0 800 21 9393 укр
рoс

5 способів уникнути черг до кредитного менеджера

5 груд. 2017 р. Новини
кредитний менеджер

Мабуть, кожному доводилося вистоювати черги в банках, щоб вирішити фінансові питання. Час у банках тече повільно, а кредитний менеджер з одним клієнтом може провести цілих півдня. У результаті – ви не встигаєте на роботу, пропускаєте важливу нараду і ризикуєте своїм авторитетом перед керівництвом. Але є способи, за допомогою яких можна уникнути цих незручностей і суттєво зекономити час при оформленні кредиту. Давайте дізнаємося про них докладніше.

№ 1. Вибирайте правильний день і час відвідування

Відомо, що ранній і пізній час у банках – найбільш завантажений щодо відвідуваності. Всі хочуть швидко владнати свої фінансові справи – або на самому початку банківського дня – тобто в проміжку між 8.30-9.30, або в обід (з 12.30 до 14.30), або ввечері – близько 17.30-19:00. При цьому фінустанова може працювати як зі стандартною перервою на обід, так і без неї.

Тому, якщо ви не хочете потрапити в годину-пік, потрібно планувати візит до банку близько 10-12:00 годин дня або 16-17:00 вечора. Також не варто відвідувати фінустанову на початку або наприкінці місяця, оскільки в цей період у багатьох позичальників добігаються кінця строки кредитних договорів. А значить, пік відвідувань припадає саме на першу або третю декаду місяця. Якщо ваше запитання не пов'язане з оплатою кредиту, краще планувати візит між 10-ми і 20-ми числами.

№2. Бронюйте місце в електронній черзі

Кредит онлайн в Манівео

Сьогодні багато фінансових установ, аби уникнути «пробок» у відділеннях, практикують ведення електронних черг за аналогією з візовими центрами або офлайн-точками інтернет-магазинів. Якщо банк піклується про власну репутацію, цінує свій час і час клієнтів, йому слід створити комфортні умови і прискорити процес обслуговування відвідувачів. А саме – продумати місця для очікування, електронні табло, необхідну кількість віконець і т. п. У таких фінустановах імовірність зберегти час і нерви набагато вище, ніж в інших.

№3. Замовляйте кредитну картку онлайн

Багато позичальників усе ще ходять до відділень банків за кредитами, не знаючи, що кредитку можна оформити в режимі онлайн. Однак тільки оформити, а забрати її все ж потрібно у відділенні, або ж замовити кур'єрську доставку – після схвалення кредиту. Для цього також доведеться постояти в чергах і тільки потім – гроші переведуть на картку. Але в подальшому, при успішній сплаті попередньої позики, отримати бажану суму на картку можливо і онлайн.

№4. Запросіть кредитного менеджера до офісу або додому

Цей спосіб стосується в основному підприємців, фіз- та юросіб, які не можуть з різних причин відвідувати банк і становлять особливу цінність для нього. Якщо у клієнта у фінансовій організації солідний кредитний портфель або лежить великий рахунок із позитивним балансом – банківські співробітники приїдуть до нього за першим дзвінком.

№ 5. Оформіть кредит онлайн у Манівео

Кредит онлайн в Манівео

Звичайно, всі розуміють, що яким би не було першокласним обслуговування в банку, як би ви не підлаштувалися під режим роботи відділення, все ж уникнути повністю черг не вдасться. І навіть дійшовши до кредитного менеджера, не факт, що вам одразу схвалять кредит. Потрібно ще очікувати рішення, яке може надходити до декількох тижнів. Користуватися кредитною карткою також не завжди зручно, адже її річне обслуговування може бути занадто дорогим, а вимоги до позичальників – високими.

Тому в деяких ситуаціях, коли не хочеться даремно гаяти час і сили, може відмінно виручити онлайн-кредит від Moneyveo. Час оформлення позики в сервісі не перевищить 10 хвилин – при першому зверненні і 2-х хвилин – в наступні. Відвідувати офіс компанії не потрібно. Все проходить в інтернеті – від моменту заповнення заявки до зарахування грошей на картку. Головна умова – наявність лише паспорта, ІПН, банківської картки і доступу до мережі.

А щоб отримати кредит у Манівео, потрібно на головній сторінці сайту за допомогою калькулятора вибрати суму і строк кредитування, заповнити анкету, пройшовши авторизацію в сервісі і дочекатися впродовж декількох хвилин автоматичного рішення на імейл і в SMS. Компанія видає гроші моментально відразу після того, як користувач погоджується з умовами договору в Особистому кабінеті.

Оцініть сторінку
Рейтинг: 0.00 з 5 (Голосів: 0)

Кредитні продукти

Smart/Trend/Temp

Наслідки для споживача в разі користування Кредитом:

За користування Кредитом споживач виплачує Кредитодавцю проценти в розмірі, визначеному в електронному договорі та комісії (за наявності). Сума кредиту, процентів за користування кредитом, неустойки (за наявності) та інших платежів, передбачених електронним договором, підлягають безготівковому перерахуванню на поточний рахунок Кредитодавця у строки та розмірах, що встановлені договором та чинним законодавством України.

Для продуктів СМАРТ та ТЕМП

У зв'язку з наданням кредиту у формі кредитної лінії та на підставі п. 10 ч. 1 ст. 12 Закону України «Про споживче кредитування» графік платежів до договору не надається, однак договір містить положення, якими визначаються розміри та строки платежів з погашення кредиту.

Користування споживачем сумою наданого кредиту після закінчення Дисконтного періоду кредитування має наступні наслідки:

• витрати споживача за користування Кредитом зростають внаслідок нарахування процентів за користування Кредитом після закінчення Дисконтного періоду кредитування за процентною ставкою, що вказана в договорі;

• витрати споживача за Дисконтний період кредитування можуть зрости внаслідок застосування правил розрахунку грошових зобов’язань споживача по сплаті процентів за користування Кредитом відповідно до розміру Базової процентної ставки і скасування правил нарахування процентів відповідно до розміру Дисконтної та Індивідуальної процентних ставок.

Для продукту ТРЕНД

Договір містить графік платежів. Графік платежів містить розрахунок всіх платежів за договором (в тому числі суми Кредиту, процентів за користування кредитом та комісії).

Комісія за надання кредиту утримується з суми кредиту шляхом зарахування однорідних грошових вимог. При чому споживач отримує лише суму за вирахуванням утриманого платежу в рахунок комісії за надання кредиту. Проценти за користування кредитом нараховуються на суму кредиту, яка зазначена в кредитному договорі, а не на чисту суму кредиту яку отримав споживач.

 

Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов'язків згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов'язань зі сплати платежів, а також розмір неустойки, процентної ставки, інших платежів, які застосовуються чи стягуються при невиконанні зобов'язання за договором:

Для продукту СМАРТ та ТЕМП

За порушення будь-якого з платежів передбачених Договором на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, Кредитодавець має право нарахувати, а Позичальник зобов’язаний сплатити на користь Кредитодавця неустойку у вигляді штрафу в розмірі 5000% від суми невиконаного або неналежно виконаного грошового зобов'язання, але не більше половини суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Обмеження максимальної суми штрафу відбувається в наступному порядку:

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 25 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений;

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 21 (двадцять один) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 50 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Для продукту ТРЕНД

У разі невиконання споживачем зобов’язань згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов’язань зі сплати платежів, визначених графіком платежів, з наступного календарного дня споживач повинен виплатити Кредитодавцю штраф у розмірі 35% від суми простроченого платежу (частини суми Кредиту, визначеної графіком платежів, та нарахованих процентів), за кожен факт такого прострочення.

 

Вплив порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту на кредитну історію споживача:

Порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту може вплинути на кредитну історію споживача, а також ускладнити отримання споживчого кредиту надалі.

 

Інформація щодо вимог придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту:

Кредитодавцю забороняється вимагати від споживача придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту.

 

Інформація щодо прав споживача розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ:

Для прийняття усвідомленого рішення щодо отримання Кредиту на запропонованих умовах споживач має право розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ.

 

Можливість Кредитодавця за власною ініціативою вносити зміни до укладених зі споживачем електронних договорів:

Кредитодавець може вносити зміни до укладених зі споживачем договорів лише за згодою споживача.

Збільшення розміру процентних ставок за договором та інших платежів в односторонньому порядку Кредитодавцем без згоди споживача не допускається.

 

Можливість споживача відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації:

Споживач може відмовитися від отримання рекламних матеріалів в особистому кабінеті у вкладці «особисті дані» шляхом натиснення на відповідний елемент інтерфейсу або безпосередньо звернутись до Кредитодавця одним із таких способів:

• шляхом направлення листа за зареєстрованим місцезнаходженням Кредитодавця;

• шляхом направлення електронного листа на адресу електронної пошти Кредитодавця, що вказана у нижній частині веб-сайту Кредитодавця;

• зв’язавшись за номером телефону, що вказаний у нижній частині веб-сайту Кредитодавця (безкоштовно з будь-яких телефонів по Україні, сервіс працює цілодобово).

 

Інформація про можливі додаткові витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом:

Можливі витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом залежать від обраного споживачем способу сплати у зв'язку із можливою наявністю комісій надавачів платіжних послуг за здійснення погашення заборгованості по кредиту.

 

Ініціювання споживачем продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит:

Споживач не має права ініціювати продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит.