та Індивідуальної процентних ставок.
Для продукту ТРЕНД
Договір містить графік платежів. Графік платежів містить розрахунок всіх платежів за договором (в тому числі суми Кредиту, процентів за користування кредитом та комісії).
Комісія за надання кредиту утримується з суми кредиту шляхом зарахування однорідних грошових вимог. При чому споживач отримує лише суму за вирахуванням утриманого платежу в рахунок комісії за надання кредиту. Проценти за користування кредитом нараховуються на суму кредиту, яка зазначена в кредитному договорі, а не на чисту суму кредиту яку отримав споживач.
Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов'язків згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов'язань зі сплати платежів, а також розмір неустойки, процентної ставки, інших платежів, які застосовуються чи стягуються при невиконанні зобов'язання за договором:
Для продукту СМАРТ та ТЕМП
За порушення будь-якого з платежів передбачених Договором на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, Кредитодавець має право нарахувати, а Позичальник зобов’язаний сплатити на користь Кредитодавця неустойку у вигляді штрафу в розмірі 5000% від суми невиконаного або неналежно виконаного грошового зобов'язання, але не більше половини суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.
Обмеження максимальної суми штрафу відбувається в наступному порядку:
- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 25 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений;
- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 21 (двадцять один) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 50 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.
Для продукту ТРЕНД
У разі невиконання споживачем зобов’язань згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов’язань зі сплати платежів, визначених графіком платежів, з наступного календарного дня споживач повинен виплатити Кредитодавцю штраф у розмірі 35% від суми простроченого платежу (частини суми Кредиту, визначеної графіком платежів, та нарахованих процентів), за кожен факт такого прострочення.
Вплив порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту на кредитну історію споживача:
Порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту може вплинути на кредитну історію споживача, а також ускладнити отримання споживчого кредиту надалі.
Інформація щодо вимог придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту:
Кредитодавцю забороняється вимагати від споживача придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту.
Інформація щодо прав споживача розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ:
Для прийняття усвідомленого рішення щодо отримання Кредиту на запропонованих умовах споживач має право розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ.
Можливість Кредитодавця за власною ініціативою вносити зміни до укладених зі споживачем електронних договорів:
Кредитодавець може вносити зміни до укладених зі споживачем договорів лише за згодою споживача.
Збільшення розміру процентних ставок за договором та інших платежів в односторонньому порядку Кредитодавцем без згоди споживача не допускається.
Можливість споживача відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації:
Споживач може відмовитися від отримання рекламних матеріалів в особистому кабінеті у вкладці «особисті дані» шляхом натиснення на відповідний елемент інтерфейсу або безпосередньо звернутись до Кредитодавця одним із таких способів:
• шляхом направлення листа за зареєстрованим місцезнаходженням Кредитодавця;
• шляхом направлення електронного листа на адресу електронної пошти Кредитодавця, що вказана у нижній частині веб-сайту Кредитодавця;
• зв’язавшись за номером телефону, що вказаний у нижній частині веб-сайту Кредитодавця (безкоштовно з будь-яких телефонів по Україні, сервіс працює цілодобово).
Інформація про можливі додаткові витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом:
Можливі витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом залежать від обраного споживачем способу сплати у зв'язку із можливою наявністю комісій надавачів платіжних послуг за здійснення погашення заборгованості по кредиту.
Ініціювання споживачем продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит:
Споживач не має права ініціювати продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит.