Як зберігати свої персональні дані
0 800 21 9393 укр
рoс

Moneyveo розповідає, як зберігати персональні дані

24 січ. 2019 р. Новини

left Захист персональних даних28 січня – Міжнародний день захисту персональних даних. Його приурочили до дати підписання в 1981 році Конвенції «Про захист осіб у зв'язку з автоматизованою обробкою персональних даних». Свято заснували для нагадування про правила безпечного використання та зберігання особистої інформації, що дуже актуально в епоху розвитку інтернет-технологій.

Під час реєстрації та оформлення кредитів у сервісі Moneyveo користувачі залишають у ньому особисті відомості, в тому числі фінансові. Тому для нашої компанії захист персональних даних клієнтів – першочергове завдання, над яким ми працюємо постійно.

Як Moneyveo захищає персональні дані користувачів  

Moneyveo – перша компанія, яка почала видавати в Україні кредити через інтернет. Зараз у нас понад 450 000 клієнтів, і особиста інформація кожного користувача moneyveo.ua максимально захищена:  

  1. Під час розробки нашої системи скорингу та ідентифікації користувачів були враховані всі вимоги законодавства України. Ми постійно вдосконалюємо score-систему, запобігаючи спробам шахраїв отримувати кредити у сервісі на чужі дані.  
  2. Ми регулярно перевіряємо систему доступу до даних сервісу і не допускаємо появи у ній вразливостей.  
  3. Сервіс Moneyveo відповідає вимогам міжнародного сертифікату про захист карткових і персональних даних PCI DSS (рівень 2).  
  4. Для зберігання резервних копій інформації у сервісі використовується система шифрування даних.  
  5. Без згоди клієнта ми не передаємо його дані третім особам. Умови нашого кредитного договору містять пункт про згоду на передачу даних бюро кредитних історій, факторинговим компаніям, правоохоронним органам.  

Для посилення контролю в серпні 2018 року Moneyveo впровадила Mobile Score – перевірку надійності користувачів через знеособлені дані від провайдерів мобільного зв'язку Kyivstar та Vodafone. А в жовтні сервіс заблокував 99,99% видач кредитів на банківські картки, за якими неможливо визначити власників.  

У компанії встановлена багаторівнева система доступу співробітників до даних. З осені 2018 року всі нові співробітники перед прийомом на роботу проходять перевірку служби безпеки. А працівники, які мають доступ до даних користувачів, додатково тестуються на поліграфі.  

Правила безпечного зберігання і передання особистої інформації  

Безпека даних залежить не тільки від провайдерів, але й від споживачів онлайн-послуг. Тому команда Moneyveo не втомлюється нагадувати своїм користувачам основні правила безпечного зберігання особистої інформації:  

  • Розміщуючи свої дані на відкритих онлайн-ресурсах, переконайтеся, що там вони будуть захищені від крадіжки.  
  • Уперше реєструючись у будь-якому сервісі, не поспішайте надавати всі дані і документи, які він від вас вимагає. Проаналізуйте, чи справді всі вони потрібні для отримання даної послуги/товару? Якщо виникнуть сумніви, звертайтеся до поліції.  
  • Як захистити особисті дані від шахрайства в інтернеті, читайте у статті Як МФО захищають інтернет-канали передачі даних? 
  • Що робити, якщо гроші списалися, але не дійшли до адресата? Не панікуйте: це ще не означає, що вони потрапили до рук шахраїв. Можливо, сталася технічна помилка. Відповіді та поради у таких ситуаціях – у статті.
  • Також рекомендуємо прочитати про дзвінки й повідомлення, які не надійдуть від вашого банку. Це допоможе вам не потрапити на гачок зловмисників, які телефонують і під різними приводами намагаються виманити особисту інформацію у клієнтів фінансових установ.

left Особиста інформація

Коли дані користувачів будуть у повній безпеці  

Компанія Moneyveo відповідально ставиться до питання зберігання даних своїх користувачів. Вона приділяє цьому завданню багато часу, сил і коштів. Проте є компанії, які не можуть гарантувати захист особистої інформації клієнтів.  

Якби для всіх організацій у країні діяли загальні чіткі правила безпечного зберігання і передачі даних, ризикам можна було б запобігти. Громадяни країн Євросоюзу покладають надії у цьому питанні на General Data Protection Regulation (GDPR, Загальний регламент про захист персональних даних), який набув чинності 25 травня 2018 року. Ось деякі з його вимог:  

  • У договорі/згоді користувача повинно бути зазначено, яку саме інформацію про клієнта і для чого використовує сервіс.  
  • Якщо в обробці даних застосовуються сторонні онлайн- чи офлайн-ресурси, у користувача повинна бути можливість погодитися або відмовитися від цього.  
  • Даючи згоду на використання персональних даних, користувач повинен мати можливість відкликати згоду. У цьому випадку його дані мають бути вилучені з системи сервісу.  
  • Відповідальність за безпеку персональних даних користувачів покладається не тільки на керівництво підприємства, а й на інших фахівців, які з ними працюють.

В Україні боротьба за збереження конфіденційної інформації далека від завершення. Поки у нашій країні не запровадять загальних прозорих правил на зразок GDPR, сміливо можна користуватися тільки послугами перевірених організацій і сервісів, таких як Moneyveo. Ми будуємо тривалі довірчі взаємини з клієнтами, і в цьому питанні безпеці персональних даних користувачів відведена вирішальна роль. 

 


 

Оцініть сторінку
Рейтинг: 0.00 з 5 (Голосів: 0)

Кредитні продукти

Smart/Trend/Temp

Наслідки для споживача в разі користування Кредитом:

За користування Кредитом споживач виплачує Кредитодавцю проценти в розмірі, визначеному в електронному договорі та комісії (за наявності). Сума кредиту, процентів за користування кредитом, неустойки (за наявності) та інших платежів, передбачених електронним договором, підлягають безготівковому перерахуванню на поточний рахунок Кредитодавця у строки та розмірах, що встановлені договором та чинним законодавством України.

Для продуктів СМАРТ та ТЕМП

У зв'язку з наданням кредиту у формі кредитної лінії та на підставі п. 10 ч. 1 ст. 12 Закону України «Про споживче кредитування» графік платежів до договору не надається, однак договір містить положення, якими визначаються розміри та строки платежів з погашення кредиту.

Користування споживачем сумою наданого кредиту після закінчення Дисконтного періоду кредитування має наступні наслідки:

• витрати споживача за користування Кредитом зростають внаслідок нарахування процентів за користування Кредитом після закінчення Дисконтного періоду кредитування за процентною ставкою, що вказана в договорі;

• витрати споживача за Дисконтний період кредитування можуть зрости внаслідок застосування правил розрахунку грошових зобов’язань споживача по сплаті процентів за користування Кредитом відповідно до розміру Базової процентної ставки і скасування правил нарахування процентів відповідно до розміру Дисконтної та Індивідуальної процентних ставок.

Для продукту ТРЕНД

Договір містить графік платежів. Графік платежів містить розрахунок всіх платежів за договором (в тому числі суми Кредиту, процентів за користування кредитом та комісії).

Комісія за надання кредиту утримується з суми кредиту шляхом зарахування однорідних грошових вимог. При чому споживач отримує лише суму за вирахуванням утриманого платежу в рахунок комісії за надання кредиту. Проценти за користування кредитом нараховуються на суму кредиту, яка зазначена в кредитному договорі, а не на чисту суму кредиту яку отримав споживач.

 

Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов'язків згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов'язань зі сплати платежів, а також розмір неустойки, процентної ставки, інших платежів, які застосовуються чи стягуються при невиконанні зобов'язання за договором:

Для продукту СМАРТ та ТЕМП

За порушення будь-якого з платежів передбачених Договором на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, Кредитодавець має право нарахувати, а Позичальник зобов’язаний сплатити на користь Кредитодавця неустойку у вигляді штрафу в розмірі 5000% від суми невиконаного або неналежно виконаного грошового зобов'язання, але не більше половини суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Обмеження максимальної суми штрафу відбувається в наступному порядку:

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 25 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений;

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 21 (двадцять один) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 50 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Для продукту ТРЕНД

У разі невиконання споживачем зобов’язань згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов’язань зі сплати платежів, визначених графіком платежів, з наступного календарного дня споживач повинен виплатити Кредитодавцю штраф у розмірі 35% від суми простроченого платежу (частини суми Кредиту, визначеної графіком платежів, та нарахованих процентів), за кожен факт такого прострочення.

 

Вплив порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту на кредитну історію споживача:

Порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту може вплинути на кредитну історію споживача, а також ускладнити отримання споживчого кредиту надалі.

 

Інформація щодо вимог придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту:

Кредитодавцю забороняється вимагати від споживача придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту.

 

Інформація щодо прав споживача розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ:

Для прийняття усвідомленого рішення щодо отримання Кредиту на запропонованих умовах споживач має право розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ.

 

Можливість Кредитодавця за власною ініціативою вносити зміни до укладених зі споживачем електронних договорів:

Кредитодавець може вносити зміни до укладених зі споживачем договорів лише за згодою споживача.

Збільшення розміру процентних ставок за договором та інших платежів в односторонньому порядку Кредитодавцем без згоди споживача не допускається.

 

Можливість споживача відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації:

Споживач може відмовитися від отримання рекламних матеріалів в особистому кабінеті у вкладці «особисті дані» шляхом натиснення на відповідний елемент інтерфейсу або безпосередньо звернутись до Кредитодавця одним із таких способів:

• шляхом направлення листа за зареєстрованим місцезнаходженням Кредитодавця;

• шляхом направлення електронного листа на адресу електронної пошти Кредитодавця, що вказана у нижній частині веб-сайту Кредитодавця;

• зв’язавшись за номером телефону, що вказаний у нижній частині веб-сайту Кредитодавця (безкоштовно з будь-яких телефонів по Україні, сервіс працює цілодобово).

 

Інформація про можливі додаткові витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом:

Можливі витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом залежать від обраного споживачем способу сплати у зв'язку із можливою наявністю комісій надавачів платіжних послуг за здійснення погашення заборгованості по кредиту.

 

Ініціювання споживачем продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит:

Споживач не має права ініціювати продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит.