0 800 21 9393 укр
рoс

Співробітники Moneyveo викладають українським військовим онлайн-маркетинг

17 бер. 2020 р. Новини
Онлайн маркетинг військовим

Moneyveo приєдналася до програми Київської школи економіки з навчання підприємницької діяльності ветеранів АТО/ООС. Наші співробітники записали відеоуроки, які допоможуть слухачам розібратися в нюансах сучасного онлайн-маркетингу та навчитися застосовувати його у бізнесі.

Програму запустили з метою допомогти демобілізованим бійцям адаптуватися після повернення додому і відкрити для них можливості підприємницької діяльності.

«Ми вважаємо, що суспільство не готове зустрічати ветеранів після війни. У багатьох у перші місяці після повернення з території військових дій виникає почуття розгубленості: як далі жити і чим займатися, – коментує професор Київської школи економіки, викладач МВА, керуючий партнер компанії "Необхідно і достатньо" Сергій Гвоздьов. – Це вже шоста наша програма для бійців АТО. І ми бачили, як відрізняється поведінка тих людей, які тільки повернулися з війни, і тих, хто після повернення займається бізнесом. Школа зараз почала залучати нових викладачів і охоплювати більшу кількість бажаючих навчатися. Так ми вирішили підключити до нашого проєкту фахівців компанії Moneyveo, які навчатимуть бійців онлайн-маркетингу».

Пройти безкоштовний курс може кожен охочий учасник АТО/ООС. Для цього потрібно подати заявку, надіслати до Київської школи економіки мотиваційного листа та пройти інтерв'ю. Програма складається з 10 модулів з онлайн- і офлайн-заняттями. Крім маркетингу до неї включені теми планування, продажів, фінансів та ін. Навчання триває 2,5 місяці. В кінці курсу кожен слухач презентує власний бізнес-план із комплексним баченням і фінансовими розрахунками.

«У своїх відеолекціях ми розповідаємо про основні діджитал-інструменти для промо продукту в інтернеті. Це актуальні знання про SEO-оптимізацію, роботу з Google Ads, важливість SMM-стратегії, таргетування і т. д., – говорить комерційний директор Moneyveo Максим Параска. – Вважаю, ми маємо чудову експертизу в онлайн-продажах, і з радістю ділимося нею з тими, хто не шкодує життя для України».
Онлайн маркетинг військовим

Курс почався у 2018 році в Києві, далі розширився на Харків, Миколаїв і Вінницю. А в 2020 році заплановані заняття у Дніпрі, Житомирі та Львові.

«У сучасному світі зміни дуже динамічні. Багато процесів стають іншими за той час, який наші захисники проводять у зоні конфлікту. У цьому курсі ми даємо сучасні підходи і знання, які є актуальними тут і зараз, – коментує CEO Moneyveo Альона Андронікова. – Так важливо, щоб у країні було більше підприємців, більше самореалізованих і щасливих бійців, які відкрили свою справу. Ми як соціально відповідальний бізнес раді з різних сторін розвивати потенціал нашої держави».

У 2019 Moneyveo увійшла до 20-ки найінноваційніших компаній країни (за версією видання «Деловая столица»). Співробітники Moneyveo з радістю поділяться зі слухачами курсу своїм досвідом і знаннями, щоб підтримати хлопців і допомогти їм упевнено стати на шлях до відкриття власної справи.


Читайте також: Moneyveo вручила військовим у Чернігові оргтехніку

Оцініть сторінку
Рейтинг: 0.00 з 5 (Голосів: 0)

Кредитні продукти

Smart/Trend/Temp

Наслідки для споживача в разі користування Кредитом:

За користування Кредитом споживач виплачує Кредитодавцю проценти в розмірі, визначеному в електронному договорі та комісії (за наявності). Сума кредиту, процентів за користування кредитом, неустойки (за наявності) та інших платежів, передбачених електронним договором, підлягають безготівковому перерахуванню на поточний рахунок Кредитодавця у строки та розмірах, що встановлені договором та чинним законодавством України.

Для продуктів СМАРТ та ТЕМП

У зв'язку з наданням кредиту у формі кредитної лінії та на підставі п. 10 ч. 1 ст. 12 Закону України «Про споживче кредитування» графік платежів до договору не надається, однак договір містить положення, якими визначаються розміри та строки платежів з погашення кредиту.

Користування споживачем сумою наданого кредиту після закінчення Дисконтного періоду кредитування має наступні наслідки:

• витрати споживача за користування Кредитом зростають внаслідок нарахування процентів за користування Кредитом після закінчення Дисконтного періоду кредитування за процентною ставкою, що вказана в договорі;

• витрати споживача за Дисконтний період кредитування можуть зрости внаслідок застосування правил розрахунку грошових зобов’язань споживача по сплаті процентів за користування Кредитом відповідно до розміру Базової процентної ставки і скасування правил нарахування процентів відповідно до розміру Дисконтної та Індивідуальної процентних ставок.

Для продукту ТРЕНД

Договір містить графік платежів. Графік платежів містить розрахунок всіх платежів за договором (в тому числі суми Кредиту, процентів за користування кредитом та комісії).

Комісія за надання кредиту утримується з суми кредиту шляхом зарахування однорідних грошових вимог. При чому споживач отримує лише суму за вирахуванням утриманого платежу в рахунок комісії за надання кредиту. Проценти за користування кредитом нараховуються на суму кредиту, яка зазначена в кредитному договорі, а не на чисту суму кредиту яку отримав споживач.

 

Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов'язків згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов'язань зі сплати платежів, а також розмір неустойки, процентної ставки, інших платежів, які застосовуються чи стягуються при невиконанні зобов'язання за договором:

Для продукту СМАРТ та ТЕМП

За порушення будь-якого з платежів передбачених Договором на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, Кредитодавець має право нарахувати, а Позичальник зобов’язаний сплатити на користь Кредитодавця неустойку у вигляді штрафу в розмірі 5000% від суми невиконаного або неналежно виконаного грошового зобов'язання, але не більше половини суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Обмеження максимальної суми штрафу відбувається в наступному порядку:

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 25 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений;

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 21 (двадцять один) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 50 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Для продукту ТРЕНД

У разі невиконання споживачем зобов’язань згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов’язань зі сплати платежів, визначених графіком платежів, з наступного календарного дня споживач повинен виплатити Кредитодавцю штраф у розмірі 35% від суми простроченого платежу (частини суми Кредиту, визначеної графіком платежів, та нарахованих процентів), за кожен факт такого прострочення.

 

Вплив порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту на кредитну історію споживача:

Порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту може вплинути на кредитну історію споживача, а також ускладнити отримання споживчого кредиту надалі.

 

Інформація щодо вимог придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту:

Кредитодавцю забороняється вимагати від споживача придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту.

 

Інформація щодо прав споживача розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ:

Для прийняття усвідомленого рішення щодо отримання Кредиту на запропонованих умовах споживач має право розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ.

 

Можливість Кредитодавця за власною ініціативою вносити зміни до укладених зі споживачем електронних договорів:

Кредитодавець може вносити зміни до укладених зі споживачем договорів лише за згодою споживача.

Збільшення розміру процентних ставок за договором та інших платежів в односторонньому порядку Кредитодавцем без згоди споживача не допускається.

 

Можливість споживача відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації:

Споживач може відмовитися від отримання рекламних матеріалів в особистому кабінеті у вкладці «особисті дані» шляхом натиснення на відповідний елемент інтерфейсу або безпосередньо звернутись до Кредитодавця одним із таких способів:

• шляхом направлення листа за зареєстрованим місцезнаходженням Кредитодавця;

• шляхом направлення електронного листа на адресу електронної пошти Кредитодавця, що вказана у нижній частині веб-сайту Кредитодавця;

• зв’язавшись за номером телефону, що вказаний у нижній частині веб-сайту Кредитодавця (безкоштовно з будь-яких телефонів по Україні, сервіс працює цілодобово).

 

Інформація про можливі додаткові витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом:

Можливі витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом залежать від обраного споживачем способу сплати у зв'язку із можливою наявністю комісій надавачів платіжних послуг за здійснення погашення заборгованості по кредиту.

 

Ініціювання споживачем продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит:

Споживач не має права ініціювати продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит.