Як завоювати довіру у банку і зберегти дружні відносини – статті Moneyveo
0 800 21 9393 укр
рoс

4 способи не зіпсувати відносини з кредитором

1 лют. 2018 р. Статті

Перед тим, як поставити підпис у кредитному договорі, уважно вивчайте всі «за» та «проти» в умовах. Адже не знаючи всіх вимог банку, можна наламати дров і довго виправляти наслідки своєї халатності. У статті мова йде про те, чого не потрібно робити, щоб зберегти хороші взаємовідносини з банком та отримати кредит.

1. Не подавайте багато заявок одночасно

Банк чітко розуміє, навіщо клієнт подає декілька заявок до різних фінансових установ одночасно. Таким чином у позичальника буде більше шансів на отримання кредиту в одному з банків. Але така поведінка часто розцінюється кредитором як недисциплінованість, тому він може навіть не перевіряти такого позичальника. Пам'ятайте, що всі відмови, без вказівки причини, заносяться в кредитну історію, і чим їх більше, тим негативніше ставлення до вас кредитора.

2. Перевіряйте КІ і стежте за дрібницями

4 способи не зіпсувати відносини з кредитором

Щоб ваше кредитне досьє не рясніло дрібницями у вигляді копійчаного боргу або випадково забутих несплачених кредитів, радимо як мінімум раз на рік перевіряти стан вашої історії. А якщо ви активний позичальник, то краще двічі на рік. По-перше, ви зможете тримати ситуацію під контролем, знаючи, де у вас недоліки в кредитній історії (КІ), по-друге, усунути ці негаразди. Швидкий і перевірений шлях поліпшити свою КІ і, таким чином, не зіпсувати відносини з кредитором – взяти гроші на картку в сервісі швидкого кредитування онлайн Манівео.

Не завадить стежити і за актуальністю своїх даних к кредитній історії: якщо змінився номер телефону чи дані паспорта, важливо ці зміни передати до БКІ (Бюро кредитних історій). Якщо цього не зробити, у позичальника можуть виникнути проблеми з ідентифікацією при наступних зверненнях за кредитом.

3. Беріть по одному кредиту

Якщо ви подали декілька заявок у різні банки і вам пощастило – їх всі схвалили – не варто передчасно радіти і набирати кредитів. Адже це додаткове фінансове навантаження, і простіше впоратися з одним обов'язком, ніж з декількома. Не зіграє вам на користь і приховування факту обслуговування в декількох фінустановах одночасно. У кредитному портфоліо міститься як негативна, так і позитивна інформація по закритим і діючим кредитам. Тому банк все одно дізнається про наявність позик.

4. Не виходить повернути борг вчасно – звертайтеся у Манівео

Виникла непередбачена ситуація – звільнили з роботи або витратили більше коштів, ніж розраховували, а борг повертати потрібно? Не хвилюйтеся. Ви можете отримати гроші в будь-який час доби, з будь-якого місця України, де є інтернет. Для цього необхідні лише дані ваших паспорта, ІПН і банківської карти, а також актуальні номер мобільного і пошта.

Оформивши кілька кредитів на невеликі суми і вчасно їх сплативши, у позичальника з'являється більше шансів поліпшити своє поточне становище і підвищити кредитний рейтинг. А значить, зіпсувати відносин з новим кредитором не вдасться.

Оцініть сторінку
Рейтинг: 0.00 з 5 (Голосів: 0)

Інші цікаві статті

Кредитні продукти

Smart/Trend/Temp

Наслідки для споживача в разі користування Кредитом:

За користування Кредитом споживач виплачує Кредитодавцю проценти в розмірі, визначеному в електронному договорі та комісії (за наявності). Сума кредиту, процентів за користування кредитом, неустойки (за наявності) та інших платежів, передбачених електронним договором, підлягають безготівковому перерахуванню на поточний рахунок Кредитодавця у строки та розмірах, що встановлені договором та чинним законодавством України.

Для продуктів СМАРТ та ТЕМП

У зв'язку з наданням кредиту у формі кредитної лінії та на підставі п. 10 ч. 1 ст. 12 Закону України «Про споживче кредитування» графік платежів до договору не надається, однак договір містить положення, якими визначаються розміри та строки платежів з погашення кредиту.

Користування споживачем сумою наданого кредиту після закінчення Дисконтного періоду кредитування має наступні наслідки:

• витрати споживача за користування Кредитом зростають внаслідок нарахування процентів за користування Кредитом після закінчення Дисконтного періоду кредитування за процентною ставкою, що вказана в договорі;

• витрати споживача за Дисконтний період кредитування можуть зрости внаслідок застосування правил розрахунку грошових зобов’язань споживача по сплаті процентів за користування Кредитом відповідно до розміру Базової процентної ставки і скасування правил нарахування процентів відповідно до розміру Дисконтної та Індивідуальної процентних ставок.

Для продукту ТРЕНД

Договір містить графік платежів. Графік платежів містить розрахунок всіх платежів за договором (в тому числі суми Кредиту, процентів за користування кредитом та комісії).

Комісія за надання кредиту утримується з суми кредиту шляхом зарахування однорідних грошових вимог. При чому споживач отримує лише суму за вирахуванням утриманого платежу в рахунок комісії за надання кредиту. Проценти за користування кредитом нараховуються на суму кредиту, яка зазначена в кредитному договорі, а не на чисту суму кредиту яку отримав споживач.

 

Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов'язків згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов'язань зі сплати платежів, а також розмір неустойки, процентної ставки, інших платежів, які застосовуються чи стягуються при невиконанні зобов'язання за договором:

Для продукту СМАРТ та ТЕМП

За порушення будь-якого з платежів передбачених Договором на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, Кредитодавець має право нарахувати, а Позичальник зобов’язаний сплатити на користь Кредитодавця неустойку у вигляді штрафу в розмірі 5000% від суми невиконаного або неналежно виконаного грошового зобов'язання, але не більше половини суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Обмеження максимальної суми штрафу відбувається в наступному порядку:

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 25 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений;

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 21 (двадцять один) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 50 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Для продукту ТРЕНД

У разі невиконання споживачем зобов’язань згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов’язань зі сплати платежів, визначених графіком платежів, з наступного календарного дня споживач повинен виплатити Кредитодавцю штраф у розмірі 35% від суми простроченого платежу (частини суми Кредиту, визначеної графіком платежів, та нарахованих процентів), за кожен факт такого прострочення.

 

Вплив порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту на кредитну історію споживача:

Порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту може вплинути на кредитну історію споживача, а також ускладнити отримання споживчого кредиту надалі.

 

Інформація щодо вимог придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту:

Кредитодавцю забороняється вимагати від споживача придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту.

 

Інформація щодо прав споживача розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ:

Для прийняття усвідомленого рішення щодо отримання Кредиту на запропонованих умовах споживач має право розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ.

 

Можливість Кредитодавця за власною ініціативою вносити зміни до укладених зі споживачем електронних договорів:

Кредитодавець може вносити зміни до укладених зі споживачем договорів лише за згодою споживача.

Збільшення розміру процентних ставок за договором та інших платежів в односторонньому порядку Кредитодавцем без згоди споживача не допускається.

 

Можливість споживача відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації:

Споживач може відмовитися від отримання рекламних матеріалів в особистому кабінеті у вкладці «особисті дані» шляхом натиснення на відповідний елемент інтерфейсу або безпосередньо звернутись до Кредитодавця одним із таких способів:

• шляхом направлення листа за зареєстрованим місцезнаходженням Кредитодавця;

• шляхом направлення електронного листа на адресу електронної пошти Кредитодавця, що вказана у нижній частині веб-сайту Кредитодавця;

• зв’язавшись за номером телефону, що вказаний у нижній частині веб-сайту Кредитодавця (безкоштовно з будь-яких телефонів по Україні, сервіс працює цілодобово).

 

Інформація про можливі додаткові витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом:

Можливі витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом залежать від обраного споживачем способу сплати у зв'язку із можливою наявністю комісій надавачів платіжних послуг за здійснення погашення заборгованості по кредиту.

 

Ініціювання споживачем продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит:

Споживач не має права ініціювати продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит.