0 800 21 9393 укр
рoс

СЕО Moneyveo розповіла на GDPR Summit, як компанія захищає дані користувачів

9 жовт. 2020 р. Новини

У середу, 7 жовтня, СЕО Moneyveo Альона Андронікова виступила на GDPR Summit Ukraine 2020. Вона презентувала учасникам стратегію досягнення балансу інтересів бізнесу і клієнта у питаннях захисту персональних даних.

GPDR SummitВсеукраїнський GDPR Summit пройшов у Києві в рамках європейського місяця кібербезпеки. Організаторами заходу виступили Українська міжбанківська Асоціація членів платіжних систем ЕМА і журнал PaySpace Magazine. На одному майданчику зібралися директори і топменеджери, бізнес-аналітики і юристи з банків та небанківських фінансових організацій, страхових, туристичних фінтех-компаній та інших. Провідні фахівці розповідали про практичний досвід впровадження протоколів GDPR у робочі процеси різних сфер діяльності. Спонсором заходу виступила компанія Moneyveo.

Альона Андронікова, СЕО Moneyveo, розповіла учасникам зустрічі про способи й інструменти захисту персональних даних користувачів найбільшого в Україні сервісу онлайн-кредитування.

«У 2019 р. ми активно включилися у процес впровадження в Moneyveo вимог GDPR, навіть незважаючи те, що наразі ряд його процедур до нас незастосовний. Для Moneyveo це інвестиція у стійке зростання бізнесу. Зараз ми постійно проводимо організаційні заходи в даному напрямку, додаючи нові опції, підвищуючи рівень безпеки. Вважаю, що захист персональних даних клієнтів – сьогодні мастхев для будь-якого бізнесу, який працює з базами даних. Це підвищує вартість і цінність компанії, а також є еталоном інформаційної гігієни на фінтех-ринку», – сказала СЕО Moneyveo Альона Андронікова.

Альона підкреслила, що Moneyveo приділяє велику увагу захисту даних споживачів. Компанія співпрацює з низкою асоціацій – ЕМА, ВАФК, АФІ, – мета яких – сприяти розвитку зручних і безпечних безготівкових платіжних інструментів і сервісів в Україні. Цим Moneyveo підвищує планку захисту прав клієнтів на всьому ринку.

«Також у нас є унікальний досвід співпраці з кіберполіцією, що допомагає швидше розкривати онлайн-злочини, – нагадала Альона Андронікова. – Moneyveo реалізує ряд проєктів корпоративної соціальної відповідальності, націлених на підвищення фінансової грамотності громадян. Зокрема, спільно з Міністерством цифрової трансформації ми запустили онлайн-курс «Кіберняні» на платформі «Дія. Цифрова освіта».

На технічні засоби захисту даних Moneyveo витрачає понад 33% свого ІТ-бюджету. Компанія щороку проходить незалежну перевірку інформаційної безпеки, розробки, ІТ-процесів і процесів обслуговування. У 2019 р. вона була єдиною на українському ринку мікрофінансування, хто отримав сертифікат безпеки PCI DSS Level 1. А в лютому 2020 р. рівень сертифіката був підвищений до PCI DSS Service Provider Level 1.

Moneyveo висуває жорсткі вимоги до безпеки в разі використання відомостей про клієнтів усередині компанії. Також вона встановила контроль за інформаційними потоками, реалізувала превентивні заходи від витоків і несанкціонованого доступу до даних.

У питаннях захисту даних користувачів неможливі компроміси. Звертаючись до онлайн-сервісу і довіряючи йому особисту інформацію, користувач повинен бути впевнений у своїй безпеці. Завдання компаній – підходити до цього питання з повною відповідальністю, постійно вдосконалювати свій рівень захисту.

5 жовтня на Третьому щорічному Міжнародному форумі «Кібербезпека – захистимо бізнес, захистимо державу» СЕО Moneyveo Альона Андронікова виступила з презентацією «Захист персональних даних: хто від цього виграє – бізнес чи клієнт?».

Оцініть сторінку
Рейтинг: 0.00 з 5 (Голосів: 0)

Кредитні продукти

Smart/Trend/Temp

Наслідки для споживача в разі користування Кредитом:

За користування Кредитом споживач виплачує Кредитодавцю проценти в розмірі, визначеному в електронному договорі та комісії (за наявності). Сума кредиту, процентів за користування кредитом, неустойки (за наявності) та інших платежів, передбачених електронним договором, підлягають безготівковому перерахуванню на поточний рахунок Кредитодавця у строки та розмірах, що встановлені договором та чинним законодавством України.

Для продуктів СМАРТ та ТЕМП

У зв'язку з наданням кредиту у формі кредитної лінії та на підставі п. 10 ч. 1 ст. 12 Закону України «Про споживче кредитування» графік платежів до договору не надається, однак договір містить положення, якими визначаються розміри та строки платежів з погашення кредиту.

Користування споживачем сумою наданого кредиту після закінчення Дисконтного періоду кредитування має наступні наслідки:

• витрати споживача за користування Кредитом зростають внаслідок нарахування процентів за користування Кредитом після закінчення Дисконтного періоду кредитування за процентною ставкою, що вказана в договорі;

• витрати споживача за Дисконтний період кредитування можуть зрости внаслідок застосування правил розрахунку грошових зобов’язань споживача по сплаті процентів за користування Кредитом відповідно до розміру Базової процентної ставки і скасування правил нарахування процентів відповідно до розміру Дисконтної та Індивідуальної процентних ставок.

Для продукту ТРЕНД

Договір містить графік платежів. Графік платежів містить розрахунок всіх платежів за договором (в тому числі суми Кредиту, процентів за користування кредитом та комісії).

Комісія за надання кредиту утримується з суми кредиту шляхом зарахування однорідних грошових вимог. При чому споживач отримує лише суму за вирахуванням утриманого платежу в рахунок комісії за надання кредиту. Проценти за користування кредитом нараховуються на суму кредиту, яка зазначена в кредитному договорі, а не на чисту суму кредиту яку отримав споживач.

 

Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов'язків згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов'язань зі сплати платежів, а також розмір неустойки, процентної ставки, інших платежів, які застосовуються чи стягуються при невиконанні зобов'язання за договором:

Для продукту СМАРТ та ТЕМП

За порушення будь-якого з платежів передбачених Договором на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, Кредитодавець має право нарахувати, а Позичальник зобов’язаний сплатити на користь Кредитодавця неустойку у вигляді штрафу в розмірі 5000% від суми невиконаного або неналежно виконаного грошового зобов'язання, але не більше половини суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Обмеження максимальної суми штрафу відбувається в наступному порядку:

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 25 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений;

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 21 (двадцять один) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 50 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Для продукту ТРЕНД

У разі невиконання споживачем зобов’язань згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов’язань зі сплати платежів, визначених графіком платежів, з наступного календарного дня споживач повинен виплатити Кредитодавцю штраф у розмірі 35% від суми простроченого платежу (частини суми Кредиту, визначеної графіком платежів, та нарахованих процентів), за кожен факт такого прострочення.

 

Вплив порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту на кредитну історію споживача:

Порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту може вплинути на кредитну історію споживача, а також ускладнити отримання споживчого кредиту надалі.

 

Інформація щодо вимог придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту:

Кредитодавцю забороняється вимагати від споживача придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту.

 

Інформація щодо прав споживача розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ:

Для прийняття усвідомленого рішення щодо отримання Кредиту на запропонованих умовах споживач має право розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ.

 

Можливість Кредитодавця за власною ініціативою вносити зміни до укладених зі споживачем електронних договорів:

Кредитодавець може вносити зміни до укладених зі споживачем договорів лише за згодою споживача.

Збільшення розміру процентних ставок за договором та інших платежів в односторонньому порядку Кредитодавцем без згоди споживача не допускається.

 

Можливість споживача відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації:

Споживач може відмовитися від отримання рекламних матеріалів в особистому кабінеті у вкладці «особисті дані» шляхом натиснення на відповідний елемент інтерфейсу або безпосередньо звернутись до Кредитодавця одним із таких способів:

• шляхом направлення листа за зареєстрованим місцезнаходженням Кредитодавця;

• шляхом направлення електронного листа на адресу електронної пошти Кредитодавця, що вказана у нижній частині веб-сайту Кредитодавця;

• зв’язавшись за номером телефону, що вказаний у нижній частині веб-сайту Кредитодавця (безкоштовно з будь-яких телефонів по Україні, сервіс працює цілодобово).

 

Інформація про можливі додаткові витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом:

Можливі витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом залежать від обраного споживачем способу сплати у зв'язку із можливою наявністю комісій надавачів платіжних послуг за здійснення погашення заборгованості по кредиту.

 

Ініціювання споживачем продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит:

Споживач не має права ініціювати продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит.