Бізнес на випічці: Як почати заробляти
Щоб запусти бізнес на випічці, необхідно мінімум обладнання: стіл, плита і холодильник є у кожної господині. Продукти ж легко купити. Перед тим, як почати продаж домашньої випічки, потрібно замислитися над такими питаннями:
Що у вас виходить найкраще?
Якою сумою ви готові ризикнути?
Кому і куди здавати готові вироби?
Як формується ціна?
Як вести облік витрат і визначати прибуток?
Мафіни, національні пироги, домашній хліб – способів, як заробити гроші на продажі домашньої випічки, чимало. Припустимо, у вас непогано виходять пряники. Щоб люди почали їх купувати, продумайте форму і рецептуру, наприклад, сувенірні для туристів, з логотипом компаній, для діабетиків і дієтичні.
Після вибору виду бізнесу, визначте масштаби того, як заробити на випічці, тобто скласти бізнес-план для домашньої випічки на продаж.
Як законно продавати домашню випічку? В даний час можна пройти процедуру і зареєструватися в якості ФОП онлайн.
Продаж домашньої випічки: Як правильно подати товар
На початковому етапі продажу домашньої випічки один негативний відгук може коштувати вам бізнесу, особливо в невеликому населеному пункті. Люди звертатимуть увагу на такі речі, як упаковка, ваша манера спілкування, наявність візиток і опис товару в рекламі.
В першу чергу покупці будуть орієнтуватися на зовнішній вигляд виробів. Щоб вони виглядали шедеврами, не зайвою стане інформація про гармонійне поєднання кольорів, композицію, сумісність глазурі та кремів.
Сучасна реклама для бізнесу на випічці працює перш за все в онлайн-режимі, подбайте про гарну фототехніку або зверніться до професійного фотографа. Найкращий на вашу думку виріб розмістіть на візитці та в рекламних оголошеннях.
Читайте також: Скільки можна заробити низькокваліфікованою працею
Де взяти клієнтів для бізнесу на випічці
Куди можна здати випічку – актуальне питання. Якщо ваш бізнес поки що скромних розмірів, потенційними покупцями можуть бути друзі або колеги. Проведіть презентацію ваших виробів серед них: краще один раз спробувати, ніж сто разів побачити.
Помістіть фото своєї продукції в Інстаграмі, використовуйте хештеги, які максимально відображають вид вашої діяльності та згадують населений пункт, в якому ви творите.
Якщо ваш бізнес буде масштабним і офіційним, ринок збуту збільшується: дитячі садочки і школи, їдальні та магазини, кіоски та інші точки збуту.
Читайте також: Франшизи для малого бізнесу в Україні
Скільки можна заробити на продажі домашньої випічки
Грамотно планувати прибуток, припускаючи, скільки можна заробити на випічці пряників, треба на підставі зразкового бізнес-плану домашньої випічки. Його можна скласти в домашніх умовах в простій табличці.
Скільки можна заробити на продажу випічки пряників в день
Найменування статті витрат | Сума, грн.* |
Продукти: | |
Борошно 850 гр | 10 |
Вершкове масло 200 гр | 40 |
Яйця 3 шт | 5 |
Цукор 2 стакани | 8 |
Прянощі ½ упаковки | 5 |
Айсінг сухий 50 гр | 25 |
Усього | 93 |
Амортизаційні відрахування(показник береться з розрахунку на кількість партій) | |
Силіконовий килимок для випічки вартістю 10 грн на 20 партій | 0,5 |
Вирубки для пряників 20 грн на 20 випічок | 1 |
Насадки для айсінгу 20 грн на 20 випічок | 1 |
Усього | 93 |
Час роботи*: Заміс тіста 0,5 години Формування та випічка 1 година Розпис 1 година Реклама і продаж 0,5 години *Мінімальний заробіток по Україні становить близько 20 гривень на годину. Формування та розпис можуть займати набагато більше часу: деякі майстрині розписують 1 пряник 2-3 години! | 10 10 20 10 |
Усього | 60 |
Упаковка (паперовий пакетик) | 0,5 |
*наведена вартість складових може відрізнятись від вартості у вашому магазині.
Рецепт пряників класичний, на виході виходить близько 20 шт. Дорогий покупний айсінг можна замінити домашнім, але він гірше накладається і менше часу зберігається.
Комунальні послуги: електроенергія і вода розраховуються за лічильником. Амортизація духової шафи – її вартість, розділена на мінімальний термін служби (в днях). Зведемо всі витрати, додамо мінімум 10% прибутку і вийде, що один невеликий пряник обійдеться приблизно в 10 гривень. Партія в день – 200 грн. З них 60 – ваша зарплата, плюс 20 – дохід. 80 гривень – смішна сума, але не забудьте, що це мінімальний розрахунок. Заробітна плата і прибуток будуть залежати від ступеню майстерності, обсягу продукції і талантів в області маркетингу.
Якщо у бізнес-план “Домашня випічка” входить організація власного сайту на тему «Випічка вдома на продаж» – включайте в собівартість відрахування і на нього, в залежності від запланованого обсягу продукції як мінімум на рік. Додавайте витрати на рекламу і візитні картки.
За аналогією можна підрахувати, скільки можна заробити на продажі домашньої випічки тортів та іншої продукції.
Давно мрієте про власний бізнес на випічці? Не відкладайте свою мрію на потім! Почніть реалізовувати свої плани вже сьогодні. Зверніться в Moneyveo за кредитом, щоб забезпечити необхідне фінансування для вашого старту. Зробіть перший крок до успішного бізнесу на домашній випічці. Не чекайте, дійте зараз!
Кнопка “Отримати кредит”
Популярні напрямки бізнесу на випічці
Людям, що живуть в курортних містах і великих населених пунктах можна задуматися про те, як заробити продажі домашньої випічки хліба і пирогів. Заводський хліб занадто пухкий і, найчастіше, несмачний. Варіантів безліч: рисовий і гречаний, висівковий, дитячі булочки у формі звірів, дієтичний і діабетичний, морквяний і багатозерновий.
Мафіни – ідеальний приклад того, як заробити на випічці. Невеликі кексики, оригінально прикрашені, охоче купують люди різного віку. А який простір для фантазії!
Не наважуєтеся відкрити власний бізнес на випічці, але знаєте, все про бізнес-випічку тортів вдома? Відкривайте курси, або ведіть їх онлайн. Правда, для цього вам дійсно потрібно володіти великими знаннями в кондитерській справі.
FAQ
Які перші кроки для запуску бізнесу на випічці?
Почніть з визначення того, що ви вмієте пекти найкраще, складіть перелік необхідного обладнання та інгредієнтів, і розробіть базовий бізнес-план.
Що включити до бізнес-плану домашньої випічки?
Ваш бізнес-план повинен містити вартість інгредієнтів, необхідне обладнання, визначення цільової аудиторії, способи збуту продукції, і фінансові прогнози на мінімум рік.
Які основні стратегії для ефективного продажу домашньої випічки?
Створіть апетитні фотографії ваших виробів, використовуйте соціальні мережі для просування, розгляньте можливість продажу через локальні магазини та на ринках, і подбайте про гарну упаковку та обслуговування клієнтів.
Інші цікаві статті
Apple Pay: як підключити та користуватись | Moneyveo.ua
Комісії у мікрокредитуванні: як не переплатити | Moneyveo
Як накопичити гроші: ТОП 5 способів | Moneyveo.ua
Кредитні продукти
Smart/Trend/Temp
Наслідки для споживача в разі користування Кредитом:
За користування Кредитом споживач виплачує Кредитодавцю проценти в розмірі, визначеному в електронному договорі та комісії (за наявності). Сума кредиту, процентів за користування кредитом, неустойки (за наявності) та інших платежів, передбачених електронним договором, підлягають безготівковому перерахуванню на поточний рахунок Кредитодавця у строки та розмірах, що встановлені договором та чинним законодавством України.
Для продуктів СМАРТ та ТЕМП
У зв'язку з наданням кредиту у формі кредитної лінії та на підставі п. 10 ч. 1 ст. 12 Закону України «Про споживче кредитування» графік платежів до договору не надається, однак договір містить положення, якими визначаються розміри та строки платежів з погашення кредиту.
Користування споживачем сумою наданого кредиту після закінчення Дисконтного періоду кредитування має наступні наслідки:
• витрати споживача за користування Кредитом зростають внаслідок нарахування процентів за користування Кредитом після закінчення Дисконтного періоду кредитування за процентною ставкою, що вказана в договорі;
• витрати споживача за Дисконтний період кредитування можуть зрости внаслідок застосування правил розрахунку грошових зобов’язань споживача по сплаті процентів за користування Кредитом відповідно до розміру Базової процентної ставки і скасування правил нарахування процентів відповідно до розміру Дисконтної та Індивідуальної процентних ставок.
Для продукту ТРЕНД
Договір містить графік платежів. Графік платежів містить розрахунок всіх платежів за договором (в тому числі суми Кредиту, процентів за користування кредитом та комісії).
Комісія за надання кредиту утримується з суми кредиту шляхом зарахування однорідних грошових вимог. При чому споживач отримує лише суму за вирахуванням утриманого платежу в рахунок комісії за надання кредиту. Проценти за користування кредитом нараховуються на суму кредиту, яка зазначена в кредитному договорі, а не на чисту суму кредиту яку отримав споживач.
Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов'язків згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов'язань зі сплати платежів, а також розмір неустойки, процентної ставки, інших платежів, які застосовуються чи стягуються при невиконанні зобов'язання за договором:
Для продукту СМАРТ та ТЕМП
За порушення будь-якого з платежів передбачених Договором на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, Кредитодавець має право нарахувати, а Позичальник зобов’язаний сплатити на користь Кредитодавця неустойку у вигляді штрафу в розмірі 5000% від суми невиконаного або неналежно виконаного грошового зобов'язання, але не більше половини суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.
Обмеження максимальної суми штрафу відбувається в наступному порядку:
- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 25 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений;
- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 21 (двадцять один) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 50 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.
Для продукту ТРЕНД
У разі невиконання споживачем зобов’язань згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов’язань зі сплати платежів, визначених графіком платежів, з наступного календарного дня споживач повинен виплатити Кредитодавцю штраф у розмірі 35% від суми простроченого платежу (частини суми Кредиту, визначеної графіком платежів, та нарахованих процентів), за кожен факт такого прострочення.
Вплив порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту на кредитну історію споживача:
Порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту може вплинути на кредитну історію споживача, а також ускладнити отримання споживчого кредиту надалі.
Інформація щодо вимог придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту:
Кредитодавцю забороняється вимагати від споживача придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту.
Інформація щодо прав споживача розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ:
Для прийняття усвідомленого рішення щодо отримання Кредиту на запропонованих умовах споживач має право розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ.
Можливість Кредитодавця за власною ініціативою вносити зміни до укладених зі споживачем електронних договорів:
Кредитодавець може вносити зміни до укладених зі споживачем договорів лише за згодою споживача.
Збільшення розміру процентних ставок за договором та інших платежів в односторонньому порядку Кредитодавцем без згоди споживача не допускається.
Можливість споживача відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації:
Споживач може відмовитися від отримання рекламних матеріалів в особистому кабінеті у вкладці «особисті дані» шляхом натиснення на відповідний елемент інтерфейсу або безпосередньо звернутись до Кредитодавця одним із таких способів:
• шляхом направлення листа за зареєстрованим місцезнаходженням Кредитодавця;
• шляхом направлення електронного листа на адресу електронної пошти Кредитодавця, що вказана у нижній частині веб-сайту Кредитодавця;
• зв’язавшись за номером телефону, що вказаний у нижній частині веб-сайту Кредитодавця (безкоштовно з будь-яких телефонів по Україні, сервіс працює цілодобово).
Інформація про можливі додаткові витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом:
Можливі витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом залежать від обраного споживачем способу сплати у зв'язку із можливою наявністю комісій надавачів платіжних послуг за здійснення погашення заборгованості по кредиту.
Ініціювання споживачем продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит:
Споживач не має права ініціювати продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит.