0 800 21 9393 укр
рoс

100 000 грн за кращі онлайн-проекти: moneyveo нагородила студентів Могилянки

23 груд. 2019 р. Новини
left_Нагородження

Компанія moneyveo провела на факультеті інформатики Національного університету «Києво-Могилянська академія» курс лекцій з онлайн-маркетингу та вручила грошові винагороди за найкращі студентські проєкти.

Курс «Інтернет-просування вебпроєктів» розробили співробітники департаменту маркетингу компанії moneyveo. Упродовж чотирьох місяців вони читали студентам Могилянки лекції про пошукову оптимізацію, рекламні кампанії у мережі, побудову SMM-стратегії та роботу з Google Analytics.

У процесі навчання студенти мали змогу випробовувати отримані знання на практиці. Вони вивчали ринки, розробляли власні фінансові сайти на справжніх комерційних хостингах, використовували в роботі платні маркетингові інструменти і ресурси, керували виділеними moneyveo рекламними бюджетами. Протягом курсу компанія профінансувала 11 студентських проєктів сайтів.

right_Нагородження
«Навчальні проєкти майже на 100% були наближені до реальних бізнес-умов. Це курс не лише про онлайн-маркетинг, але й про лідерство, управління командами і проєктами. На прикладі пошукової оптимізації студенти побачили, як їхні технічні знання поєднуються з бізнес-вимогами», – зазначив викладач НаУКМА Максим Корнійчук, спільно з яким moneyveo розробила курс.

Студенти засвоїли нові технології, навчилися працювати у команді, спробували підходи проєктного менеджменту. Вони зрозуміли логіку роботи з просуванням власного продукту, важливість правильного вибору цільової аудиторії.

left_Нагородження
«Як розробники, ми вміємо створювати сайти. Але залучати на них аудиторію пробували вперше, – розповіла студентка Єлизавета. – Тому робота з пошуковою оптимізацією виявилася найцікавішою. Найскладніше було підтримувати позитивну динаміку відвідування сайту, оскільки для цього доводилося постійно відстежувати та задовольняти інформаційні запити відвідувачів».

Для авторів проєктів із найкращими показниками рекламної кампанії та пошукової оптимізації moneyveo підготувала призи у вигляді грошової винагороди. Переможцем став сайт із депозитним калькулятором. Студенти з команди, яка над ним працювала, отримали від moneyveo 50 000 грн. Друге місце посів проєкт із відгуками про кредити – розробникам дісталися 30 000 грн. Третім став сайт із рейтингом українських банків – автори отримали у винагороду 20 000 грн.

right_Нагородження
«Існує думка, що сучасна вища освіта не відповідає реальним вимогам бізнесу. Однієї теорії замало, розуміння бізнес-процесів приходить із практикою. Наші спеціалісти упродовж курсу ділилися експертизою, аналізували практичні кейси, давали максимум інформації про маркетингові інструменти, якими користуються щодня у свої роботі. Усе для того, щоб студенти мали змогу на практиці відчути себе власниками повного процесу – від створення сайту і наповнення його контентом до промо, залучення аудиторії», – прокоментувала CEO moneyveo Альона Андронікова.

У 2020 році співробітники департаменту маркетингу компанії moneyveo планують розширення освітнього курсу. Наразі готуються відеолекції, які будуть проведені для бійців АТО.

Оцініть сторінку
Рейтинг: 0.00 з 5 (Голосів: 0)

Кредитні продукти

Smart/Trend/Temp

Наслідки для споживача в разі користування Кредитом:

За користування Кредитом споживач виплачує Кредитодавцю проценти в розмірі, визначеному в електронному договорі та комісії (за наявності). Сума кредиту, процентів за користування кредитом, неустойки (за наявності) та інших платежів, передбачених електронним договором, підлягають безготівковому перерахуванню на поточний рахунок Кредитодавця у строки та розмірах, що встановлені договором та чинним законодавством України.

Для продуктів СМАРТ та ТЕМП

У зв'язку з наданням кредиту у формі кредитної лінії та на підставі п. 10 ч. 1 ст. 12 Закону України «Про споживче кредитування» графік платежів до договору не надається, однак договір містить положення, якими визначаються розміри та строки платежів з погашення кредиту.

Користування споживачем сумою наданого кредиту після закінчення Дисконтного періоду кредитування має наступні наслідки:

• витрати споживача за користування Кредитом зростають внаслідок нарахування процентів за користування Кредитом після закінчення Дисконтного періоду кредитування за процентною ставкою, що вказана в договорі;

• витрати споживача за Дисконтний період кредитування можуть зрости внаслідок застосування правил розрахунку грошових зобов’язань споживача по сплаті процентів за користування Кредитом відповідно до розміру Базової процентної ставки і скасування правил нарахування процентів відповідно до розміру Дисконтної та Індивідуальної процентних ставок.

Для продукту ТРЕНД

Договір містить графік платежів. Графік платежів містить розрахунок всіх платежів за договором (в тому числі суми Кредиту, процентів за користування кредитом та комісії).

Комісія за надання кредиту утримується з суми кредиту шляхом зарахування однорідних грошових вимог. При чому споживач отримує лише суму за вирахуванням утриманого платежу в рахунок комісії за надання кредиту. Проценти за користування кредитом нараховуються на суму кредиту, яка зазначена в кредитному договорі, а не на чисту суму кредиту яку отримав споживач.

 

Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов'язків згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов'язань зі сплати платежів, а також розмір неустойки, процентної ставки, інших платежів, які застосовуються чи стягуються при невиконанні зобов'язання за договором:

Для продукту СМАРТ та ТЕМП

За порушення будь-якого з платежів передбачених Договором на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, Кредитодавець має право нарахувати, а Позичальник зобов’язаний сплатити на користь Кредитодавця неустойку у вигляді штрафу в розмірі 5000% від суми невиконаного або неналежно виконаного грошового зобов'язання, але не більше половини суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Обмеження максимальної суми штрафу відбувається в наступному порядку:

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 25 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений;

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 21 (двадцять один) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 50 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Для продукту ТРЕНД

У разі невиконання споживачем зобов’язань згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов’язань зі сплати платежів, визначених графіком платежів, з наступного календарного дня споживач повинен виплатити Кредитодавцю штраф у розмірі 35% від суми простроченого платежу (частини суми Кредиту, визначеної графіком платежів, та нарахованих процентів), за кожен факт такого прострочення.

 

Вплив порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту на кредитну історію споживача:

Порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту може вплинути на кредитну історію споживача, а також ускладнити отримання споживчого кредиту надалі.

 

Інформація щодо вимог придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту:

Кредитодавцю забороняється вимагати від споживача придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту.

 

Інформація щодо прав споживача розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ:

Для прийняття усвідомленого рішення щодо отримання Кредиту на запропонованих умовах споживач має право розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ.

 

Можливість Кредитодавця за власною ініціативою вносити зміни до укладених зі споживачем електронних договорів:

Кредитодавець може вносити зміни до укладених зі споживачем договорів лише за згодою споживача.

Збільшення розміру процентних ставок за договором та інших платежів в односторонньому порядку Кредитодавцем без згоди споживача не допускається.

 

Можливість споживача відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації:

Споживач може відмовитися від отримання рекламних матеріалів в особистому кабінеті у вкладці «особисті дані» шляхом натиснення на відповідний елемент інтерфейсу або безпосередньо звернутись до Кредитодавця одним із таких способів:

• шляхом направлення листа за зареєстрованим місцезнаходженням Кредитодавця;

• шляхом направлення електронного листа на адресу електронної пошти Кредитодавця, що вказана у нижній частині веб-сайту Кредитодавця;

• зв’язавшись за номером телефону, що вказаний у нижній частині веб-сайту Кредитодавця (безкоштовно з будь-яких телефонів по Україні, сервіс працює цілодобово).

 

Інформація про можливі додаткові витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом:

Можливі витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом залежать від обраного споживачем способу сплати у зв'язку із можливою наявністю комісій надавачів платіжних послуг за здійснення погашення заборгованості по кредиту.

 

Ініціювання споживачем продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит:

Споживач не має права ініціювати продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит.