0 800 21 9393 укр
рoс

Юридичний департамент Moneyveo взяв участь в VII Legal Banking Forum

19 лют. 2021 р. Новини

Представники юридичного департаменту Moneyveo виступили на VII Legal Banking Forum, який проходив 10 лютого 2021 року в Києві.

Форум відкрив масштабний бізнес-сезон юридичних заходів і зібрав для дискусії голів державних органів влади, керівників фінансових установ, представників великих компаній України і партнерів провідних юридичних фірм.

Цифровізація в системі ідентифікації клієнтів

Керівник юридичного департаменту Moneyveo Андрій Котик на сесії EXPERTtalk «Діджитал-Реальність» розповів про шлях Манівео до цифрової трансформації та високі стандарти безпеки сервісу:

«Трансформація рівня діджиталізаціі фінансового сектора, яка відбулася за час існування Moneyveo, вражає. До 2013 року в Україні кредити видавалися тільки офлайн, а процедура їх оформлення тривала не менш як годину. З появою Moneyveo в ужиток громадян увійшло таке поняття, як "миттєвий кредит". Постійний клієнт компанії може отримати гроші на карту за 2 хвилини, а новий – за 8. Разом з тим радує, що держава підтримує нові ініціативи і задає високі стандарти в частині зручності та безпеки користування фінансовими послугами».

Також голова юридичного департаменту Moneyveo додав, що трансформація відбувається на всіх рівнях ділових відносин із клієнтами. Наприклад, фінансові організації, які під'єдналися до систем Міністерства цифрової трансформації, можуть пропонувати споживачам послуг віддалену ідентифікацію за допомогою мобільного застосунку Дія.

«Упевнений, що надалі буде багато подібних ініціатив, які зроблять ринок більш інклюзивним, а користування фінансовими послугами – ще зручнішим», – підсумував Андрій Котик.

Керівник юридичного департаменту Moneyveo Андрій Котик Відзначимо, клієнти Moneyveo також можуть проходити ідентифікацію особи у цифровому застосунку Дія, що гарантує не тільки комфорт в оформленні кредиту, а й подвоєну безпеку даних.

Безпека завжди у пріоритеті

З моменту заснування Moneyveo приділяє велику увагу не лише зручності обслуговування в сервісі, а й безпеці персональних даних клієнтів. Тому компанія активно удосконалює процеси верифікації та ідентифікації своїх споживачів. Говорячи про питання захисту персональних даних, Ірина Стародуб, керівник судового відділу Moneyveo, зазначила, що для компанії безпека – один із ключових напрямів у діяльності.

«Moneyveo використовує унікальні системи штучного інтелекту і новітні методи ідентифікації. Клієнти компанії вже можуть підтверджувати свою особу в сервісі через Bank ID НБУ, БКІ, ПриватБанк і застосунок Дія. У процесах ідентифікації застосовується технологія Liveness. Такі запобіжні заходи допомагають протидіяти онлайн-шахрайству», – додала Ірина.

Під час PRACTICALtalk «Судові спори за участю фінансових установ» Ірина Стародуб підкреслила, що діджиталізація бізнес-процесів на сьогодні відображена і в законодавстві країни:

«Зокрема, згідно з 12 ст. ЗУ «Про електронну комерцію», електронний договір за правовими наслідками прирівнюється до договору, укладеного у письмовій формі. При цьому він також повинен відповідати всім вимогам, встановленим для письмової форми угод».

Юридичний департамент Moneyveo - 7 Legal Banking ForumВ юридичних аспектах, як і в питаннях безпеки сервісу, клієнтського обслуговування, Манівео неухильно дотримується принципів відкритості, чесності та відповідності найвищим міжнародним стандартам. Тому дотримуватися законодавства України – це sìne quà non (необхідна умова) діяльності компанії.

Оцініть сторінку
Рейтинг: 0.00 з 5 (Голосів: 0)

Кредитні продукти

Smart/Trend/Temp

Наслідки для споживача в разі користування Кредитом:

За користування Кредитом споживач виплачує Кредитодавцю проценти в розмірі, визначеному в електронному договорі та комісії (за наявності). Сума кредиту, процентів за користування кредитом, неустойки (за наявності) та інших платежів, передбачених електронним договором, підлягають безготівковому перерахуванню на поточний рахунок Кредитодавця у строки та розмірах, що встановлені договором та чинним законодавством України.

Для продуктів СМАРТ та ТЕМП

У зв'язку з наданням кредиту у формі кредитної лінії та на підставі п. 10 ч. 1 ст. 12 Закону України «Про споживче кредитування» графік платежів до договору не надається, однак договір містить положення, якими визначаються розміри та строки платежів з погашення кредиту.

Користування споживачем сумою наданого кредиту після закінчення Дисконтного періоду кредитування має наступні наслідки:

• витрати споживача за користування Кредитом зростають внаслідок нарахування процентів за користування Кредитом після закінчення Дисконтного періоду кредитування за процентною ставкою, що вказана в договорі;

• витрати споживача за Дисконтний період кредитування можуть зрости внаслідок застосування правил розрахунку грошових зобов’язань споживача по сплаті процентів за користування Кредитом відповідно до розміру Базової процентної ставки і скасування правил нарахування процентів відповідно до розміру Дисконтної та Індивідуальної процентних ставок.

Для продукту ТРЕНД

Договір містить графік платежів. Графік платежів містить розрахунок всіх платежів за договором (в тому числі суми Кредиту, процентів за користування кредитом та комісії).

Комісія за надання кредиту утримується з суми кредиту шляхом зарахування однорідних грошових вимог. При чому споживач отримує лише суму за вирахуванням утриманого платежу в рахунок комісії за надання кредиту. Проценти за користування кредитом нараховуються на суму кредиту, яка зазначена в кредитному договорі, а не на чисту суму кредиту яку отримав споживач.

 

Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов'язків згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов'язань зі сплати платежів, а також розмір неустойки, процентної ставки, інших платежів, які застосовуються чи стягуються при невиконанні зобов'язання за договором:

Для продукту СМАРТ та ТЕМП

За порушення будь-якого з платежів передбачених Договором на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, Кредитодавець має право нарахувати, а Позичальник зобов’язаний сплатити на користь Кредитодавця неустойку у вигляді штрафу в розмірі 5000% від суми невиконаного або неналежно виконаного грошового зобов'язання, але не більше половини суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Обмеження максимальної суми штрафу відбувається в наступному порядку:

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 25 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений;

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 21 (двадцять один) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 50 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Для продукту ТРЕНД

У разі невиконання споживачем зобов’язань згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов’язань зі сплати платежів, визначених графіком платежів, з наступного календарного дня споживач повинен виплатити Кредитодавцю штраф у розмірі 35% від суми простроченого платежу (частини суми Кредиту, визначеної графіком платежів, та нарахованих процентів), за кожен факт такого прострочення.

 

Вплив порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту на кредитну історію споживача:

Порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту може вплинути на кредитну історію споживача, а також ускладнити отримання споживчого кредиту надалі.

 

Інформація щодо вимог придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту:

Кредитодавцю забороняється вимагати від споживача придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту.

 

Інформація щодо прав споживача розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ:

Для прийняття усвідомленого рішення щодо отримання Кредиту на запропонованих умовах споживач має право розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ.

 

Можливість Кредитодавця за власною ініціативою вносити зміни до укладених зі споживачем електронних договорів:

Кредитодавець може вносити зміни до укладених зі споживачем договорів лише за згодою споживача.

Збільшення розміру процентних ставок за договором та інших платежів в односторонньому порядку Кредитодавцем без згоди споживача не допускається.

 

Можливість споживача відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації:

Споживач може відмовитися від отримання рекламних матеріалів в особистому кабінеті у вкладці «особисті дані» шляхом натиснення на відповідний елемент інтерфейсу або безпосередньо звернутись до Кредитодавця одним із таких способів:

• шляхом направлення листа за зареєстрованим місцезнаходженням Кредитодавця;

• шляхом направлення електронного листа на адресу електронної пошти Кредитодавця, що вказана у нижній частині веб-сайту Кредитодавця;

• зв’язавшись за номером телефону, що вказаний у нижній частині веб-сайту Кредитодавця (безкоштовно з будь-яких телефонів по Україні, сервіс працює цілодобово).

 

Інформація про можливі додаткові витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом:

Можливі витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом залежать від обраного споживачем способу сплати у зв'язку із можливою наявністю комісій надавачів платіжних послуг за здійснення погашення заборгованості по кредиту.

 

Ініціювання споживачем продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит:

Споживач не має права ініціювати продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит.