0 800 21 9393 укр
рoс

Комерційний директор Moneyveo розповів, як компанія знаходить творчий підхід до клієнтів

26 трав. 2021 р. Новини

Максим ПараскаКолись вся реклама компаній небанківського кредитування була схожою одна на одну: не дуже цікавою, не креативною та такою, що практично не чіпляла глядачів. Але ми, як лідери галузі, змогли запропонувати ринку щось принципово нове. Максим Параска, комерційний директор Moneyveo, на онлайн-конференції Finance Digital Day розповів, як ми знаходимо творчий підхід до клієнтів та як нам весь час вдається радувати аудиторію креативними рішеннями.

Так, саме ми в Moneyveo вирішили кардинально змінити підхід і почали вибудовувати наші рекламні кампанії на гуморі. Хто ж не пам'ятає дядю Жору у золотих туфлях чи друзяк Тараса та Саву, одному з яких нормас, а другий – завжди Красава? Вони не тільки привернули увагу аудиторії, але й стали справжніми народними улюбленцями та джерелом натхнення для різних мемасиків 😊

А зовсім нещодавно світ побачили наші нові герої – сім'я Калькулятків, які замість того, щоб брати гроші в банках, обрали кредит Comfort. Відеоролик з ними – не просто яскравий та драйвовий. Це ще й перша на фінтех-ринку реклама довгострокового кредиту!

Що ж нам допомагає створювати креативні і цікаві для аудиторії маркетингових стратегій?

  1. Продукти, адже вони не тільки зручні, але, головне, допомагають клієнтам у тимчасових фінансових труднощах. Або ж стають у нагоді в ситуаціях, коли з'являється бажання отримати щось прямо зараз, не чекаючи чергової зарплати. Знайома ситуація, чи не так?
  2. Цінності. Піклування як про співробітників, так і про клієнтів закладено у наш корпоративний ген. Не дарма серед наших цінностей Respect and fairness (поважай і будь справедливим до колег і клієнтів), Passion (будь захоплений своєю роботою і завжди показуй високі результати) та Сaring (піклуйся про колег і клієнтів під час прийняття рішень).
  3. Дослідження. Коли когось любиш, хочеш знати про нього все. А ми у Moneyveo своїх клієнтів дуже любимо! Тому постійно проводимо різні дослідження, які допомагають нам пропонувати цікаві для них рішення та постійно покращуватись. Наприклад, brand awareness і brand health, аби розуміти, що насправді потрібно нашим клієнтам. Адже, як говорить Максим Параска, маркетологи – це як пілоти літака:
    “Вони можуть орієнтуватися на хмари й землю, сподіваючись на відчуття, а можуть орієнтуватися на техніку і прибори, які точно покажуть, як ти летиш і в якому напрямку. Ми в Moneyveo намагаємося йти по приборах"
    .

Саме вмілий симбіоз цих складових дозволяє компанії утримувати першість у своїй сфері вже 8 рік. І те, що нашими послугами користується вже понад 1 050 000 клієнтів, – найкраще підтвердження нашого лідерства.

Оцініть сторінку
Рейтинг: 0.00 з 5 (Голосів: 0)