СЕО Moneyveo: стратегія лідерства у період кризи
0 800 21 9393 укр
рoс

Стратегія лідерства у період кризи – СЕО Moneyveo Альона Андронікова розповіла про кейс компанії

14 груд. 2020 р. Новини

CEO Moneyveo“Нова реальність – новий ритейл”, – під таким гаслом пройшов VIII RAU Summit 2020. Альона Андронікова, зі свого боку, додає: “Нова реальність – нова стратегія”. Під час заходу СЕО Moneyveo поділилася з його учасниками кейсом про те, як компанії вдається утримувати лідерство у своїй галузі вже протягом 7 років, навіть у буремний 2020-й.

Автор книги “Нешаблонне мислення. Перевірена методика досягнення амбітних цілей” Джон О'Кіфф запевняє: щоб мета стала реальністю, творчого мислення недостатньо. Для цього потрібно одночасно формувати якісні зміни, ноу-хау і продукувати креативні ідеї. Схожу концепцію трикомпонентного мислення використовує у своїй діяльності й Moneyveo. За словами генерального директора компанії Альони Андронікової, досягати потрібних результатів її команді допомагає фокус на три елементи: стратегію, екосистему та потреби клієнтів.

Так, стратегія Moneyveo була інноваційною ще з моменту заснування компанії. До 2013 року в Україні кредити видавалися тільки офлайн, а процедура отримання позик тривала близько години. І це за умови, що у клієнта при собі були наявні всі необхідні документи. Проте поява у 2013 році Moneyveo кардинально змінила стандарти у сфері мікрокредитування. Про це свідчить зокрема те, що наразі отримати гроші в сервісі компанії постійний клієнт може менше, ніж за 2 хвилини, а новий – за 8 хвилин.

Іще однією складовою стратегії Moneyveo є фінансова інклюзія. Тобто компанія прагне надавати широкий спектр фінансових послуг переважній більшості громадян, при чому на прийнятних для них умовах.

Такі особливості стратегії компанії ототожнюють її з так званим “Блакитним океаном”. Під цим поняттям розуміють нові галузі, що вимагають творчого підходу і дають можливість для зростання. Альона Андронікова наголошує: автори стратегії “Блакитного океану” справедливо акцентують увагу на тому, що бурхливе зростання і високу прибутковість створюють компанії з продуктивними бізнес-ідеями.

“Саме здатність команди генерувати інноваційні ідеї визначає, чи буде компанія успішною. Інноваційність Moneyveo першочергово пов'язана з тим, що ця здатність закладена у наш корпоративний ген”, – зазначає Альона Андронікова.

CEO MoneyveoЕкосистема Moneyveo будується за принципом digital 360 – впровадження цифрових технологій у ключові напрями бізнесу. Це стосується кредитного скорингу та антифроду, завдань внутрішньої лідогенерації та маркетингу, власної UX/UI агенції, відділів розробки, Research&Development, відділу по роботі з проблемною заборгованістю, Академії бізнес-навчання Education Lab Moneyveo тощо.

Чому наразі важливо дотримуватися digital-підходу у формуванні екосистеми? Це дозволяє, наприклад, поліпшити клієнтський досвід. Сучасний користувач потребує швидких рішень та сервісів. І, завдяки автоматизації, Moneveyo готова цю потребу задовольнити. Наприклад, видача кредиту потребує проведення 200 процедур, але завдяки цифровим інструментам вони виконуються максимум за 8 хвилин. Зокрема скоринг, верифікація та прийняття рішення за заявкою тривають сумарно 1 хвилину.

“Третім стовпом триангулярного бачення має бути здатність компанії чути свого клієнта та оперативно змінюватися разом із ним. У поєднанні зі стратегією та екосистемою це дозволяє створювати проривні та затребувані продукти й утримувати лідерство у сучасному динамічному середовищі”, – резюмує Альона Андронікова.
Оцініть сторінку
Рейтинг: 0.00 з 5 (Голосів: 0)

Інші цікаві новини

Кредитні продукти

Smart/Trend/Temp

Наслідки для споживача в разі користування Кредитом:

За користування Кредитом споживач виплачує Кредитодавцю проценти в розмірі, визначеному в електронному договорі та комісії (за наявності). Сума кредиту, процентів за користування кредитом, неустойки (за наявності) та інших платежів, передбачених електронним договором, підлягають безготівковому перерахуванню на поточний рахунок Кредитодавця у строки та розмірах, що встановлені договором та чинним законодавством України.

Для продуктів СМАРТ та ТЕМП

У зв'язку з наданням кредиту у формі кредитної лінії та на підставі п. 10 ч. 1 ст. 12 Закону України «Про споживче кредитування» графік платежів до договору не надається, однак договір містить положення, якими визначаються розміри та строки платежів з погашення кредиту.

Користування споживачем сумою наданого кредиту після закінчення Дисконтного періоду кредитування має наступні наслідки:

• витрати споживача за користування Кредитом зростають внаслідок нарахування процентів за користування Кредитом після закінчення Дисконтного періоду кредитування за процентною ставкою, що вказана в договорі;

• витрати споживача за Дисконтний період кредитування можуть зрости внаслідок застосування правил розрахунку грошових зобов’язань споживача по сплаті процентів за користування Кредитом відповідно до розміру Базової процентної ставки і скасування правил нарахування процентів відповідно до розміру Дисконтної та Індивідуальної процентних ставок.

Для продукту ТРЕНД

Договір містить графік платежів. Графік платежів містить розрахунок всіх платежів за договором (в тому числі суми Кредиту, процентів за користування кредитом та комісії).

Комісія за надання кредиту утримується з суми кредиту шляхом зарахування однорідних грошових вимог. При чому споживач отримує лише суму за вирахуванням утриманого платежу в рахунок комісії за надання кредиту. Проценти за користування кредитом нараховуються на суму кредиту, яка зазначена в кредитному договорі, а не на чисту суму кредиту яку отримав споживач.

 

Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов'язків згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов'язань зі сплати платежів, а також розмір неустойки, процентної ставки, інших платежів, які застосовуються чи стягуються при невиконанні зобов'язання за договором:

Для продукту СМАРТ та ТЕМП

За порушення будь-якого з платежів передбачених Договором на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, Кредитодавець має право нарахувати, а Позичальник зобов’язаний сплатити на користь Кредитодавця неустойку у вигляді штрафу в розмірі 5000% від суми невиконаного або неналежно виконаного грошового зобов'язання, але не більше половини суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Обмеження максимальної суми штрафу відбувається в наступному порядку:

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 25 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений;

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 21 (двадцять один) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 50 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Для продукту ТРЕНД

У разі невиконання споживачем зобов’язань згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов’язань зі сплати платежів, визначених графіком платежів, з наступного календарного дня споживач повинен виплатити Кредитодавцю штраф у розмірі 35% від суми простроченого платежу (частини суми Кредиту, визначеної графіком платежів, та нарахованих процентів), за кожен факт такого прострочення.

 

Вплив порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту на кредитну історію споживача:

Порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту може вплинути на кредитну історію споживача, а також ускладнити отримання споживчого кредиту надалі.

 

Інформація щодо вимог придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту:

Кредитодавцю забороняється вимагати від споживача придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту.

 

Інформація щодо прав споживача розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ:

Для прийняття усвідомленого рішення щодо отримання Кредиту на запропонованих умовах споживач має право розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ.

 

Можливість Кредитодавця за власною ініціативою вносити зміни до укладених зі споживачем електронних договорів:

Кредитодавець може вносити зміни до укладених зі споживачем договорів лише за згодою споживача.

Збільшення розміру процентних ставок за договором та інших платежів в односторонньому порядку Кредитодавцем без згоди споживача не допускається.

 

Можливість споживача відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації:

Споживач може відмовитися від отримання рекламних матеріалів в особистому кабінеті у вкладці «особисті дані» шляхом натиснення на відповідний елемент інтерфейсу або безпосередньо звернутись до Кредитодавця одним із таких способів:

• шляхом направлення листа за зареєстрованим місцезнаходженням Кредитодавця;

• шляхом направлення електронного листа на адресу електронної пошти Кредитодавця, що вказана у нижній частині веб-сайту Кредитодавця;

• зв’язавшись за номером телефону, що вказаний у нижній частині веб-сайту Кредитодавця (безкоштовно з будь-яких телефонів по Україні, сервіс працює цілодобово).

 

Інформація про можливі додаткові витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом:

Можливі витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом залежать від обраного споживачем способу сплати у зв'язку із можливою наявністю комісій надавачів платіжних послуг за здійснення погашення заборгованості по кредиту.

 

Ініціювання споживачем продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит:

Споживач не має права ініціювати продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит.