Як перекинути гроші з телефона на телефон
Мобільний зв'язок є невіддільною частиною сучасного життя та гарантом зручного спілкування, тому знання, як перекинути гроші з телефона на телефон, може знадобитися кожному користувачеві. Сьогодні абоненти звикли отримувати безперервні комунікації та миттєвий доступ до інформації. Саме тому нульовий баланс завжди стає прикрою несподіванкою. Зазвичай оператори попереджають про необхідність поповнення рахунку за декілька днів, але не всі абоненти роблять це вчасно. У статті розповімо, як швидко перевести гроші з мобільного на мобільний, а також які особливості притаманні таким транзакціям.
Способи переказу коштів з телефону на телефон
До звичних способів поповнення телефонних рахунків належать традиційні USSD-коди, платіжні сервіси, термінали та банкінгові програми. Прийнятний варіант вибирають залежно від актуальної локації та швидкості мобільного інтернету. За відсутності власних коштів можна отримати миттєвий кредит онлайн від Moneyveo на банківську картку. В інших випадках доводиться просити інших користувачів перекинути гроші з телефона на телефон. Усі оператори надають для своїх абонентів такі послуги, але алгоритм дій може бути різним. Зазвичай для переказу коштів з телефона на телефон використовують певну цифрову комбінацію.
Як перекинути гроші з телефона на телефон: Київстар
Оператор надає зручну можливість перекинути гроші з Київстара на Київстар, також є опція поповнення рахунку іншою людиною. Розподілення коштів проходить за нескладним алгоритмом, а саме:
введення комбінації *124*ААА*380XXXXXXXXX#, де ААА – це необхідна сума, а 380XXXXXXXXX – номер мобільного, на який переказуються кошти;
підтвердження перенесення – код *125#;
отримання обома сторонами SMS про здійснення операції.
Є певні особливості, як поповнити рахунок з телефона на телефон Київстар, якщо сума перевищує 20 гривень. У цих випадках знадобиться підтвердження дії за допомогою коду з SMS від оператора. Здійснювати переказ можна до трьох разів на добу. Послуга доступна як на всій території України, так і за кордоном.
Для USSD-запиту на поповнення балансу необхідно ввести символи *132*номер абонента Київстар#, і натиснути кнопку виклику. До адресата надійде повідомлення, і він зможе надіслати кошти у зручний для нього спосіб. В Україні приймають до 2 запитів на добу, а у роумінгу – 50 на місяць.
Як перекинути гроші з телефона на телефон: Лайф
Компанія Lifecell також дозволяє абонентам надсилати гроші одне одному, але за певних умов. За переказ коштів з Лайфа на Лайф нараховується комісія в розмірі трьох гривень за кожну транзакцію. Впродовж доби можна відправити не більше ніж 500 гривень, а користувачам потрібно виконати такі кроки:
для запиту на поповнення балансу надіслати безкоштовне повідомлення на номер 123 з комбінацією: SOS 380X3XXXXXXX, де 380X3XXXXXXX – номер людини, яка буде переказувати кошти;
для пересилання грошей набрати цифри *111*380ХХХХХХХХХ*[сума переказу]#, де 380ХХХХХХХХХ – це номер отримувача, та натиснути кнопку виклику;
відправник має дочекатися SMS для підтвердження та відповісти «так».
Після цього гроші прийдуть на рахунок одержувача. Строк їх використання становить місяць від дня нарахування.
Читайте також: Чи можна взяти кредит на закордонний паспорт
Як перекинути гроші з телефона на телефон: Водафон
Надавач мобільних послуг Водафон пропонує доволі прості варіанти переказів між абонентами. По-перше, це можна зробити через SMS-запит на номер 150, а саме: номер одержувача*сума. Після його відправлення прийдуть докладні інструкції. Оперативно поповнити баланс на телефоні іншої людини можна таким чином:
набрати USSD: *150*номер одержувача*сума переказу#, після чого натиснути кнопку виклику;
отримати в персональному повідомленні код із підтвердженням;
ввести цифри у такому порядку: *150*код#, а потім натиснути клавішу «виклик».
Окрім інструкції, як переказати кошти з Водафона на Водафон, обидві сторони мають знати умови транзакції:
абонентам інших мобільних операторів перекази не здійснюються;
кошти не можуть бути використані для активації нового номера;
після операції на балансі відправника має бути сума не менше однієї гривні;
допускається максимум три перекази на добу;
протягом календарного місяця можна перерахувати до 3000 гривень.
Комісія становить 3 гривні за переказ до 50 гривень, і 6% – для суми від 50 до 1000 грн.
Як повернути гроші, якщо скинув не на той номер
Всі оператори зв’язку намагаються захистити своїх клієнтів від фінансових помилок, пояснюючи, як перевести гроші з телефону на телефон, і пропонуючи поетапне підтвердження оплати. Обов’язковою умовою є введення коду, який компанія надсилає автоматично, після отримання запиту на переказ коштів. Такий крок дозволяє відправнику перевірити суму та номер отримувача, а також підтвердити актуальність транзакції. Код є секретним та одноразовим. Але помилки все ж таки трапляються, і в цих випадках не завадить інформація, що робити, якщо поповнив рахунок не на той номер. Виявивши проблему, користувач має звернутися до свого оператора за номерами гарячих ліній:
466 – для Київстару;
111 – для Водафону;
5433 – для Лайфселу.
Повернути переказ можливо, але треба діяти швидко – доки сторонній абонент не витратив кошти. Також може спрацювати дзвінок або повідомлення з проханням повернути гроші.
Київстар пропонує абоненту оперативно повідомити про помилку в чат і наголошує, що відкликати платіж можна лише в день оплати. Лайфсел по дзвінку на гарячу лінію заблокує суму поповнення, а щоб її повернути онлайн або офлайн, може знадобитися платіжний документ. Фахівці Водафону радять звернутися до служби підтримки, написати заяву про повернення коштів та додати квитанцію.
Отже, володіючи повною інформацією, як перевести гроші з номера на номер, можна швидко та безпечно поповнювати баланс іншим користувачам.
Читайте також: Що робити, якщо загубив банківську картку: Топ-6 першочергових кроків
Moneyveo – фінансова підтримка у будь-яких ситуаціях
Moneyveo – це інноваційний сервіс онлайн-кредитування, який надає швидкі та зручні фінансові послуги. Для оформлення заявки не доведеться відвідувати офіс та витрачати зайвий час, тому що кошти надсилаються безпосередньо на картку. Компанія пропонує низькі комісії та працює в рамках законів.
Головною перевагою Moneyveo є доступність кредитів 24/7, що дозволяє цілодобово вирішувати фінансові питання будь-яких масштабів. Сайт і мобільний застосунок вирізняються зручним інтерфейсом та прозорими умовами користування, а в договорі не приховано додаткові комісії та платежі. Сервіс набув популярності серед користувачів, які потребують оперативної фінансової підтримки та цінують свій час.
FAQ
Як перевести гроші з Київстара на Лайф?
З 1 грудня 2022 року Київстар припинив дію сервісу Смарт-Гроші, тож переведення коштів на мобільні рахунки інших операторів недоступне.
Як перейти на Водафон з Київстару?
Користувачі можуть подати заявку на перехід до Водафону на офіційному сайті, використовуючи ідентифікацію BankID або ЕЦП. Номер залишиться той самий, але SIM-картку потрібно буде придбати та замінити.
Інші цікаві статті
Комісії у мікрокредитуванні: як не переплатити | Moneyveo
Кредитні продукти
Smart/Trend/Temp
Наслідки для споживача в разі користування Кредитом:
За користування Кредитом споживач виплачує Кредитодавцю проценти в розмірі, визначеному в електронному договорі та комісії (за наявності). Сума кредиту, процентів за користування кредитом, неустойки (за наявності) та інших платежів, передбачених електронним договором, підлягають безготівковому перерахуванню на поточний рахунок Кредитодавця у строки та розмірах, що встановлені договором та чинним законодавством України.
Для продуктів СМАРТ та ТЕМП
У зв'язку з наданням кредиту у формі кредитної лінії та на підставі п. 10 ч. 1 ст. 12 Закону України «Про споживче кредитування» графік платежів до договору не надається, однак договір містить положення, якими визначаються розміри та строки платежів з погашення кредиту.
Користування споживачем сумою наданого кредиту після закінчення Дисконтного періоду кредитування має наступні наслідки:
• витрати споживача за користування Кредитом зростають внаслідок нарахування процентів за користування Кредитом після закінчення Дисконтного періоду кредитування за процентною ставкою, що вказана в договорі;
• витрати споживача за Дисконтний період кредитування можуть зрости внаслідок застосування правил розрахунку грошових зобов’язань споживача по сплаті процентів за користування Кредитом відповідно до розміру Базової процентної ставки і скасування правил нарахування процентів відповідно до розміру Дисконтної та Індивідуальної процентних ставок.
Для продукту ТРЕНД
Договір містить графік платежів. Графік платежів містить розрахунок всіх платежів за договором (в тому числі суми Кредиту, процентів за користування кредитом та комісії).
Комісія за надання кредиту утримується з суми кредиту шляхом зарахування однорідних грошових вимог. При чому споживач отримує лише суму за вирахуванням утриманого платежу в рахунок комісії за надання кредиту. Проценти за користування кредитом нараховуються на суму кредиту, яка зазначена в кредитному договорі, а не на чисту суму кредиту яку отримав споживач.
Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов'язків згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов'язань зі сплати платежів, а також розмір неустойки, процентної ставки, інших платежів, які застосовуються чи стягуються при невиконанні зобов'язання за договором:
Для продукту СМАРТ та ТЕМП
За порушення будь-якого з платежів передбачених Договором на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, Кредитодавець має право нарахувати, а Позичальник зобов’язаний сплатити на користь Кредитодавця неустойку у вигляді штрафу в розмірі 5000% від суми невиконаного або неналежно виконаного грошового зобов'язання, але не більше половини суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.
Обмеження максимальної суми штрафу відбувається в наступному порядку:
- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 25 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений;
- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 21 (двадцять один) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 50 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.
Для продукту ТРЕНД
У разі невиконання споживачем зобов’язань згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов’язань зі сплати платежів, визначених графіком платежів, з наступного календарного дня споживач повинен виплатити Кредитодавцю штраф у розмірі 35% від суми простроченого платежу (частини суми Кредиту, визначеної графіком платежів, та нарахованих процентів), за кожен факт такого прострочення.
Вплив порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту на кредитну історію споживача:
Порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту може вплинути на кредитну історію споживача, а також ускладнити отримання споживчого кредиту надалі.
Інформація щодо вимог придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту:
Кредитодавцю забороняється вимагати від споживача придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту.
Інформація щодо прав споживача розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ:
Для прийняття усвідомленого рішення щодо отримання Кредиту на запропонованих умовах споживач має право розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ.
Можливість Кредитодавця за власною ініціативою вносити зміни до укладених зі споживачем електронних договорів:
Кредитодавець може вносити зміни до укладених зі споживачем договорів лише за згодою споживача.
Збільшення розміру процентних ставок за договором та інших платежів в односторонньому порядку Кредитодавцем без згоди споживача не допускається.
Можливість споживача відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації:
Споживач може відмовитися від отримання рекламних матеріалів в особистому кабінеті у вкладці «особисті дані» шляхом натиснення на відповідний елемент інтерфейсу або безпосередньо звернутись до Кредитодавця одним із таких способів:
• шляхом направлення листа за адресою: 01015, м. Київ, вулиця Лейпцизька, будинок 15 Б, поверх перший;
• шляхом направлення електронного листа на e-mail: support@moneyveo.ua або support@freecredit.com.ua;
• зв’язавшись за номером телефону: 0 800 21 9393 або 0 800 21 5300 (безкоштовно з будь-яких телефонів по Україні, сервіс працює цілодобово).
Інформація про можливі додаткові витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом:
Можливі витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом залежать від обраного споживачем способу сплати у зв'язку із можливою наявністю комісій надавачів платіжних послуг за здійснення погашення заборгованості по кредиту.
Ініціювання споживачем продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит:
Споживач не має права ініціювати продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит.