Скільки потрібно грошей щоб відкрити кав'ярню - статті Moneyveo
0 800 21 9393 укр
рoс

Скільки потрібно грошей щоб відкрити кав'ярню

23 серп. 2018 р. Статті
Любители кофе

Любителі кави – представники різних вікових категорій. За хороший напій його шанувальники готові викласти достатню суму. Над темою, скільки грошей потрібно для відкриття кав'ярні, замислюються багато підприємців: собівартість чашки кави низька, а торгова націнка може становити від 40 до 300%. Тому бізнес на заварюванні ароматних мелених зерен дуже популярний.

Єдиних правил і вимог до таких закладів немає, їхні власники, бажаючи виділитися серед конкурентів, придумують стилі і напрямки самі. З Японії прийшла мода на пет-кафе: тут відвідувачів розважають тварини – коти, кролики, єноти і навіть їжачки. В Америці популярно подавати каву в їстівних стаканчиках: це смачно і екологічно.

З чого почати

Організовуючи бізнес, важливо не тільки підрахувати, скільки грошей потрібно на відкриття кав'ярні. На першому етапі головне – правильно вибрати місце. Підходять жваві місця з високою прохідністю: торгові центри, зупинки транспорту, вокзали, студмістечка. Велика кількість перехожих – не гарантія платоспроможності. Цільова аудиторія кав'ярні – студенти, представники творчих професій, інтелігенція, працівники офісів. Продумати розташування потрібно ретельно: кав'ярня має притягувати погляд, а на шляху до неї немає місця клумбі, рекламним щитам та іншим предметам. Перспективно відкривати кафе поруч з салонами краси.

 Перспективно открывать кафе рядом с салонами красоты.

Другий етап – визначення формату і розміру закладу. Чи буде в його меню тільки кавова карта, або відвідувачі зможуть вибрати до чашки кави десерт, чарку спиртного чи випічку. Урізноманітнити меню можна соками, морозивом, додати в нього чайну карту. Розмір залу розраховується залежно від передбачуваної кількості відвідувачів. На кожного потрібно не менше 2 м²: якщо планується одночасно 50 гостей, потрібно приміщення в 100 квадратних метрів, плюс 15 м² для персоналу та обладнання.

На третьому етапі підбирається обладнання. Необхідні кавомашини і кавомолки, холодильник для продуктів, мийка, міксери, інша техніка для страв, передбачених у меню. Вітрина – візитна картка кав'ярні. Для відвідувачів необхідні стійки, крісла, столики, вішалки для одягу.

Четвертий – підбір персоналу: від досвіду бариста залежить, чи буде у кави насичений смак і аромат, який і стане найкращою рекламою закладу. У маленьких точках із самообслуговуванням однієї людини досить, для інших потрібні офіціанти, мийники посуду, прибиральниця. Підбираючи персонал, розглядайте не менше трьох кандидатур на кожну посаду.

Організація кав'ярні з нуля передбачає розробку дизайну приміщення, ремонт і підводку комунікацій до обладнання.

Визначаючи, скільки потрібно грошей для відкриття кафе в Україні, враховуйте регіональний фактор. У невеликому містечку бізнес може і не піти. А відкрити міні-кав'ярню в Києві для певної аудиторії: молодіжної, батьків з дітьми, статусну – хороша ідея.

Підбираючи постачальників кави для закладу, поцікавтеся, чи не постачають вони й устаткування до нього.

Відсутність подібних закладів в населеному пункті і погано, і добре одночасно. Мінус, що цільова аудиторія не сформована, плюс – відсутність конкурентів. Якщо ж суперники по бізнесу є, придивіться до них і подумайте, чим ваша точка зможе виділитися на їхньому тлі. Найпростіше правило: низькі ціни на початковому етапі. Якщо втрачати частку прибутку немає бажання, бонусами можуть стати безкоштовний вай-фай, солодощі в подарунок, незвичайне оформлення і подача кави.

Які документи необхідні

Документы, для открытия кофейни

Новачкам в бізнесі потрібні наступні документи для відкриття кав'ярні в Україні:

  • свідоцтво про реєстрацію в податкових органах як ФОП (фізична особа-підприємець);
  • дозвіл від пожежної служби;
  • дозвіл від СЕС;
  • якщо планується торгівля спиртними напоями, потрібно оформити ліцензію;
  • бариста і офіціантам необхідні сан.книжки і висновок мед.огляду;
  • за відсутності власного приміщення укладається договір оренди.

Якщо у вас немає досвіду в оформленні документів, можна оплатити послуги юриста, хоч це і не обов'язково.

Скільки потрібно грошей для відкриття маленької кав'ярні та де їх взяти?

Більшість бізнесменів зазнають збитків протягом перших трьох років з моменту відкриття бізнесу. Відразу визначте для себе суму, якою ви готові ризикнути. Складіть бізнес-план, в якому будуть зібрані всі, навіть найдрібніші витрати.

Таблиця 1. Скільки потрібно грошей для відкриття міні-кав'ярні (для стаціонарної точки із самообслуговуванням).

Найменування статті Сума, грн
Одноразові витрати
Устаткування*:
Кавомашина
Кавомолка
Холодильник
Міксер
Фільтри для води
Касовий апарат
Витратні матеріали

від 30000
6000
10000
1000
4000
5000
1000
Посуд 1000
Вітрина, стійка, прилавок для напоїв 15000
Разом одноразових витрат 73000
Щомісячні витрати
Оренда** 2000
Продукты*** 4000
Заробітня плата 5000
Комунальні послуги 500
Разом 11500
* Кількість і сума залежать від масштабу і профілю торгової точки ** Залежить від кількості квадратних метрів і договору оренди *** Залежить від формату закладу

Середня ціна на чашку кави становить 10 грн, кожен другий купує до кави десерт, з яким середній чек складе 50 грн. Якщо передбачувана кількість відвідувачів 50 осіб – щоденний дохід складе в середньому 1500 гривень, щомісячний – від 45000. Точно передбачити кількість відвідувачів неможливо. Буває, що в день вариться всього лише 10-15 чашок кави.

Не забувайте про витрати на ремонт, сантехнічні роботи, послуги юриста та інші непередбачені витрати.

Невелика кав'ярня, яка користується успіхом, окупається, як правило, протягом півроку, великого масштабу – протягом року-двох. Врахуйте, що на вихідних доведеться додатково наймати другу людину. У разі, якщо кваліфікація бариста висока, заробітна плата повинна бути набагато вищою.

Гроші на відкриття власного бізнесу можна отримати:

  • Способом FFF – від англійського акроніму: сім'я, друзі, дурні – простіше кажучи, зайняти у близьких.
  • Традиційний спосіб – зібрати необхідні документи і звернутися в банк. Якщо кредитна історія позитивна, а сума невелика – вам не відмовлять.
  • Взяти кредит в Moneyveo. Отримати позику і сплатити її можна, не виходячи з дому.

Поради і лайфхаки. Як відкрити кав'ярню і зробити її успішною

Как открыть кофейню и сделать ее успешной

Для бізнесменів-початківців простіше буде взяти в оренду діючий бізнес або обладнання.

Кав'ярня не обов'язково повинна бути стаціонарною – ви можете привезти мобільну торгову точку у вигляді причепа до потенційних клієнтів на відкритих концертах, фестивалях, міських святах.

Запросіть в якості перших відвідувачів друзів і рідних – вони вкажуть на прорахунки в організації кафе.

Подбайте про рекламу. Це можуть бути рекламні флаєри, соціальні мережі, інтернет-майданчики оголошень, місцеві газети.

Уникнути помилок і зайвих витрат, якщо немає чіткого розуміння процесу, можливо, уклавши договір по франшизі. Ціна питання, скільки коштує відкрити кав'ярню в Києві по франшизі, починається від $5000.

Не відкривайте кафе в липні і січні – торгівля в ці місяці зазвичай не дуже прибуткова. У спеку люди п'ють каву рідше, ніж у прохолодну погоду.

Оцініть сторінку
Рейтинг: 0.00 з 5 (Голосів: 0)

Інші цікаві статті

Кредитні продукти

Smart/Trend/Temp

Наслідки для споживача в разі користування Кредитом:

За користування Кредитом споживач виплачує Кредитодавцю проценти в розмірі, визначеному в електронному договорі та комісії (за наявності). Сума кредиту, процентів за користування кредитом, неустойки (за наявності) та інших платежів, передбачених електронним договором, підлягають безготівковому перерахуванню на поточний рахунок Кредитодавця у строки та розмірах, що встановлені договором та чинним законодавством України.

Для продуктів СМАРТ та ТЕМП

У зв'язку з наданням кредиту у формі кредитної лінії та на підставі п. 10 ч. 1 ст. 12 Закону України «Про споживче кредитування» графік платежів до договору не надається, однак договір містить положення, якими визначаються розміри та строки платежів з погашення кредиту.

Користування споживачем сумою наданого кредиту після закінчення Дисконтного періоду кредитування має наступні наслідки:

• витрати споживача за користування Кредитом зростають внаслідок нарахування процентів за користування Кредитом після закінчення Дисконтного періоду кредитування за процентною ставкою, що вказана в договорі;

• витрати споживача за Дисконтний період кредитування можуть зрости внаслідок застосування правил розрахунку грошових зобов’язань споживача по сплаті процентів за користування Кредитом відповідно до розміру Базової процентної ставки і скасування правил нарахування процентів відповідно до розміру Дисконтної та Індивідуальної процентних ставок.

Для продукту ТРЕНД

Договір містить графік платежів. Графік платежів містить розрахунок всіх платежів за договором (в тому числі суми Кредиту, процентів за користування кредитом та комісії).

Комісія за надання кредиту утримується з суми кредиту шляхом зарахування однорідних грошових вимог. При чому споживач отримує лише суму за вирахуванням утриманого платежу в рахунок комісії за надання кредиту. Проценти за користування кредитом нараховуються на суму кредиту, яка зазначена в кредитному договорі, а не на чисту суму кредиту яку отримав споживач.

 

Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов'язків згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов'язань зі сплати платежів, а також розмір неустойки, процентної ставки, інших платежів, які застосовуються чи стягуються при невиконанні зобов'язання за договором:

Для продукту СМАРТ та ТЕМП

За порушення будь-якого з платежів передбачених Договором на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, Кредитодавець має право нарахувати, а Позичальник зобов’язаний сплатити на користь Кредитодавця неустойку у вигляді штрафу в розмірі 5000% від суми невиконаного або неналежно виконаного грошового зобов'язання, але не більше половини суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Обмеження максимальної суми штрафу відбувається в наступному порядку:

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 25 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений;

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 21 (двадцять один) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 50 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Для продукту ТРЕНД

У разі невиконання споживачем зобов’язань згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов’язань зі сплати платежів, визначених графіком платежів, з наступного календарного дня споживач повинен виплатити Кредитодавцю штраф у розмірі 35% від суми простроченого платежу (частини суми Кредиту, визначеної графіком платежів, та нарахованих процентів), за кожен факт такого прострочення.

 

Вплив порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту на кредитну історію споживача:

Порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту може вплинути на кредитну історію споживача, а також ускладнити отримання споживчого кредиту надалі.

 

Інформація щодо вимог придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту:

Кредитодавцю забороняється вимагати від споживача придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту.

 

Інформація щодо прав споживача розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ:

Для прийняття усвідомленого рішення щодо отримання Кредиту на запропонованих умовах споживач має право розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ.

 

Можливість Кредитодавця за власною ініціативою вносити зміни до укладених зі споживачем електронних договорів:

Кредитодавець може вносити зміни до укладених зі споживачем договорів лише за згодою споживача.

Збільшення розміру процентних ставок за договором та інших платежів в односторонньому порядку Кредитодавцем без згоди споживача не допускається.

 

Можливість споживача відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації:

Споживач може відмовитися від отримання рекламних матеріалів в особистому кабінеті у вкладці «особисті дані» шляхом натиснення на відповідний елемент інтерфейсу або безпосередньо звернутись до Кредитодавця одним із таких способів:

• шляхом направлення листа за зареєстрованим місцезнаходженням Кредитодавця;

• шляхом направлення електронного листа на адресу електронної пошти Кредитодавця, що вказана у нижній частині веб-сайту Кредитодавця;

• зв’язавшись за номером телефону, що вказаний у нижній частині веб-сайту Кредитодавця (безкоштовно з будь-яких телефонів по Україні, сервіс працює цілодобово).

 

Інформація про можливі додаткові витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом:

Можливі витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом залежать від обраного споживачем способу сплати у зв'язку із можливою наявністю комісій надавачів платіжних послуг за здійснення погашення заборгованості по кредиту.

 

Ініціювання споживачем продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит:

Споживач не має права ініціювати продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит.