Переказ грошей між абонентами мобільного зв’язку - статті Moneyveo
0 800 21 9393 укр
рoс

Як переказувати кошти з SIM-карти на SIM-карту?

1 лют. 2017 р. Новини

Багато хто задається питанням, як переказати гроші з МТС на МТС (Vodafone), з лайфа на лайф або з Київстара на Київстар?

Послуга переказу коштів з однієї SIM-карти на іншу в мережі оператора мобільного зв'язку буває дуже корисною. Ситуацій, коли терміново потрібні гроші на телефоні, можна наводити безліч. Наприклад, коли Ви на відпочинку, а в окрузі немає терміналів поповнення рахунку або інтернету. Ви не встигли поповнити рахунок своїй дитині, і щоб підтримувати з нею зв'язок в школі, потрібно переказати кошти. Або просто немає можливості поповнити рахунок самостійно. Розглянемо, як працює послуга переказу коштів між абонентами трьох найбільших мобільних операторів в Україні.

Як переказати гроші з Vodafone на Vodafone?

Абоненти Vodafone можуть переказувати кошти всередині мережі за допомогою USSD- або SMS-запиту. Так, щоб надіслати USSD-запит, треба:

Переказ коштів Поповнення сім-картки
  • набрати на телефоні комбінацію *150* номер адресата без 380 * сума переказу до 30 грн # і натиснути кнопку виклику;
  • отримати USSD-відповідь із кодом;
  • ввести на телефоні комбінацію *150* код підтвердження # і натиснути кнопку виклику.

SMS-запит роблять за схожою схемою:

  • на номер 150 надішліть SMS із текстом: номер адресата* сума до 30 грн # і натисніть кнопку виклику;
  • отримайте SMS із кодом підтвердження переказу;
  • надішліть код на номер 150.

Максимальна сума для переказу – від 10 до 100 грн, в залежності від тарифного плану адресанта. Вартість переказу становить 3 грн в усіх тарифних планах Vodafone. Максимальна сума для переказу – від 10 до 100 грн, залежно від тарифного плану відправника. Вартість переказу складає 3 грн у всіх ТП Передоплата.

Важливо правильно вказувати номер абонента, щоб гроші відправились за адресою.

USSD-запити, SMS-запити і вхідні SMS не тарифікуються. Абоненти, які знаходяться в роумінгу, можуть тільки приймати гроші.

Поповнення ваучером

Купіть ваучер поповнення рахунку необхідного номіналу і виконайте поповнення одним із таких способів:

Наберіть на телефоні комбінацію *100* ХХХХХХХХХХХХХХ * YYYYYYYYYY #, де ХХХХХХХХХХХХХХ - це секретний код ваучера, а YYYYYYYYYY – номер телефону одержувача МТС Україна чи Vodafone.

Зателефонуйте за номером 7722 (безкоштовно) і введіть секретний код ваучера, дотримуючись голосових підказок – доступно тільки для абонентів Передоплата.

Використовуйте «Інтернет-помічник».

Як скористатися Інтернет-помічником»?

Якщо Ви не знаєте, як правильно перевести гроші, Ви завжди можете звернутися на "Довідку" мобільного оператора. Для цього необхідно набрати комбінацію *150 # або відправити порожнє SMS-повідомлення на номер: 1501, 1502, 1503 (в залежності від вибраної мови).

Як переказати гроші з Lifecell на Lifecell?

Оператор мобільного зв’язку Lifecell також потурбувався про те, щоб у його користувачів була можливість підтримувати одне одного в разі нестачі коштів на рахунку. Опція "Переказ балансу" працює за схемою, схожою із Vodafone.

Так, щоб поповнити рахунок іншого абонента, потрібно:

  • o набрати комбінацію *111* номер адресата через 380 * сума переказу # та натиснути кнопку виклику;
  • o отримати SMS із запитом про підтвердження і натиснути "Так".

Вартість одного грошового переказу – 3 грн.

А щоб надіслати запит абоненту, від якого чекаєте допомоги Ви, треба надіслати на номер 123 SMS із текстом: SOS[пробіл]380X3XXXXXXX, де 380X3XXXXXXX – це номер адресата.

За допомогою послуги абонент (відправник) витрачає гроші зі свого основного рахунку, купуючи на них право на певну кількість послуг Lifecell. При цьому, гроші нараховуються на бонусний рахунок одержувача в кількості, що дорівнює сумі витрачених відправником грошей.

Ці гроші, відправлені на бонусний рахунок одержувача, можуть бути використані відповідно до умов використання бонусного рахунку. Незалежно від умов обслуговування абонентів, строк дії бонусів, отриманих за допомогою послуги «Переказ балансу», становить 15 днів з моменту їх нарахування. Невикористані бонуси будуть анульовані по закінченні встановленого терміну.

Як переказати гроші з «Київстару» на «Київстар»?

Щоб переказати гроші з Вашої SIM-карти на SIM-карту іншого абонента в мережі "Київстар", потрібно:

  • набрати комбінацію *124* номер адресата через 380 * сума переказу # і натиснути кнопку виклику;
  • система надсилає запити на підтвердження проведення операцій лише за переказу сум у розмірі понад 20 грн.

Максимальна сума відправлення за один раз не повинна бути більше 200 гривень. Також компанія Kyivstar встановлений ліміт і на місяць – 10 000 грн. Після відправки на рахунку відправника повинно залишитися не менше трьох гривень. Один адресат може отримати не більше 10 перекладів за 24 години. Мінімальна сума переказу – 1 грн. Засоби потрапляють на основний рахунок і витрачаються, як і основні гроші.

Жоден із популярних в Україні операторів мобільного зв’язку не надає послугу переказу коштів абонентам інших операторів.

Оцініть сторінку
Рейтинг: 0.00 з 5 (Голосів: 0)

Інші цікаві новини

Кредитні продукти

Smart/Trend/Temp

Наслідки для споживача в разі користування Кредитом:

За користування Кредитом споживач виплачує Кредитодавцю проценти в розмірі, визначеному в електронному договорі та комісії (за наявності). Сума кредиту, процентів за користування кредитом, неустойки (за наявності) та інших платежів, передбачених електронним договором, підлягають безготівковому перерахуванню на поточний рахунок Кредитодавця у строки та розмірах, що встановлені договором та чинним законодавством України.

Для продуктів СМАРТ та ТЕМП

У зв'язку з наданням кредиту у формі кредитної лінії та на підставі п. 10 ч. 1 ст. 12 Закону України «Про споживче кредитування» графік платежів до договору не надається, однак договір містить положення, якими визначаються розміри та строки платежів з погашення кредиту.

Користування споживачем сумою наданого кредиту після закінчення Дисконтного періоду кредитування має наступні наслідки:

• витрати споживача за користування Кредитом зростають внаслідок нарахування процентів за користування Кредитом після закінчення Дисконтного періоду кредитування за процентною ставкою, що вказана в договорі;

• витрати споживача за Дисконтний період кредитування можуть зрости внаслідок застосування правил розрахунку грошових зобов’язань споживача по сплаті процентів за користування Кредитом відповідно до розміру Базової процентної ставки і скасування правил нарахування процентів відповідно до розміру Дисконтної та Індивідуальної процентних ставок.

Для продукту ТРЕНД

Договір містить графік платежів. Графік платежів містить розрахунок всіх платежів за договором (в тому числі суми Кредиту, процентів за користування кредитом та комісії).

Комісія за надання кредиту утримується з суми кредиту шляхом зарахування однорідних грошових вимог. При чому споживач отримує лише суму за вирахуванням утриманого платежу в рахунок комісії за надання кредиту. Проценти за користування кредитом нараховуються на суму кредиту, яка зазначена в кредитному договорі, а не на чисту суму кредиту яку отримав споживач.

 

Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов'язків згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов'язань зі сплати платежів, а також розмір неустойки, процентної ставки, інших платежів, які застосовуються чи стягуються при невиконанні зобов'язання за договором:

Для продукту СМАРТ та ТЕМП

За порушення будь-якого з платежів передбачених Договором на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, Кредитодавець має право нарахувати, а Позичальник зобов’язаний сплатити на користь Кредитодавця неустойку у вигляді штрафу в розмірі 5000% від суми невиконаного або неналежно виконаного грошового зобов'язання, але не більше половини суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Обмеження максимальної суми штрафу відбувається в наступному порядку:

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 25 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений;

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 21 (двадцять один) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 50 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Для продукту ТРЕНД

У разі невиконання споживачем зобов’язань згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов’язань зі сплати платежів, визначених графіком платежів, з наступного календарного дня споживач повинен виплатити Кредитодавцю штраф у розмірі 35% від суми простроченого платежу (частини суми Кредиту, визначеної графіком платежів, та нарахованих процентів), за кожен факт такого прострочення.

 

Вплив порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту на кредитну історію споживача:

Порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту може вплинути на кредитну історію споживача, а також ускладнити отримання споживчого кредиту надалі.

 

Інформація щодо вимог придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту:

Кредитодавцю забороняється вимагати від споживача придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту.

 

Інформація щодо прав споживача розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ:

Для прийняття усвідомленого рішення щодо отримання Кредиту на запропонованих умовах споживач має право розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ.

 

Можливість Кредитодавця за власною ініціативою вносити зміни до укладених зі споживачем електронних договорів:

Кредитодавець може вносити зміни до укладених зі споживачем договорів лише за згодою споживача.

Збільшення розміру процентних ставок за договором та інших платежів в односторонньому порядку Кредитодавцем без згоди споживача не допускається.

 

Можливість споживача відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації:

Споживач може відмовитися від отримання рекламних матеріалів в особистому кабінеті у вкладці «особисті дані» шляхом натиснення на відповідний елемент інтерфейсу або безпосередньо звернутись до Кредитодавця одним із таких способів:

• шляхом направлення листа за зареєстрованим місцезнаходженням Кредитодавця;

• шляхом направлення електронного листа на адресу електронної пошти Кредитодавця, що вказана у нижній частині веб-сайту Кредитодавця;

• зв’язавшись за номером телефону, що вказаний у нижній частині веб-сайту Кредитодавця (безкоштовно з будь-яких телефонів по Україні, сервіс працює цілодобово).

 

Інформація про можливі додаткові витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом:

Можливі витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом залежать від обраного споживачем способу сплати у зв'язку із можливою наявністю комісій надавачів платіжних послуг за здійснення погашення заборгованості по кредиту.

 

Ініціювання споживачем продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит:

Споживач не має права ініціювати продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит.