WOW! Moneyveo – серед 10-ти брендів, чия реклама найбільше запам’ятовується
За результатами дослідження, яке провела група компаній Dentsu Aegis Network Ukraine і Gradus Research, Moneyveo опинився на 4-му місці в 10-тці брендів, які запам’яталися споживачам найбільше.
Чого тільки не роблять компанії, щоб клієнти про них пам’ятали! Замало просто створити якісний продукт, його потрібно ще й якісно презентувати. У цьому завданні допомагає реклама. І чим вона креативніша, чим краще вона відповідає викликам, з якими стикається сучасне суспільство і власне цільова аудиторія бренду, тим більше шансів, що її запам’ятають і відгукнуться на неї.
Група Dentsu Aegis Network Ukraine і Gradus Research вирішила з’ясувати, які бренди в першу чергу спливають у пам’яті українців, і провела дослідження. 452 респонденти –учасники онлайн-панелі Gradus – 16-17 грудня 2019 року пройшли опитування шляхом смартфон-анкетування. Аудиторія Gradus – це люди у віці 18-60 років, які проживають у містах із населенням понад 50 тис. осіб.
Вдалося! 10 брендів, які запам’яталися
За результатами дослідження, рейтинг брендів, про які українці пам’ятають у першу чергу, сформувався в такій послідовності:
- Coca-Cola
- «Київстар»
- «Галичина»
- Moneyveo
- Rozetka
- McDonald's
- «Мезим»
- «Ласунка»
- OLX
- Jacobs
«…І хто тепер Красава?», – каже Тарас із рекламного ролика Moneyveo 😊 Дякуємо за визнання!
Але наша команда в жодному разі не збирається зупинятися на досягнутому! Ми готові й надалі дивувати аудиторію: нові креативи, нові рекламні кампанії – скоро в ефірі…