0 800 21 9393 укр
рoс
media image

СЕО Moneyveo Сергій Сінченко взяв участь у міжнародній конференції Digital service and customer experience in Wartime – 2023

17 лют. 2023 р. Новини

8 лютого 2023 року відбулася міжнародна конференція, присвячена цифровому і клієнтському досвіду бізнесу під час війни. Учасники ознайомилися з аспектами нормативного регулювання питань інформаційної та кібербезпеки у сфері відповідальності НБУ; обговорили практичні кейси стратегій, спрямовані на оптимізацію операційної діяльності компаній у поточних умовах життєдіяльності; поділилися власним досвідом автоматизації бізнес-процесів та інструментами підвищення ефективності тощо. 

Конференція пройшла за участю речників Національного банку України (НБУ), Комітету Верховної Ради України з фінансів та банківської діяльності, Міністерства цифрової трансформації України, Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, Міністерства фінансів України, Асоціації українських банків (АУБ), Незалежної асоціації банків України (НАБУ), Європейської Бізнес-Асоціації (ЄБА), Української Асоціації Фінтех та інноваційних компаній (UAFIC), представників українського та зарубіжного фінтех-ринку.

Серед запрошених спікерів конференції був також СЕО Moneyveo Сергій Сінченко – визнаний на ринку фінансовий експерт, спеціаліст у сфері основ менеджменту та побудови ефективної системи управління операційною діяльністю підприємств.

На думку організаторів конференції International Financial Club "BANKIR", Moneyveo протягом свого існування завжди була попереду – в інноваціях, якості сервісу, продуктових пропозиціях, соціальних ініціативах.

«Ви будуєте відносини з клієнтами, інвесторами, регулятором і партнерами, задаючи нові тренди на ринку», – зазначила у запрошенні генеральний директор International Financial Club “BANKIR” Жанна Голік.

Під час заходу Сергій Сінченко поділився досвідом компанії у роботі з клієнтами під час війни. На його думку, особливу увагу варто приділяти вивченню болів, бажань та емоцій споживачів, працювати над контролем та вдосконаленням клієнтського досвіду, причому у різних точках контакту з брендом: через контакт-центр, у формі зворотного зв’язку тощо.

«Ми намагаємося зрозуміти і допомогти, – підкреслив СЕО Moneyveo. – І сьогодні це вже виходить за рамки, власне, бізнесу. Наприклад, ми в компанії мали кейс, коли клієнт був роздратований та у розпачі, і у діалозі з нашими операторами з’ясувалося, що він є військовим і наразі, крім проблеми браку коштів, ще переймається нестачею захисної амуніції. Він не був нашим колегою, не мав відношення до благодійних фондів чи військових частин, з якими ми співпрацюємо, але ми купили і надіслали йому все необхідне. Така мобільність у прийнятті рішень і адаптивність допомагає налагодити контакт і сприяє довготривалій співпраці з клієнтом».

І традиційно Moneyveo багато уваги приділяє якості продукту та сервісу, професійності операторів, розширенню варіантів оплати кредитів, роблячи онлайн-кредитування ще більш доступним для широкої аудиторії та формуючи стійку фінансову інклюзію в Україні.

Оцініть сторінку
Рейтинг: 5.00 з 5 (Голосів: 1)

Кредитні продукти

Smart/Trend/Temp

Наслідки для споживача в разі користування Кредитом:

За користування Кредитом споживач виплачує Кредитодавцю проценти в розмірі, визначеному в електронному договорі та комісії (за наявності). Сума кредиту, процентів за користування кредитом, неустойки (за наявності) та інших платежів, передбачених електронним договором, підлягають безготівковому перерахуванню на поточний рахунок Кредитодавця у строки та розмірах, що встановлені договором та чинним законодавством України.

Для продуктів СМАРТ та ТЕМП

У зв'язку з наданням кредиту у формі кредитної лінії та на підставі п. 10 ч. 1 ст. 12 Закону України «Про споживче кредитування» графік платежів до договору не надається, однак договір містить положення, якими визначаються розміри та строки платежів з погашення кредиту.

Користування споживачем сумою наданого кредиту після закінчення Дисконтного періоду кредитування має наступні наслідки:

• витрати споживача за користування Кредитом зростають внаслідок нарахування процентів за користування Кредитом після закінчення Дисконтного періоду кредитування за процентною ставкою, що вказана в договорі;

• витрати споживача за Дисконтний період кредитування можуть зрости внаслідок застосування правил розрахунку грошових зобов’язань споживача по сплаті процентів за користування Кредитом відповідно до розміру Базової процентної ставки і скасування правил нарахування процентів відповідно до розміру Дисконтної та Індивідуальної процентних ставок.

Для продукту ТРЕНД

Договір містить графік платежів. Графік платежів містить розрахунок всіх платежів за договором (в тому числі суми Кредиту, процентів за користування кредитом та комісії).

Комісія за надання кредиту утримується з суми кредиту шляхом зарахування однорідних грошових вимог. При чому споживач отримує лише суму за вирахуванням утриманого платежу в рахунок комісії за надання кредиту. Проценти за користування кредитом нараховуються на суму кредиту, яка зазначена в кредитному договорі, а не на чисту суму кредиту яку отримав споживач.

 

Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов'язків згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов'язань зі сплати платежів, а також розмір неустойки, процентної ставки, інших платежів, які застосовуються чи стягуються при невиконанні зобов'язання за договором:

Для продукту СМАРТ та ТЕМП

За порушення будь-якого з платежів передбачених Договором на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, Кредитодавець має право нарахувати, а Позичальник зобов’язаний сплатити на користь Кредитодавця неустойку у вигляді штрафу в розмірі 5000% від суми невиконаного або неналежно виконаного грошового зобов'язання, але не більше половини суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Обмеження максимальної суми штрафу відбувається в наступному порядку:

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 25 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений;

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 21 (двадцять один) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 50 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Для продукту ТРЕНД

У разі невиконання споживачем зобов’язань згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов’язань зі сплати платежів, визначених графіком платежів, з наступного календарного дня споживач повинен виплатити Кредитодавцю штраф у розмірі 35% від суми простроченого платежу (частини суми Кредиту, визначеної графіком платежів, та нарахованих процентів), за кожен факт такого прострочення.

 

Вплив порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту на кредитну історію споживача:

Порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту може вплинути на кредитну історію споживача, а також ускладнити отримання споживчого кредиту надалі.

 

Інформація щодо вимог придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту:

Кредитодавцю забороняється вимагати від споживача придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту.

 

Інформація щодо прав споживача розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ:

Для прийняття усвідомленого рішення щодо отримання Кредиту на запропонованих умовах споживач має право розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ.

 

Можливість Кредитодавця за власною ініціативою вносити зміни до укладених зі споживачем електронних договорів:

Кредитодавець може вносити зміни до укладених зі споживачем договорів лише за згодою споживача.

Збільшення розміру процентних ставок за договором та інших платежів в односторонньому порядку Кредитодавцем без згоди споживача не допускається.

 

Можливість споживача відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації:

Споживач може відмовитися від отримання рекламних матеріалів в особистому кабінеті у вкладці «особисті дані» шляхом натиснення на відповідний елемент інтерфейсу або безпосередньо звернутись до Кредитодавця одним із таких способів:

• шляхом направлення листа за зареєстрованим місцезнаходженням Кредитодавця;

• шляхом направлення електронного листа на адресу електронної пошти Кредитодавця, що вказана у нижній частині веб-сайту Кредитодавця;

• зв’язавшись за номером телефону, що вказаний у нижній частині веб-сайту Кредитодавця (безкоштовно з будь-яких телефонів по Україні, сервіс працює цілодобово).

 

Інформація про можливі додаткові витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом:

Можливі витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом залежать від обраного споживачем способу сплати у зв'язку із можливою наявністю комісій надавачів платіжних послуг за здійснення погашення заборгованості по кредиту.

 

Ініціювання споживачем продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит:

Споживач не має права ініціювати продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит.