Як підтвердити свою особу в сервісі – всі способи
Усі користувачі, які хочуть отримувати онлайн-кредити, мають підтвердити свою особу (ідентифікуватися) в сервісі, до якого звертаються. Це вимога Національного банку України. Процедура безкоштовна, триває від 1 до 5 хвилин. Її потрібно проходити раз на п'ять років, а також – у разі зміни паспортних даних або внесення будь-яких оновлень в Особистому кабінеті на moneyveo.ua
Підтвердити особу в Moneyveo можна під час оформлення заявки на кредит. Для цього сервіс запропонує обрати один із наведених нижче способів і пройти процедуру, дотримуючись інструкції.
Наразі в сервісі є два способи підтвердження особи:
- BankID НБУ;
- ПриватБанк.
Детальніше про способи ідентифікації
BankID НБУ – це електронна система Нацбанку, створена для дистанційного підтвердження особи користувача фінансових послуг. Через BankID НБУ до Moneyveo передаються ваші персональні дані з банку, що видав вам картку. Цей спосіб буде доступним у випадку, якщо ваш банк є в системі BankID НБУ. Аби це перевірити, оберіть вказаний спосіб підтвердження особи – і потрапите на сторінку з переліком банків.
ПриватБанк. Для підтвердження особи через ПриватБанк, ви маєте бути клієнтом банку. Також треба завантажити додаток Приват24 або відповісти на дзвінок з ПриватБанку.
BankID НБУ
Система BankID НБУ – це спосіб встановлення вашої особи за допомогою даних у банку, який видав вам картку. Будьте уважні: не всі банки є в системі BankID НБУ. Якщо не знайдете свій, спробуйте інший спосіб ідентифікації.
Щоб підтвердити особу через BankID НБУ:
- Серед запропонованих Moneyveo методів верифікації виберіть BankID НБУ і натисніть «Продовжити».
- З’явиться список банків – виберіть свій.
- Авторизуйтеся в Особистому кабінеті банку і дайте згоду на передання ваших даних Moneyveo. Сервіс отримає ваші ПІБ, паспорт, ІПН, адресу тощо.
- Ви знову потрапите на сторінку вашої заявки на кредит у Moneyveo і побачите ваші дані, отримані від банку. Переконайтеся, що все правильно, і натисніть «Підтверджую». На цьому етапі процес підтвердження особи завершиться – і ви перейдете до підписання кредитного договору з Moneyveo.
ПриватБанк
Для підтвердження особи через ПриватБанк, ви маєте бути клієнтом банку. Також треба завантажити додаток Приват24 або відповісти на дзвінок з ПриватБанку.
Щоб підтвердити свою особу за допомогою Приват24 у сервісі Moneyveo:
- Серед запропонованих методів підтвердження особи оберіть «ПриватБанк» і натисніть «Продовжити».
- Система запропонує відкрити додаток Приват24. Натисніть «Ок», щоб продовжити ідентифікацію.
- Тепер на екрані вашого гаджета відкриється додаток Приват24 — просто авторизуйтеся в ньому. Після цього ви автоматично повернетеся на сторінку moneyveo.ua.
- Перевірте поля з вашими особистими даними, які підтягнулися з додатка Приват24. Натисніть кнопку «Підтвердити».
На цьому етапі процес підтвердження особи завершиться – і ви перейдете до підписання кредитного договору з Moneyveo.
Для підтвердження особи за телефоном:
- Серед запропонованих методів підтвердження особи виберіть «ПриватБанк» і натисніть «Продовжити».
- Дайте відповідь на дзвінок з ПриватБанку. Автовідповідач запропонує вам підтвердити дію — вхід у Приват24, натиснувши відповідну кнопку на телефоні (найчастіше – «1»).
- Після цього ви автоматично повернетеся на сторінку moneyveo.ua — перевірте заповнені поля форми з вашими даними та натисніть «Підтвердити».
На цьому етапі процес підтвердження особи завершиться – і ви перейдете до підписання кредитного договору з Moneyveo.
Кредитні продукти
Smart/Trend/Temp
Наслідки для споживача в разі користування Кредитом:
За користування Кредитом споживач виплачує Кредитодавцю проценти в розмірі, визначеному в електронному договорі та комісії (за наявності). Сума кредиту, процентів за користування кредитом, неустойки (за наявності) та інших платежів, передбачених електронним договором, підлягають безготівковому перерахуванню на поточний рахунок Кредитодавця у строки та розмірах, що встановлені договором та чинним законодавством України.
Для продуктів СМАРТ та ТЕМП
У зв'язку з наданням кредиту у формі кредитної лінії та на підставі п. 10 ч. 1 ст. 12 Закону України «Про споживче кредитування» графік платежів до договору не надається, однак договір містить положення, якими визначаються розміри та строки платежів з погашення кредиту.
Користування споживачем сумою наданого кредиту після закінчення Дисконтного періоду кредитування має наступні наслідки:
• витрати споживача за користування Кредитом зростають внаслідок нарахування процентів за користування Кредитом після закінчення Дисконтного періоду кредитування за процентною ставкою, що вказана в договорі;
• витрати споживача за Дисконтний період кредитування можуть зрости внаслідок застосування правил розрахунку грошових зобов’язань споживача по сплаті процентів за користування Кредитом відповідно до розміру Базової процентної ставки і скасування правил нарахування процентів відповідно до розміру Дисконтної та Індивідуальної процентних ставок.
Для продукту ТРЕНД
Договір містить графік платежів. Графік платежів містить розрахунок всіх платежів за договором (в тому числі суми Кредиту, процентів за користування кредитом та комісії).
Комісія за надання кредиту утримується з суми кредиту шляхом зарахування однорідних грошових вимог. При чому споживач отримує лише суму за вирахуванням утриманого платежу в рахунок комісії за надання кредиту. Проценти за користування кредитом нараховуються на суму кредиту, яка зазначена в кредитному договорі, а не на чисту суму кредиту яку отримав споживач.
Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов'язків згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов'язань зі сплати платежів, а також розмір неустойки, процентної ставки, інших платежів, які застосовуються чи стягуються при невиконанні зобов'язання за договором:
Для продукту СМАРТ та ТЕМП
За порушення будь-якого з платежів передбачених Договором на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, Кредитодавець має право нарахувати, а Позичальник зобов’язаний сплатити на користь Кредитодавця неустойку у вигляді штрафу в розмірі 5000% від суми невиконаного або неналежно виконаного грошового зобов'язання, але не більше половини суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.
Обмеження максимальної суми штрафу відбувається в наступному порядку:
- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 25 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений;
- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 21 (двадцять один) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 50 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.
Для продукту ТРЕНД
У разі невиконання споживачем зобов’язань згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов’язань зі сплати платежів, визначених графіком платежів, з наступного календарного дня споживач повинен виплатити Кредитодавцю штраф у розмірі 35% від суми простроченого платежу (частини суми Кредиту, визначеної графіком платежів, та нарахованих процентів), за кожен факт такого прострочення.
Вплив порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту на кредитну історію споживача:
Порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту може вплинути на кредитну історію споживача, а також ускладнити отримання споживчого кредиту надалі.
Інформація щодо вимог придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту:
Кредитодавцю забороняється вимагати від споживача придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту.
Інформація щодо прав споживача розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ:
Для прийняття усвідомленого рішення щодо отримання Кредиту на запропонованих умовах споживач має право розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ.
Можливість Кредитодавця за власною ініціативою вносити зміни до укладених зі споживачем електронних договорів:
Кредитодавець може вносити зміни до укладених зі споживачем договорів лише за згодою споживача.
Збільшення розміру процентних ставок за договором та інших платежів в односторонньому порядку Кредитодавцем без згоди споживача не допускається.
Можливість споживача відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації:
Споживач може відмовитися від отримання рекламних матеріалів в особистому кабінеті у вкладці «особисті дані» шляхом натиснення на відповідний елемент інтерфейсу або безпосередньо звернутись до Кредитодавця одним із таких способів:
• шляхом направлення листа за зареєстрованим місцезнаходженням Кредитодавця;
• шляхом направлення електронного листа на адресу електронної пошти Кредитодавця, що вказана у нижній частині веб-сайту Кредитодавця;
• зв’язавшись за номером телефону, що вказаний у нижній частині веб-сайту Кредитодавця (безкоштовно з будь-яких телефонів по Україні, сервіс працює цілодобово).
Інформація про можливі додаткові витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом:
Можливі витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом залежать від обраного споживачем способу сплати у зв'язку із можливою наявністю комісій надавачів платіжних послуг за здійснення погашення заборгованості по кредиту.
Ініціювання споживачем продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит:
Споживач не має права ініціювати продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит.