0 800 21 9393 укр
рoс

СОО Moneyveo поділився на конференції досвідом впровадження скоринг-моделей в сервісі онлайн-кредитування

21 жовт. 2020 р. Новини

15 жовтня відбулася Міжнародна онлайн-конференція «Digital ERA: Фінанси & Клієнти». COO Moneyveo Сергій Сінченко розповів учасникам про вплив скорингових моделей на бізнес на прикладі досвіду компанії-лідера онлайн-кредитування в Україні.

Готуючись до заходу, організатор – онлайн-журнал «Банкіръ» – провів масштабне дослідження для виявлення основних трендів і тенденцій у сфері діджиталізації банків і небанківських компаній. У результаті були сформульовані найактуальніші для ринку теми, пов'язані з автоматизацією процесів обслуговування клієнтів, дистанційною ідентифікацією, електронним документообігом, захистом мережі, технологіями хмарного зберігання даних, захистом інформації тощо.

У конференції взяли участь топменеджери Національного банку України, Міністерства цифровий трансформації, fintech-компаній, банків, небанківських фінансових установ та ін.

Компанія Moneyveo поділилася досвідом розробки та впровадження власних скорингових моделей у першому українському сервісі онлайн-кредитування. А також розповіла про плюси автоматизації бізнес-процесів як усередині компанії, так і в обслуговуванні клієнтів.

«Застосування скорингу разом з автоматизацією максимально підвищує ефективність роботи. Коли процес прийняття рішень заснований на скорингу, можна дуже швидко покращити якість кредитів. У т. ч. зменшити частку проблемних кредитів, поліпшити динаміку закриття, а також швидко наростити обсяги кредитування, повертаючи налаштування до докризового рівня, – розповів під час виступу СОО Moneyveo Сергій Сінченко. – У березні, коли в країні оголосили карантин, ситуація почала стрімко змінюватися. Потрібні були оперативні заходи для забезпечення стабільної роботи компанії. Ми адаптувалися буквально протягом декількох годин».

Сергій зазначив, що в Moneyveo, як у продуктовій fintech-компанії повного циклу (від лідогенерації до комплексного обслуговування кредитного портфелю), скоринг застосовується дуже широко. Компанія працює за власними моделям credit score, marketing score, collection score, а також невдовзі планує впровадити sales score. Усі ці скоринг-моделі допомагають максимізувати кількість видач.

Так, навчивши маркетингову скоринг-модель створювати індивідуальні пропозиції з акціями, компанії вдалося збільшити дохід на 15%. Автоматизація процесів дозволила скоротити до 80% робочого часу фахівців, які працюють із розсилками. А також Moneyveo вдалося вдвічі зменшити кількість автоматичних повідомлень клієнтам – у результаті компанія зменшила витрати на цей напрямок.

Варто зазначити, що весь процес оформлення і видачі кредиту на moneyveo.ua скорочений до 1 хвилини для постійних і до 8 – для нових клієнтів. Щоб досягти такого результату, компанія автоматизувала до 200 процедур.

Читайте також: Moneyveo розповіла на міжнародному форумі про роботу з портфелем проблемної заборгованості

Оцініть сторінку
Рейтинг: 0.00 з 5 (Голосів: 0)

Кредитні продукти

Smart/Trend/Temp

Наслідки для споживача в разі користування Кредитом:

За користування Кредитом споживач виплачує Кредитодавцю проценти в розмірі, визначеному в електронному договорі та комісії (за наявності). Сума кредиту, процентів за користування кредитом, неустойки (за наявності) та інших платежів, передбачених електронним договором, підлягають безготівковому перерахуванню на поточний рахунок Кредитодавця у строки та розмірах, що встановлені договором та чинним законодавством України.

Для продуктів СМАРТ та ТЕМП

У зв'язку з наданням кредиту у формі кредитної лінії та на підставі п. 10 ч. 1 ст. 12 Закону України «Про споживче кредитування» графік платежів до договору не надається, однак договір містить положення, якими визначаються розміри та строки платежів з погашення кредиту.

Користування споживачем сумою наданого кредиту після закінчення Дисконтного періоду кредитування має наступні наслідки:

• витрати споживача за користування Кредитом зростають внаслідок нарахування процентів за користування Кредитом після закінчення Дисконтного періоду кредитування за процентною ставкою, що вказана в договорі;

• витрати споживача за Дисконтний період кредитування можуть зрости внаслідок застосування правил розрахунку грошових зобов’язань споживача по сплаті процентів за користування Кредитом відповідно до розміру Базової процентної ставки і скасування правил нарахування процентів відповідно до розміру Дисконтної та Індивідуальної процентних ставок.

Для продукту ТРЕНД

Договір містить графік платежів. Графік платежів містить розрахунок всіх платежів за договором (в тому числі суми Кредиту, процентів за користування кредитом та комісії).

Комісія за надання кредиту утримується з суми кредиту шляхом зарахування однорідних грошових вимог. При чому споживач отримує лише суму за вирахуванням утриманого платежу в рахунок комісії за надання кредиту. Проценти за користування кредитом нараховуються на суму кредиту, яка зазначена в кредитному договорі, а не на чисту суму кредиту яку отримав споживач.

 

Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов'язків згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов'язань зі сплати платежів, а також розмір неустойки, процентної ставки, інших платежів, які застосовуються чи стягуються при невиконанні зобов'язання за договором:

Для продукту СМАРТ та ТЕМП

За порушення будь-якого з платежів передбачених Договором на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, Кредитодавець має право нарахувати, а Позичальник зобов’язаний сплатити на користь Кредитодавця неустойку у вигляді штрафу в розмірі 5000% від суми невиконаного або неналежно виконаного грошового зобов'язання, але не більше половини суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Обмеження максимальної суми штрафу відбувається в наступному порядку:

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 25 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений;

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 21 (двадцять один) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 50 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Для продукту ТРЕНД

У разі невиконання споживачем зобов’язань згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов’язань зі сплати платежів, визначених графіком платежів, з наступного календарного дня споживач повинен виплатити Кредитодавцю штраф у розмірі 35% від суми простроченого платежу (частини суми Кредиту, визначеної графіком платежів, та нарахованих процентів), за кожен факт такого прострочення.

 

Вплив порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту на кредитну історію споживача:

Порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту може вплинути на кредитну історію споживача, а також ускладнити отримання споживчого кредиту надалі.

 

Інформація щодо вимог придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту:

Кредитодавцю забороняється вимагати від споживача придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту.

 

Інформація щодо прав споживача розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ:

Для прийняття усвідомленого рішення щодо отримання Кредиту на запропонованих умовах споживач має право розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ.

 

Можливість Кредитодавця за власною ініціативою вносити зміни до укладених зі споживачем електронних договорів:

Кредитодавець може вносити зміни до укладених зі споживачем договорів лише за згодою споживача.

Збільшення розміру процентних ставок за договором та інших платежів в односторонньому порядку Кредитодавцем без згоди споживача не допускається.

 

Можливість споживача відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації:

Споживач може відмовитися від отримання рекламних матеріалів в особистому кабінеті у вкладці «особисті дані» шляхом натиснення на відповідний елемент інтерфейсу або безпосередньо звернутись до Кредитодавця одним із таких способів:

• шляхом направлення листа за зареєстрованим місцезнаходженням Кредитодавця;

• шляхом направлення електронного листа на адресу електронної пошти Кредитодавця, що вказана у нижній частині веб-сайту Кредитодавця;

• зв’язавшись за номером телефону, що вказаний у нижній частині веб-сайту Кредитодавця (безкоштовно з будь-яких телефонів по Україні, сервіс працює цілодобово).

 

Інформація про можливі додаткові витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом:

Можливі витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом залежать від обраного споживачем способу сплати у зв'язку із можливою наявністю комісій надавачів платіжних послуг за здійснення погашення заборгованості по кредиту.

 

Ініціювання споживачем продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит:

Споживач не має права ініціювати продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит.