0 800 21 9393 укр
рoс

Індивідуальний підхід в усьому: експерт Moneyveo розповіла, як в компанії мотивують команду

11 серп. 2021 р. Новини

Ми в Moneyveo завжди тримаємо курс на надання послуг та продуктів найвищої якості. А створювати їх може лише команда висококласних експертів. Як саме нам вдається утримувати та мотивувати таку команду – на конференції HR DAYS 2021 розповіла CHRO компанії Вікторія Золотаревська.

Довідка:

HR DAYS 2021 – один з наймасштабніших профільних заходів України. Традиційно на ньому збираються керівники HR-напрямів провідних українських та зарубіжних компаній, щоб обговорити головні тенденції та тренди і поділитись найуспішнішими галузевими рішеннями.

В рамках свого виступу Вікторія розповіла про те, що задача компанії в контексті роботи зі співробітниками – зробити успішним та задоволеним кожного. І нам це вдається завдяки комплексному та індивідуалізованому підходу. Зокрема, в Moneyveo ми:

  • імплементуємо на практиці наші цінності Time. Trust. Technology;
  • допомагаємо кожному досягти персональної мети. При чому як професійної, так і особистої;
  • розвиваємо таланти. Зокрема, завдяки внутрішній Академії бізнес-освіти Education Lab кожен може навчатись відповідно до свого індивідуального плану розвитку;
  • визнаємо та винагороджуємо досягнення. Так, при перегляді заробітної плати чи прийнятті рішення щодо підвищення враховуємо стан ринку праці і рівень конкуренції на ньому, індивідуальну ефективність і результати роботи, виконання плану розвитку, проходження курсів, тренінгів, дотримання домовленостей з прямим керівником тощо. А тому приймаємо зважені і обґрунтовані рішення. І кожен член нашої команди розуміє взаємозв'язок між винагородою і ефективністю;
  • діджиталізуємо та індивідуалізуємо формат роботи. Наприклад, ми можемо самостійно обрати, працювати сьогодні вдома чи в офісі. Таку опцію ми реалізували в проєкті Sharing Desk. А можемо і віддалено працювати тривалий час завдяки програмі Distance work;
  • застосовуємо мотиваційну програму “Кафетерій бенефітів”, яка дає можливість кожному працівникові вибрати бенефіт на свій смак. Місія “Кафетерію” – підтримувати фізичне і ментальне здоров'я та сприяти розвитку команди. І кожен сам обирає, які саме плюшки від компанії йому отримувати.

Симбіоз всіх цих активностей та проєктів дозволяє нам збільшувати залученість та підвищувати задоволеність команди, утримувати високий рівень eNPS, сприяти кар'єрному росту команди та скорочувати плинність персоналу. І ми постійно покращуємо нашу HR-політику, щоб показувати ще кращі результати.

Нагадаємо, що цьогоріч Moneyveo була відзначена як один з найкращих роботодавців України згідно з рейтингом кадрового порталу grc.ua. Дане дослідження було сформовано на основі опитування понад 6000 респондентів, які розповіли, що цінують у роботодавцях, на що звертають увагу при виборі пропозиції про роботу тощо.

Оцініть сторінку
Рейтинг: 0.00 з 5 (Голосів: 0)

Кредитні продукти

Smart/Trend/Temp

Наслідки для споживача в разі користування Кредитом:

За користування Кредитом споживач виплачує Кредитодавцю проценти в розмірі, визначеному в електронному договорі та комісії (за наявності). Сума кредиту, процентів за користування кредитом, неустойки (за наявності) та інших платежів, передбачених електронним договором, підлягають безготівковому перерахуванню на поточний рахунок Кредитодавця у строки та розмірах, що встановлені договором та чинним законодавством України.

Для продуктів СМАРТ та ТЕМП

У зв'язку з наданням кредиту у формі кредитної лінії та на підставі п. 10 ч. 1 ст. 12 Закону України «Про споживче кредитування» графік платежів до договору не надається, однак договір містить положення, якими визначаються розміри та строки платежів з погашення кредиту.

Користування споживачем сумою наданого кредиту після закінчення Дисконтного періоду кредитування має наступні наслідки:

• витрати споживача за користування Кредитом зростають внаслідок нарахування процентів за користування Кредитом після закінчення Дисконтного періоду кредитування за процентною ставкою, що вказана в договорі;

• витрати споживача за Дисконтний період кредитування можуть зрости внаслідок застосування правил розрахунку грошових зобов’язань споживача по сплаті процентів за користування Кредитом відповідно до розміру Базової процентної ставки і скасування правил нарахування процентів відповідно до розміру Дисконтної та Індивідуальної процентних ставок.

Для продукту ТРЕНД

Договір містить графік платежів. Графік платежів містить розрахунок всіх платежів за договором (в тому числі суми Кредиту, процентів за користування кредитом та комісії).

Комісія за надання кредиту утримується з суми кредиту шляхом зарахування однорідних грошових вимог. При чому споживач отримує лише суму за вирахуванням утриманого платежу в рахунок комісії за надання кредиту. Проценти за користування кредитом нараховуються на суму кредиту, яка зазначена в кредитному договорі, а не на чисту суму кредиту яку отримав споживач.

 

Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов'язків згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов'язань зі сплати платежів, а також розмір неустойки, процентної ставки, інших платежів, які застосовуються чи стягуються при невиконанні зобов'язання за договором:

Для продукту СМАРТ та ТЕМП

За порушення будь-якого з платежів передбачених Договором на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, Кредитодавець має право нарахувати, а Позичальник зобов’язаний сплатити на користь Кредитодавця неустойку у вигляді штрафу в розмірі 5000% від суми невиконаного або неналежно виконаного грошового зобов'язання, але не більше половини суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Обмеження максимальної суми штрафу відбувається в наступному порядку:

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 25 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений;

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 21 (двадцять один) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 50 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Для продукту ТРЕНД

У разі невиконання споживачем зобов’язань згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов’язань зі сплати платежів, визначених графіком платежів, з наступного календарного дня споживач повинен виплатити Кредитодавцю штраф у розмірі 35% від суми простроченого платежу (частини суми Кредиту, визначеної графіком платежів, та нарахованих процентів), за кожен факт такого прострочення.

 

Вплив порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту на кредитну історію споживача:

Порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту може вплинути на кредитну історію споживача, а також ускладнити отримання споживчого кредиту надалі.

 

Інформація щодо вимог придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту:

Кредитодавцю забороняється вимагати від споживача придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту.

 

Інформація щодо прав споживача розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ:

Для прийняття усвідомленого рішення щодо отримання Кредиту на запропонованих умовах споживач має право розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ.

 

Можливість Кредитодавця за власною ініціативою вносити зміни до укладених зі споживачем електронних договорів:

Кредитодавець може вносити зміни до укладених зі споживачем договорів лише за згодою споживача.

Збільшення розміру процентних ставок за договором та інших платежів в односторонньому порядку Кредитодавцем без згоди споживача не допускається.

 

Можливість споживача відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації:

Споживач може відмовитися від отримання рекламних матеріалів в особистому кабінеті у вкладці «особисті дані» шляхом натиснення на відповідний елемент інтерфейсу або безпосередньо звернутись до Кредитодавця одним із таких способів:

• шляхом направлення листа за зареєстрованим місцезнаходженням Кредитодавця;

• шляхом направлення електронного листа на адресу електронної пошти Кредитодавця, що вказана у нижній частині веб-сайту Кредитодавця;

• зв’язавшись за номером телефону, що вказаний у нижній частині веб-сайту Кредитодавця (безкоштовно з будь-яких телефонів по Україні, сервіс працює цілодобово).

 

Інформація про можливі додаткові витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом:

Можливі витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом залежать від обраного споживачем способу сплати у зв'язку із можливою наявністю комісій надавачів платіжних послуг за здійснення погашення заборгованості по кредиту.

 

Ініціювання споживачем продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит:

Споживач не має права ініціювати продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит.