Moneyveo названа однією із найбільш інноваційних компаній
0 800 21 9393 укр
рoс

Moneyveo – у переліку 25 найбільш інноваційних компаній в Україні

6 лист. 2020 р. Новини

Другий рік поспіль Moneyveo визнають однією з найбільш інноваційних компаній, представлених в Україні. У топ 25 також потрапили WOG, Microsoft, Samsung, Philips, «Київстар», «Фармак» та інші вітчизняні й міжнародні підприємства, що активно впроваджують інновації у виробництві товарів та послуг.

Рейтинг нещодавно оприлюднив журнал «Власть денег». Серед головних критеріїв оцінок були: наявність успішно реалізованих інноваційних проєктів та їхнє значення для зміцнення економічного й технологічного потенціалу України. Для складання рейтингу редакція журналу спиралася на інформацію про компанії з відкритих джерел, ЗМІ та оцінки галузевих експертів. Видання прагнуло продемонструвати позитивні результати, досягнуті компаніями за рік.

Для Moneyveo потрапити до списку найбільш інноваційних підприємств означає бути на своєму місці. Компанія слідкує за трендами і впроваджує новітні технології в роботі та послугах, які надає клієнтам. Вона ставить перед собою завдання не тільки встигати за світовими інноваціями, а й створювати та виводити на ринок власні технологічні розробки. Адже переважна більшість клієнтів Moneyveo – це сучасні люди, які розуміються на технологіях і вимагають відповідного рівня обслуговування.

«Нам приємно, що другий рік поспіль діяльність Moneyveo відзначається організаторами рейтингу. Інновації для нас – це не тільки автоматизація, робота з онлайн-каналами, інші digital-продукти та інструменти. Це – своєрідна бізнес-культура та образ мислення, це особлива система цінностей. Ми перші в Україні запустили онлайн-кредитування. А в 2020 році вже нараховуємо 5 продуктів у кредитному портфелі. І з кожним роком ми тільки прискорюємось. Наприклад, протягом 2017-2019 років реалізували 20 продуктових фіч. А за 2020 рік – більше 15. Тому далі — тільки розвиток та масштабування», – поділилася планами CEO Moneyveo Альона Андронікова.

Завдяки Moneyveo люди отримують додаткові кошти на свої потреби через інтернет буквально за 8 хвилин. Сервіс компанії працює цілодобово і без вихідних, тож його фінансова підтримка завжди поряд. Це стало можливим завдяки діджиталізації та автоматизації бізнес-процесів у компанії.

Варто зазначити: якщо раніше Moneyveo надавала послуги виключно напряму своїм клієнтам, то зараз вона втілює інноваційні рішення для співпраці з компаніями-партнерами. Це підприємства з різних сфер діяльності — телеком і логістичні оператори, ритейлери тощо. Тож невдовзі кредит від Moneyveo можна буде отримати безпосередньо на сайті інтернет-магазину чи іншого сервісу.

Завдяки своїм технологічним розробкам, компанія утримує лідерство у сфері мікрокредитування вже 7 років. Щороку користувачі визнають moneyveo.ua кращим сервісом онлайн-кредитування у конкурсах «Українська народна премія» та PaySpace Magazine Awards, а також компанія отримує нагороди «Бренд року», «Вибір Року», «Зірка Якості» тощо. Команда Moneyveo вдячна за визнання.

Оцініть сторінку
Рейтинг: 0.00 з 5 (Голосів: 0)

Кредитні продукти

Smart/Trend/Temp

Наслідки для споживача в разі користування Кредитом:

За користування Кредитом споживач виплачує Кредитодавцю проценти в розмірі, визначеному в електронному договорі та комісії (за наявності). Сума кредиту, процентів за користування кредитом, неустойки (за наявності) та інших платежів, передбачених електронним договором, підлягають безготівковому перерахуванню на поточний рахунок Кредитодавця у строки та розмірах, що встановлені договором та чинним законодавством України.

Для продуктів СМАРТ та ТЕМП

У зв'язку з наданням кредиту у формі кредитної лінії та на підставі п. 10 ч. 1 ст. 12 Закону України «Про споживче кредитування» графік платежів до договору не надається, однак договір містить положення, якими визначаються розміри та строки платежів з погашення кредиту.

Користування споживачем сумою наданого кредиту після закінчення Дисконтного періоду кредитування має наступні наслідки:

•         витрати споживача за користування Кредитом зростають внаслідок нарахування процентів за користування Кредитом після закінчення Дисконтного періоду кредитування за процентною ставкою, що вказана в договорі;

•         витрати споживача за Дисконтний період кредитування можуть зрости внаслідок застосування правил розрахунку грошових зобов’язань споживача по сплаті процентів за користування Кредитом відповідно до розміру Базової процентної ставки і скасування правил нарахування процентів відповідно до розміру Дисконтної та Індивідуальної процентних ставок.

Для продукту ТРЕНД

Договір містить графік платежів. Графік платежів містить розрахунок всіх платежів за договором (в тому числі суми Кредиту, процентів за користування кредитом та комісії).

Комісія за надання кредиту утримується з суми кредиту шляхом зарахування однорідних грошових вимог. При чому споживач отримує лише суму за вирахуванням утриманого платежу в рахунок комісії за надання кредиту. Проценти за користування кредитом нараховуються на суму кредиту, яка зазначена в кредитному договорі, а не на чисту суму кредиту яку отримав споживач.

 

Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов'язків згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов'язань зі сплати платежів, а також розмір неустойки, процентної ставки, інших платежів, які застосовуються чи стягуються при невиконанні зобов'язання за договором:

Для продукту СМАРТ та ТЕМП

За порушення будь-якого з платежів передбачених Договором на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, Кредитодавець має право нарахувати, а Позичальник зобов’язаний сплатити на користь Кредитодавця неустойку у вигляді штрафу в розмірі 5000% від суми невиконаного або неналежно виконаного грошового зобов'язання, але не більше половини суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Обмеження максимальної суми штрафу відбувається в наступному порядку:

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 25 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений;

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 21 (двадцять один) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 50 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Для продукту ТРЕНД

У разі невиконання споживачем зобов’язань згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов’язань зі сплати платежів, визначених графіком платежів, з наступного календарного дня споживач повинен виплатити Кредитодавцю штраф у розмірі 35% від суми простроченого платежу (частини суми Кредиту, визначеної графіком платежів, та нарахованих процентів), за кожен факт такого прострочення.

 

Вплив порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту на кредитну історію споживача:

Порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту може вплинути на кредитну історію споживача, а також ускладнити отримання споживчого кредиту надалі.

 

Інформація щодо вимог придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту:

Кредитодавцю забороняється вимагати від споживача придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту.

 

Інформація щодо прав споживача розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ:

Для прийняття усвідомленого рішення щодо отримання Кредиту на запропонованих умовах споживач має право розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ.

 

Можливість Кредитодавця за власною ініціативою вносити зміни до укладених зі споживачем електронних договорів:

Кредитодавець може вносити зміни до укладених зі споживачем договорів лише за згодою споживача.

Збільшення розміру процентних ставок за договором та інших платежів в односторонньому порядку Кредитодавцем без згоди споживача не допускається.

 

Можливість споживача відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації:

Споживач може відмовитися від отримання рекламних матеріалів в особистому кабінеті у вкладці «особисті дані» шляхом натиснення на відповідний елемент інтерфейсу або безпосередньо звернутись до Кредитодавця одним із таких способів:

•         шляхом направлення листа за адресою: 01015, м. Київ, вулиця Лейпцизька, будинок 15 Б, поверх перший;

•         шляхом направлення електронного листа на e-mail: support@moneyveo.ua або support@freecredit.com.ua;

•         зв’язавшись за номером телефону: 0 800 21 9393 або 0 800 21 5300 (безкоштовно з будь-яких телефонів по Україні, сервіс працює цілодобово).

 

Інформація про можливі додаткові витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом:

Можливі витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом залежать від обраного споживачем способу сплати у зв'язку із можливою наявністю комісій надавачів платіжних послуг за здійснення погашення заборгованості по кредиту.

 

Ініціювання споживачем продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит:

Споживач не має права ініціювати продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит.