0 800 21 9393 укр
рoс

Чому Moneyveo навчає студентів Могилянки

2 лют. 2022 р. Новини

У Moneyveo працюють фанати освіти. Ми постійно вчимося самі та несемо свої досвід і знання у світ. Це частина нашої КСВ (корпоративної соціальної відповідальності). Компанія співпрацює з такими локомотивами цифрового та бізнес-навчання, як Мінцифри, Київська школа економіки та «Києво-Могилянська академія».

Ну, а оскільки наближається День студента, ми хочемо розповісти вам про співпрацю Moneyveo і Могилянки.

Актуальні курси власної розробки

У вересні 2020 року Moneyveo підписала Меморандум про співпрацю з «Києво-Могилянською академією». Наші експерти з команди маркетингу разом із працівниками університету розробили для студентів факультету інформатики курс «Пошукова оптимізація вебдодатків». Його програма наближена до реального бізнес-середовища і покликана дати майбутнім спеціалістам не лише теоретичну, а й практичну базу знань і навичок.

Вже три роки студенти відвідують ці лекції. По завершенні кожного курсу автори найуспішніших проєктів, створених у рамках навчання, одержують заохочувальні разові стипендії.

Які знання Moneyveo дає студентам

Під час курсу студенти вчаться розробляти та оптимізувати сайти, налаштовувати інтернет-рекламу і працювати в галузі UX-дизайну.

Насамперед ми даємо слухачам практичні навички зі створення та просування продукту. Але ще важливіше – те, що вони набувають досвіду роботи в команді та вміння взаємодіяти з сучасними бізнес-інструментами.

«Курс «Пошукова оптимізація вебдодатків» – це не лише інтернет-маркетинг. Це, перш за все, про лідерство та управління командами. Дякуємо співробітникам Moneyveo – без вашої допомоги цього курсу не було б. Завдяки нашій співпраці студенти отримали можливість працювати з платними інструментами та застосовувати їх у реальних бізнес-умовах», – розповів викладач НаУКМА Максим Корнійчук.

За що даємо стипендії

За задумом лекторів із Moneyveo, студенти діляться на команди. Протягом курсу кожна з них готує свій проєкт – сайт, який самостійно просуває в інтернеті. Головні показники успішності онлайн-проєкту – пошукова оптимізація та правильно налаштована рекламна кампанія.

За підсумками курсу, який пройшов у 2021 році, найуспішнішими проєктами стали:

  1. «Халявний Київ». На цьому сайті розвінчуються міфи про те, що Київ – дороге місто.
  2. Ukraine Inspiration. Це сайт про мальовничі та цікаві місця України.
  3. ASTRY. Тут можна знайти інформацію про астрологічні передбачення.

Команди, які працювали над цими сайтами, отримали грошові нагороди у розмірі 20 000, 30 000 та 50 000 грн.

«Від усієї нашої команди хочу привітати вас із завершенням курсу, а авторів найкращих робіт – із перемогою, – звернувся до студентів після закінчення чергового курсу операційний директор Moneyveo Сергій Сінченко. – Вірю, що це навчання було корисним для вас. Тому що вищу освіту потрібно наближати до сучасних умов, за яких вам доведеться працювати. Освітні курси від Moneyveo не лише допомагають слухачам отримати додаткову спеціалізацію, а й навчають застосовувати технічні інструменти у бізнес-середовищі».

Окрім Могилянки, наша компанія співпрацює з Київською школою економіки. Для навчального закладу ми розробили програму з підприємницької діяльності, яку наразі вивчають ветерани АТО/ООС. А спільно з Міністерством цифрової трансформації України експерти Moneyveo запустили освітній серіал «Кіберняні», доступний українською та англійською мовами.

Оцініть сторінку
Рейтинг: 0.00 з 5 (Голосів: 0)

Кредитні продукти

Smart/Trend/Temp

Наслідки для споживача в разі користування Кредитом:

За користування Кредитом споживач виплачує Кредитодавцю проценти в розмірі, визначеному в електронному договорі та комісії (за наявності). Сума кредиту, процентів за користування кредитом, неустойки (за наявності) та інших платежів, передбачених електронним договором, підлягають безготівковому перерахуванню на поточний рахунок Кредитодавця у строки та розмірах, що встановлені договором та чинним законодавством України.

Для продуктів СМАРТ та ТЕМП

У зв'язку з наданням кредиту у формі кредитної лінії та на підставі п. 10 ч. 1 ст. 12 Закону України «Про споживче кредитування» графік платежів до договору не надається, однак договір містить положення, якими визначаються розміри та строки платежів з погашення кредиту.

Користування споживачем сумою наданого кредиту після закінчення Дисконтного періоду кредитування має наступні наслідки:

• витрати споживача за користування Кредитом зростають внаслідок нарахування процентів за користування Кредитом після закінчення Дисконтного періоду кредитування за процентною ставкою, що вказана в договорі;

• витрати споживача за Дисконтний період кредитування можуть зрости внаслідок застосування правил розрахунку грошових зобов’язань споживача по сплаті процентів за користування Кредитом відповідно до розміру Базової процентної ставки і скасування правил нарахування процентів відповідно до розміру Дисконтної та Індивідуальної процентних ставок.

Для продукту ТРЕНД

Договір містить графік платежів. Графік платежів містить розрахунок всіх платежів за договором (в тому числі суми Кредиту, процентів за користування кредитом та комісії).

Комісія за надання кредиту утримується з суми кредиту шляхом зарахування однорідних грошових вимог. При чому споживач отримує лише суму за вирахуванням утриманого платежу в рахунок комісії за надання кредиту. Проценти за користування кредитом нараховуються на суму кредиту, яка зазначена в кредитному договорі, а не на чисту суму кредиту яку отримав споживач.

 

Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов'язків згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов'язань зі сплати платежів, а також розмір неустойки, процентної ставки, інших платежів, які застосовуються чи стягуються при невиконанні зобов'язання за договором:

Для продукту СМАРТ та ТЕМП

За порушення будь-якого з платежів передбачених Договором на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, Кредитодавець має право нарахувати, а Позичальник зобов’язаний сплатити на користь Кредитодавця неустойку у вигляді штрафу в розмірі 5000% від суми невиконаного або неналежно виконаного грошового зобов'язання, але не більше половини суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Обмеження максимальної суми штрафу відбувається в наступному порядку:

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 25 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений;

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 21 (двадцять один) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 50 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Для продукту ТРЕНД

У разі невиконання споживачем зобов’язань згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов’язань зі сплати платежів, визначених графіком платежів, з наступного календарного дня споживач повинен виплатити Кредитодавцю штраф у розмірі 35% від суми простроченого платежу (частини суми Кредиту, визначеної графіком платежів, та нарахованих процентів), за кожен факт такого прострочення.

 

Вплив порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту на кредитну історію споживача:

Порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту може вплинути на кредитну історію споживача, а також ускладнити отримання споживчого кредиту надалі.

 

Інформація щодо вимог придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту:

Кредитодавцю забороняється вимагати від споживача придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту.

 

Інформація щодо прав споживача розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ:

Для прийняття усвідомленого рішення щодо отримання Кредиту на запропонованих умовах споживач має право розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ.

 

Можливість Кредитодавця за власною ініціативою вносити зміни до укладених зі споживачем електронних договорів:

Кредитодавець може вносити зміни до укладених зі споживачем договорів лише за згодою споживача.

Збільшення розміру процентних ставок за договором та інших платежів в односторонньому порядку Кредитодавцем без згоди споживача не допускається.

 

Можливість споживача відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації:

Споживач може відмовитися від отримання рекламних матеріалів в особистому кабінеті у вкладці «особисті дані» шляхом натиснення на відповідний елемент інтерфейсу або безпосередньо звернутись до Кредитодавця одним із таких способів:

• шляхом направлення листа за зареєстрованим місцезнаходженням Кредитодавця;

• шляхом направлення електронного листа на адресу електронної пошти Кредитодавця, що вказана у нижній частині веб-сайту Кредитодавця;

• зв’язавшись за номером телефону, що вказаний у нижній частині веб-сайту Кредитодавця (безкоштовно з будь-яких телефонів по Україні, сервіс працює цілодобово).

 

Інформація про можливі додаткові витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом:

Можливі витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом залежать від обраного споживачем способу сплати у зв'язку із можливою наявністю комісій надавачів платіжних послуг за здійснення погашення заборгованості по кредиту.

 

Ініціювання споживачем продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит:

Споживач не має права ініціювати продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит.