Компанія Moneyveo стала переможцем в національному конкурсі "Вибір країни"
0 800 21 9393 укр
рoс

Moneyveo отримала нагороду «Вибір країни»

18 лют. 2021 р. Новини

Moneyveo отримала нагородуУ 2020 році Moneyveo вкотре підтвердила довіру українців до сервісу, здобувши перемогу в національній бізнес-премії України «Вибір країни». Ця нагорода – свідоцтво визнання клієнтами і авторитетними експертами.

Премія «Вибір країни» щороку визначає кращі компанії України та сприяє їхньому розвитку. Отримати її може тільки один лідер у кожній сфері діяльності. Вибір переможця відбувається на основі аналізу звітів рейтингових агентств, проведення фокус-груп та інших технологій.

Отримання премії підтверджує високі досягнення компанії у своїй сфері та довіру клієнтів. Простота і доступність, блискавична швидкість обслуговування та максимальна захищеність усіх операцій – це те, за що користувачі обирають наш сервіс.

Перемога в 2020 році для Moneyveo – це не лише нагорода, це ще нові завдання і виклики.

Топменеджери компанії поділилися своєю думкою про те, що для них є вибір.

«Кожен день ми робимо вибір, як поліпшити наш сервіс і зробити продукт більш якісним і доступним для клієнтів. Завжди генеруємо креативні ідеї і придумуємо цікаві акції, щоб споживач був задоволений нашими послугами»

- ділиться комерційний директор Moneyveo Максим Параска.

На додаток до слів Максима, Сергій Сінченко, операційний директор компанії, зазначив:

«Мій вибір – впроваджувати культуру безперервного проактивного поліпшення бізнес-процесів». Адже правильно і послідовно збудовані процеси в компанії – запорука її високої ефективності».

Технічний директор Moneyveo Алекс Банасевич вважає, що статус кращого сервісу онлайн-кредитування передбачає повністю задоволеного клієнта, який готовий звертатися за послугами знову.

«Мій вибір – це пошук оптимальних шляхів вирішення актуальних завдань бізнесу: спрощення інтерфейсу, розробки ефективної системи комунікації клієнтів і служби підтримки та якісне впровадження цих рішень» – зазначив Алекс.

До всього сказаного Влас Головін, керівник департаменту розвитку продукту, додав:

«Product-команда щодня робить вибір – допомагати клієнтам вирішувати їхні фінансові завдання простіше і швидше за рахунок інноваційного підходу в розвитку продукту. Чим менше часу витрачає клієнт, тим більше цінності в продукті. Іноді менше – означає більше».

За словами Григорія Лісничого, директора відділу з інформаційних технологій, Moneyveo не просто надає якісний сервіс, але і гарантує найвищий рівень безпеки даних клієнтів відповідно до міжнародних стандартів.

«Для мене вибір – це забезпечити роботу високонавантаженого проєкту 24/7, 365 днів» – підсумував Григорій .

Moneyveo неодноразово ставала володарем престижних нагород національного і міжнародного рівня. А мати таку престижну медаль, як «Вибір країни» – означає бути впізнаваними мільйонами українців і бути першими на ринку небанківського споживчого кредитування України.

Пишаємося своєю перемогою і віримо, що далі – нові досягнення та нові нагороди!

Оцініть сторінку
Рейтинг: 0.00 з 5 (Голосів: 0)

Інші цікаві новини

Кредитні продукти

Smart/Trend/Temp

Наслідки для споживача в разі користування Кредитом:

За користування Кредитом споживач виплачує Кредитодавцю проценти в розмірі, визначеному в електронному договорі та комісії (за наявності). Сума кредиту, процентів за користування кредитом, неустойки (за наявності) та інших платежів, передбачених електронним договором, підлягають безготівковому перерахуванню на поточний рахунок Кредитодавця у строки та розмірах, що встановлені договором та чинним законодавством України.

Для продуктів СМАРТ та ТЕМП

У зв'язку з наданням кредиту у формі кредитної лінії та на підставі п. 10 ч. 1 ст. 12 Закону України «Про споживче кредитування» графік платежів до договору не надається, однак договір містить положення, якими визначаються розміри та строки платежів з погашення кредиту.

Користування споживачем сумою наданого кредиту після закінчення Дисконтного періоду кредитування має наступні наслідки:

• витрати споживача за користування Кредитом зростають внаслідок нарахування процентів за користування Кредитом після закінчення Дисконтного періоду кредитування за процентною ставкою, що вказана в договорі;

• витрати споживача за Дисконтний період кредитування можуть зрости внаслідок застосування правил розрахунку грошових зобов’язань споживача по сплаті процентів за користування Кредитом відповідно до розміру Базової процентної ставки і скасування правил нарахування процентів відповідно до розміру Дисконтної та Індивідуальної процентних ставок.

Для продукту ТРЕНД

Договір містить графік платежів. Графік платежів містить розрахунок всіх платежів за договором (в тому числі суми Кредиту, процентів за користування кредитом та комісії).

Комісія за надання кредиту утримується з суми кредиту шляхом зарахування однорідних грошових вимог. При чому споживач отримує лише суму за вирахуванням утриманого платежу в рахунок комісії за надання кредиту. Проценти за користування кредитом нараховуються на суму кредиту, яка зазначена в кредитному договорі, а не на чисту суму кредиту яку отримав споживач.

 

Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов'язків згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов'язань зі сплати платежів, а також розмір неустойки, процентної ставки, інших платежів, які застосовуються чи стягуються при невиконанні зобов'язання за договором:

Для продукту СМАРТ та ТЕМП

За порушення будь-якого з платежів передбачених Договором на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, Кредитодавець має право нарахувати, а Позичальник зобов’язаний сплатити на користь Кредитодавця неустойку у вигляді штрафу в розмірі 5000% від суми невиконаного або неналежно виконаного грошового зобов'язання, але не більше половини суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Обмеження максимальної суми штрафу відбувається в наступному порядку:

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 25 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений;

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 21 (двадцять один) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 50 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Для продукту ТРЕНД

У разі невиконання споживачем зобов’язань згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов’язань зі сплати платежів, визначених графіком платежів, з наступного календарного дня споживач повинен виплатити Кредитодавцю штраф у розмірі 35% від суми простроченого платежу (частини суми Кредиту, визначеної графіком платежів, та нарахованих процентів), за кожен факт такого прострочення.

 

Вплив порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту на кредитну історію споживача:

Порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту може вплинути на кредитну історію споживача, а також ускладнити отримання споживчого кредиту надалі.

 

Інформація щодо вимог придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту:

Кредитодавцю забороняється вимагати від споживача придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту.

 

Інформація щодо прав споживача розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ:

Для прийняття усвідомленого рішення щодо отримання Кредиту на запропонованих умовах споживач має право розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ.

 

Можливість Кредитодавця за власною ініціативою вносити зміни до укладених зі споживачем електронних договорів:

Кредитодавець може вносити зміни до укладених зі споживачем договорів лише за згодою споживача.

Збільшення розміру процентних ставок за договором та інших платежів в односторонньому порядку Кредитодавцем без згоди споживача не допускається.

 

Можливість споживача відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації:

Споживач може відмовитися від отримання рекламних матеріалів в особистому кабінеті у вкладці «особисті дані» шляхом натиснення на відповідний елемент інтерфейсу або безпосередньо звернутись до Кредитодавця одним із таких способів:

• шляхом направлення листа за зареєстрованим місцезнаходженням Кредитодавця;

• шляхом направлення електронного листа на адресу електронної пошти Кредитодавця, що вказана у нижній частині веб-сайту Кредитодавця;

• зв’язавшись за номером телефону, що вказаний у нижній частині веб-сайту Кредитодавця (безкоштовно з будь-яких телефонів по Україні, сервіс працює цілодобово).

 

Інформація про можливі додаткові витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом:

Можливі витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом залежать від обраного споживачем способу сплати у зв'язку із можливою наявністю комісій надавачів платіжних послуг за здійснення погашення заборгованості по кредиту.

 

Ініціювання споживачем продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит:

Споживач не має права ініціювати продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит.