0 800 21 9393 укр
рoс

Гендиректор Moneyveo А. Андронікова поділилася на конференції досвідом організації цифрового робочого місця

24 лип. 2020 р. Новини

У четвер, 23 липня, СЕО компанії Moneyveo Альона Андронікова виступила на Міжнародній конференції «Online Banking – Час інновацій!». Захід був присвячений трансформаціям фінансового сектора, до яких його підштовхнуло поширення COVID-19. Учасниками конференції стали представники НБУ, Мінціфри, ВРУ, банків, страхових компаній, небанківських фінансових організацій і fintech-компаній. Альона Андронікова розповіла про успішний досвід організації дистанційного формату роботи для співробітників Moneyveo.

КонференціяПід час конференції, яка відбулася в форматі відеозв'язку по ZOOM, СЕО компанії Moneyveo Альона Андронікова поділилася революційною формулою створення цифрового віддаленого робочого місця.

Перехід на «удальонку», вважає Альона, є закономірним процесом трансформації сфери зайнятості як в Україні, так і по всьому світу. Прийшов час формування співробітника нового типу. Він живе в умовах прискореного розвитку мобільних технологій, розширення мережі соціальних зв'язків, має доступ до інноваційного навчання онлайн.

Покоління Y і тим паче Z більш «діджиталізоване» і «дистанційне», – нагадує Альона Андронікова. Їх представники готові переходити на новий формат роботи.

«Цифрове робоче місце – це віртуальний еквівалент фізичного робочого місця, – підкреслює генеральний директор Moneyveo. – Воно вимагає відповідних організації користування і керування. Адже мета створення цифрового місця – підвищити ефективність працівників і створити для них сприятливіші умови праці. Проте досвід міжнародних та деяких українських компаній доводить, що це не тільки можливий, а й найправильніший вихід у сучасних умовах. Наприклад, Тwitter, TikTok і Tencent за час пандемії повністю перейшли у віддалений формат роботи, на 80% дистанціювалися Microsoft, Expedia, LinkedIn і Amazon».

Альона навела приклади кейсів великих іноземних компаній, в яких віддалена робота є частиною корпоративної культури. Це GitLab, де в офісі сидить тільки гендиректор. У Monzo близько 37% фахівців постійно на «дистанційці», інші працюють з дому кожні два тижні. З українських прикладів СЕО Moneyveo нагадала про компанію EVO, яка під час карантину вирішила назавжди перейти на віддалений режим. І про досвід Vodafone – практично вся команда зараз також перейшла на «дистанційку».

У Moneyveo ще до початку карантину також практикувалася віддалена робота кілька днів на місяць. А з середини березня 2020 року, через поширення COVID-19, на дистанційний формат перейшли 95% штату fintech-компанії, розповіла Альона.

Завдяки ефективно налагодженим бізнес-процесам компанія організувала позаконторну роботу буквально за один день і швидко адаптувалася до нових умов праці. До того ж, підкреслила СЕО компанії, діджиталізація та організація цифрового робочого простору для співробітників Moneyveo почалася вже давно.

У компанії відбувається роботизація бізнес-процесів та автоматизація внутрішніх процедур. Альона нагадала, що команда Moneyveo розробила власну скорингову систему, яка може навчатися. Програма самостійно аналізує дані із заявок користувачів сервісу і приймає рішення про видачу кредитів. По суті, участь людини у процесі оформлення, сплати кредитів та у багатьох інших моментах роботи сервісу Moneyveo не потрібна.

ІТ-архітектура компанії одразу проєктувалася на хмарних технологіях з орієнтацією на мобільні пристрої та вебдодатки, до яких можна організувати доступ із будь-якої точки світу. Був введений електронний документообіг, налагоджений трекінг робочого часу. Moneyveo використовує ПЗ для гнучкого управління: дошки Trello і Kanban, задачник Bitrix24, команди в Teams, спринти і сторіпоінти в Jira, звітність у Power BI, сервіси Google тощо. Крім цього, у 2020 році компанія організувала Eduction Lab – онлайн-курси і майстер-класи для співробітників, які реалізовані у відповідному ПЗ.

На сьогодні Moneyveo присутня у двох країнах – в Україні та В'єтнамі. Штат компанії нараховує 525 осіб. Більшість співробітників мають доступ до «робочого місця» з будь-якої точки світу в будь-який час доби. При цьому компанія гарантує необхідний рівень безпеки: захист персональних даних клієнтів та інформації, з якою працюють співробітники, підтверджується сертифікатами Comodo SSL і PCI DSS Service Provider Level 1.

«Згідно з опитуванням, проведеним всередині компанії на початку карантину, 80% співробітників Moneyveo готові продовжити працювати віддалено, – каже Альона Андронікова. – Тому ми запустили проєкт «Універсальне робоче місце». Його фінальна реалізація запланована на 2021 рік. Проєкт включає в себе організацію робочих столів, які «не належать» співробітникам; оформлення електронних заявок у корпоративній букінг-системі; чітку постановку завдань тімлідами і відстеження їх виконання; використання ПЗ для контролю робочого місця, а також посилену інформаційну безпеку.

Вже 5 місяців практично вся команда Moneyveo працює дистанційно і не відчуває дискомфорту. Компанія легко пристосовується до нових умов. Проте після закінчення карантину команда повернеться в офіси. Частка «дистанційки» збільшиться, частина офісного простору буде використовуватися в якості коворкінгів, але офіси потрібні для збереження соціалізації та Work-Life Balance, зазначила Альона Андронікова.

Оцініть сторінку
Рейтинг: 0.00 з 5 (Голосів: 0)

Кредитні продукти

Smart/Trend/Temp

Наслідки для споживача в разі користування Кредитом:

За користування Кредитом споживач виплачує Кредитодавцю проценти в розмірі, визначеному в електронному договорі та комісії (за наявності). Сума кредиту, процентів за користування кредитом, неустойки (за наявності) та інших платежів, передбачених електронним договором, підлягають безготівковому перерахуванню на поточний рахунок Кредитодавця у строки та розмірах, що встановлені договором та чинним законодавством України.

Для продуктів СМАРТ та ТЕМП

У зв'язку з наданням кредиту у формі кредитної лінії та на підставі п. 10 ч. 1 ст. 12 Закону України «Про споживче кредитування» графік платежів до договору не надається, однак договір містить положення, якими визначаються розміри та строки платежів з погашення кредиту.

Користування споживачем сумою наданого кредиту після закінчення Дисконтного періоду кредитування має наступні наслідки:

• витрати споживача за користування Кредитом зростають внаслідок нарахування процентів за користування Кредитом після закінчення Дисконтного періоду кредитування за процентною ставкою, що вказана в договорі;

• витрати споживача за Дисконтний період кредитування можуть зрости внаслідок застосування правил розрахунку грошових зобов’язань споживача по сплаті процентів за користування Кредитом відповідно до розміру Базової процентної ставки і скасування правил нарахування процентів відповідно до розміру Дисконтної та Індивідуальної процентних ставок.

Для продукту ТРЕНД

Договір містить графік платежів. Графік платежів містить розрахунок всіх платежів за договором (в тому числі суми Кредиту, процентів за користування кредитом та комісії).

Комісія за надання кредиту утримується з суми кредиту шляхом зарахування однорідних грошових вимог. При чому споживач отримує лише суму за вирахуванням утриманого платежу в рахунок комісії за надання кредиту. Проценти за користування кредитом нараховуються на суму кредиту, яка зазначена в кредитному договорі, а не на чисту суму кредиту яку отримав споживач.

 

Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов'язків згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов'язань зі сплати платежів, а також розмір неустойки, процентної ставки, інших платежів, які застосовуються чи стягуються при невиконанні зобов'язання за договором:

Для продукту СМАРТ та ТЕМП

За порушення будь-якого з платежів передбачених Договором на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, Кредитодавець має право нарахувати, а Позичальник зобов’язаний сплатити на користь Кредитодавця неустойку у вигляді штрафу в розмірі 5000% від суми невиконаного або неналежно виконаного грошового зобов'язання, але не більше половини суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Обмеження максимальної суми штрафу відбувається в наступному порядку:

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 25 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений;

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 21 (двадцять один) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 50 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Для продукту ТРЕНД

У разі невиконання споживачем зобов’язань згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов’язань зі сплати платежів, визначених графіком платежів, з наступного календарного дня споживач повинен виплатити Кредитодавцю штраф у розмірі 35% від суми простроченого платежу (частини суми Кредиту, визначеної графіком платежів, та нарахованих процентів), за кожен факт такого прострочення.

 

Вплив порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту на кредитну історію споживача:

Порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту може вплинути на кредитну історію споживача, а також ускладнити отримання споживчого кредиту надалі.

 

Інформація щодо вимог придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту:

Кредитодавцю забороняється вимагати від споживача придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту.

 

Інформація щодо прав споживача розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ:

Для прийняття усвідомленого рішення щодо отримання Кредиту на запропонованих умовах споживач має право розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ.

 

Можливість Кредитодавця за власною ініціативою вносити зміни до укладених зі споживачем електронних договорів:

Кредитодавець може вносити зміни до укладених зі споживачем договорів лише за згодою споживача.

Збільшення розміру процентних ставок за договором та інших платежів в односторонньому порядку Кредитодавцем без згоди споживача не допускається.

 

Можливість споживача відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації:

Споживач може відмовитися від отримання рекламних матеріалів в особистому кабінеті у вкладці «особисті дані» шляхом натиснення на відповідний елемент інтерфейсу або безпосередньо звернутись до Кредитодавця одним із таких способів:

• шляхом направлення листа за зареєстрованим місцезнаходженням Кредитодавця;

• шляхом направлення електронного листа на адресу електронної пошти Кредитодавця, що вказана у нижній частині веб-сайту Кредитодавця;

• зв’язавшись за номером телефону, що вказаний у нижній частині веб-сайту Кредитодавця (безкоштовно з будь-яких телефонів по Україні, сервіс працює цілодобово).

 

Інформація про можливі додаткові витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом:

Можливі витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом залежать від обраного споживачем способу сплати у зв'язку із можливою наявністю комісій надавачів платіжних послуг за здійснення погашення заборгованості по кредиту.

 

Ініціювання споживачем продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит:

Споживач не має права ініціювати продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит.