Експерт з Moneyveo розповіла, як розвивати співробітників
0 800 21 9393 укр
рoс

Як розвивати співробітників у нових умовах – експерт з Moneyveo розповіла про кейс компанії

23 квіт. 2021 р. Новини

Незважаючи на всю непередбачуваність минулого року, нам у Moneyveo в 2020 вдалося не лише вийти на азіатський ринок, відкривши сервіс у В'єтнамі, створити нові продукти та наростити технічну експертизу. Ми продовжили втілювати в життя нашу корпоративну програму EVP (ціннісної пропозиції роботодавця), роблячи успішним та задоволеним кожного співробітника. Ірина Стегостенко, Deputy Head of Learning & Development Moneyveo, на конференції "HR-СТРАТЕГІЇ: Розвиток компетенцій персоналу у новій реальності" розповіла, як саме компанія адаптувалась до актуальних умов та трансформувала процеси навчання та розвитку.

НОВА ФОРМУЛА ЛІДЕРСТВА

У світі формату New Normal на перший план вийшли компетенції, про які раніше не думали або вважали їх дещо другорядними. Особливо це стосується лідерських навичок. Щоб актуалізувати їх, в рамках Академії бізнес-освіти Education Lab нашої компанії було запущено курс Executive Leadership. Навчання на ньому проводили сама Ірина, а також – Group CEO Moneyveo Альона Андронікова. Студенти посилили свою експертизу за темами:

  • лідерство;
  • емоційний інтелект;
  • управління змінами;
  • конкурентна стратегія;
  • управління конфліктами;
  • переговори та переконання;
  • мотивація та розвиток команди;
  • фасилітація, прийняття рішень;
  • корпоративне управління;
  • публічні виступи;
  • дизайн мислення.

НОВЕ НАВЧАННЯ

Ми не тільки продовжили системну роботу над розвитком співробітників, але й актуалізували її, виходячи із зовнішніх умов та головних трендів. Зокрема:

  • перевели навчання в онлайн-формат;
  • запровадили мікронавчання (англ. microlearning) – підхід, при якому навчальний матеріал ділиться на невеликі порції);
  • розробили навчальні програми для всіх рівнів співробітників;
  • запровадили матриці навчання для кожного підрозділу;
  • розробили нові актуальні курси, наприклад “Стрес-менеджмент”, “Робота та життя у віддаленому світі”.

НОВА АДАПТАЦІЯ

В Moneyveo не припинявся набір співробітників навіть під час дії найсуворіших карантинних обмежень. А тому для нас було важливо розробити новий підхід до адаптації новачків, які в умовах дистанційної роботи могли відчувати певні складнощі. В нашій компанії було запроваджено online-наставництво. Воно корисне не тільки для нових співробітників, але й для тих, хто вирішив спробувати себе в ролі наставників. Зокрема, останні можуть розраховувати на навчання потрібним для цієї ролі навичкам від Education Lab, автоматичне потрапляння до кадрового резерву при хороших результатах, збільшення фінансового ліміту на зовнішнє навчання. Очевидні переваги такого підходу і для новачка:

  • новий співробітник завжди в зоні уваги наставника;
  • чат в Teams для обговорення актуальних питань;
  • щоденні online-зустрічі до 30 хвилин – вранці для обговорення завдань на день і ввечері – для підведення підсумків дня і надання зворотного зв'язку.

Резюмуючи свій виступ, Ірина зазначила, що навчання співробітників – це не тільки можливість прокачати їхні навички і, як наслідок, вивести бізнес на новий рівень. Це ще й спосіб дати відчуття стабільності та впевненості у завтрашньому дні. Адже коли працівники бачать, що компанія готова вкладати ресурси в них, і навіть турбулентність 2020 року не стає перепоною для цього, то вони більше переконуються у стійкості компанії.

Оцініть сторінку
Рейтинг: 0.00 з 5 (Голосів: 0)

Інші цікаві новини

Кредитні продукти

Smart/Trend/Temp

Наслідки для споживача в разі користування Кредитом:

За користування Кредитом споживач виплачує Кредитодавцю проценти в розмірі, визначеному в електронному договорі та комісії (за наявності). Сума кредиту, процентів за користування кредитом, неустойки (за наявності) та інших платежів, передбачених електронним договором, підлягають безготівковому перерахуванню на поточний рахунок Кредитодавця у строки та розмірах, що встановлені договором та чинним законодавством України.

Для продуктів СМАРТ та ТЕМП

У зв'язку з наданням кредиту у формі кредитної лінії та на підставі п. 10 ч. 1 ст. 12 Закону України «Про споживче кредитування» графік платежів до договору не надається, однак договір містить положення, якими визначаються розміри та строки платежів з погашення кредиту.

Користування споживачем сумою наданого кредиту після закінчення Дисконтного періоду кредитування має наступні наслідки:

• витрати споживача за користування Кредитом зростають внаслідок нарахування процентів за користування Кредитом після закінчення Дисконтного періоду кредитування за процентною ставкою, що вказана в договорі;

• витрати споживача за Дисконтний період кредитування можуть зрости внаслідок застосування правил розрахунку грошових зобов’язань споживача по сплаті процентів за користування Кредитом відповідно до розміру Базової процентної ставки і скасування правил нарахування процентів відповідно до розміру Дисконтної та Індивідуальної процентних ставок.

Для продукту ТРЕНД

Договір містить графік платежів. Графік платежів містить розрахунок всіх платежів за договором (в тому числі суми Кредиту, процентів за користування кредитом та комісії).

Комісія за надання кредиту утримується з суми кредиту шляхом зарахування однорідних грошових вимог. При чому споживач отримує лише суму за вирахуванням утриманого платежу в рахунок комісії за надання кредиту. Проценти за користування кредитом нараховуються на суму кредиту, яка зазначена в кредитному договорі, а не на чисту суму кредиту яку отримав споживач.

 

Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов'язків згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов'язань зі сплати платежів, а також розмір неустойки, процентної ставки, інших платежів, які застосовуються чи стягуються при невиконанні зобов'язання за договором:

Для продукту СМАРТ та ТЕМП

За порушення будь-якого з платежів передбачених Договором на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, Кредитодавець має право нарахувати, а Позичальник зобов’язаний сплатити на користь Кредитодавця неустойку у вигляді штрафу в розмірі 5000% від суми невиконаного або неналежно виконаного грошового зобов'язання, але не більше половини суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Обмеження максимальної суми штрафу відбувається в наступному порядку:

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 25 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений;

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 21 (двадцять один) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 50 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Для продукту ТРЕНД

У разі невиконання споживачем зобов’язань згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов’язань зі сплати платежів, визначених графіком платежів, з наступного календарного дня споживач повинен виплатити Кредитодавцю штраф у розмірі 35% від суми простроченого платежу (частини суми Кредиту, визначеної графіком платежів, та нарахованих процентів), за кожен факт такого прострочення.

 

Вплив порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту на кредитну історію споживача:

Порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту може вплинути на кредитну історію споживача, а також ускладнити отримання споживчого кредиту надалі.

 

Інформація щодо вимог придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту:

Кредитодавцю забороняється вимагати від споживача придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту.

 

Інформація щодо прав споживача розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ:

Для прийняття усвідомленого рішення щодо отримання Кредиту на запропонованих умовах споживач має право розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ.

 

Можливість Кредитодавця за власною ініціативою вносити зміни до укладених зі споживачем електронних договорів:

Кредитодавець може вносити зміни до укладених зі споживачем договорів лише за згодою споживача.

Збільшення розміру процентних ставок за договором та інших платежів в односторонньому порядку Кредитодавцем без згоди споживача не допускається.

 

Можливість споживача відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації:

Споживач може відмовитися від отримання рекламних матеріалів в особистому кабінеті у вкладці «особисті дані» шляхом натиснення на відповідний елемент інтерфейсу або безпосередньо звернутись до Кредитодавця одним із таких способів:

• шляхом направлення листа за зареєстрованим місцезнаходженням Кредитодавця;

• шляхом направлення електронного листа на адресу електронної пошти Кредитодавця, що вказана у нижній частині веб-сайту Кредитодавця;

• зв’язавшись за номером телефону, що вказаний у нижній частині веб-сайту Кредитодавця (безкоштовно з будь-яких телефонів по Україні, сервіс працює цілодобово).

 

Інформація про можливі додаткові витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом:

Можливі витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом залежать від обраного споживачем способу сплати у зв'язку із можливою наявністю комісій надавачів платіжних послуг за здійснення погашення заборгованості по кредиту.

 

Ініціювання споживачем продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит:

Споживач не має права ініціювати продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит.