Комерційний директор Moneyveo розповів, як компанія знаходить творчий підхід до клієнтів
Колись вся реклама компаній
небанківського кредитування була схожою одна на одну: не дуже цікавою, не креативною та такою, що практично не
чіпляла глядачів. Але ми, як лідери галузі, змогли запропонувати ринку щось принципово нове. Максим Параска,
комерційний директор Moneyveo, на онлайн-конференції Finance Digital Day розповів, як ми знаходимо творчий підхід до
клієнтів та як нам весь час вдається радувати аудиторію креативними рішеннями.
Так, саме ми в Moneyveo вирішили кардинально змінити підхід і почали вибудовувати наші рекламні кампанії на гуморі. Хто ж не пам'ятає дядю Жору у золотих туфлях чи друзяк Тараса та Саву, одному з яких нормас, а другий – завжди Красава? Вони не тільки привернули увагу аудиторії, але й стали справжніми народними улюбленцями та джерелом натхнення для різних мемасиків 😊
А зовсім нещодавно світ побачили наші нові герої – сім'я Калькулятків, які замість того, щоб брати гроші в банках, обрали кредит Comfort. Відеоролик з ними – не просто яскравий та драйвовий. Це ще й перша на фінтех-ринку реклама довгострокового кредиту!
Що ж нам допомагає створювати креативні і цікаві для аудиторії маркетингових стратегій?
- Продукти, адже вони не тільки зручні, але, головне, допомагають клієнтам у тимчасових фінансових труднощах. Або ж стають у нагоді в ситуаціях, коли з'являється бажання отримати щось прямо зараз, не чекаючи чергової зарплати. Знайома ситуація, чи не так?
- Цінності. Піклування як про співробітників, так і про клієнтів закладено у наш корпоративний ген. Не дарма серед наших цінностей Respect and fairness (поважай і будь справедливим до колег і клієнтів), Passion (будь захоплений своєю роботою і завжди показуй високі результати) та Сaring (піклуйся про колег і клієнтів під час прийняття рішень).
- Дослідження. Коли когось любиш, хочеш знати про нього все. А ми у Moneyveo своїх клієнтів дуже любимо! Тому
постійно проводимо різні дослідження, які допомагають нам пропонувати цікаві для них рішення та постійно
покращуватись. Наприклад, brand awareness і brand health, аби розуміти, що насправді потрібно нашим клієнтам.
Адже, як говорить Максим Параска, маркетологи – це як пілоти літака:
“Вони можуть орієнтуватися на хмари й землю, сподіваючись на відчуття, а можуть орієнтуватися на техніку і прибори, які точно покажуть, як ти летиш і в якому напрямку. Ми в Moneyveo намагаємося йти по приборах"
.
Саме вмілий симбіоз цих складових дозволяє компанії утримувати першість у своїй сфері вже 8 рік. І те, що нашими послугами користується вже понад 1 050 000 клієнтів, – найкраще підтвердження нашого лідерства.