Як вигідно продати нерухомість - статті Moneyveo
0 800 21 9393 укр
рoс

Як вигідно продати нерухомість

6 лип. 2018 р. Статті

Україна пережила чергову економічну кризу, яка відобразилася на всіх сферах діяльності. Не оминув він стороною і ринок нерухомості – вартість житла на вторинному ринку знизилася у кілька разів. Змінилася тактика продажу.

Але експерти стверджують, що ринок житлової нерухомості адаптувався до нових умов, і купівля-продаж вторинного житла в Україні продовжує існувати.

Тим, хто зараз стурбований, як вигідно продати нерухомість у великих і малих містах, пропонуємо кілька простих і доступних рекомендацій. Ці ж поради стануть у нагоді і тим, хто вирішує, як вигідно продати заміську нерухомість.

Ситуація на ринку житла

Ситуация на рынке жилья

Активне повсюдне будівництво нового житла сприяло обвалу продажів квартир вторинного ринку. Хрущовки, єкатерінінки і навіть сталінки стрімко знецінюються. Це пов'язано з тим, що будівлі, зведені навіть 20 років тому, не пристосовані під установку сучасних індивідуальних приладів контролю енергозбереження. Це тягне за собою зліт комунальних платежів до космічних висот.

На сьогоднішній день пропозиція покупки старих квартир перевищує попит вдвічі-втричі. І ця тенденція не зміниться.

На питання чи вигідно продавати нерухомість зараз, фахівці відповідають: "зараз не вигідно, але завтра це може бути ще більш невигідно". Тому, за справу.

Успішна стратегія продажу вторинного житла виглядає так...

Успешная стратегия продажи

Ріелтори, які спеціалізуються на продажах вторинної житлоплощі, постійно аналізуючи успішні угоди, вивели Формулу успішної стратегії продажу.

Покупець обере тільки ту квартиру, за яку просять "привабливу" ціну або майбутнє придбання має особливу ​​"родзинку".

Під "привабливою" ціною мається на увазі торг з поступкою ціни навіть в 3-7% від середньоринкової.

Під "родзинками" можуть ховатися об'єктивні привілеї:

  • розташування в престижній частині міста;
  • розвинена інфраструктура в кроковій доступності від будинку;
  • зручна транспортна розв'язка поблизу;
  • вікна житла виходять в тихий затишний дворик;
  • красивий/ексклюзивний вид з вікна.

Про наявність відповідних особливостей повідомляється в перших рядках оголошення.

«Якщо апартаменти, що продаються не мають подібних достоїнств, то "родзинки" слід створити і "нафарширувати" ними предмет продажу.»

Ви не вмієте вигідно продавати нерухомість? Тоді ми йдемо до вас!

Ріелтори стверджують, що на вторинному ринку на одного покупця припадають, в середньому, близько 80 пропозицій! Щоб продати квартиру протягом одного-двох місяців, до роботи слід підійти відповідально. Тому відразу ж прийміть рішення:

  • ви самостійно ведете продаж;
  • ви залучаєте ріелторів і повністю доручаєте ведення процесу їм.

Як правило, оплату посередницьких послуг під час продажу здійснює покупець. Продавець тільки повністю передає управління процесом професіоналам.

Підготовка об'єкту до продажу

Основні правила підготовчого етапу базуються на цілях покупців. Лише половина покупців готова в’їхати в куплене житло відразу і приступити до ремонту, проживаючи в квартирі. Третина клієнтів шукають об'єкт без ремонту, щоб зробити його самостійно на свій смак. І лише п'ята частина покупців шукає готове житло "під ключ". Тому робити капітальний ремонт перед продажем житла – безглуздо.

Ось чим треба зайнятися перед продажем квартири:
  1. Привести в порядок під'їзд. Потенційні покупці не завжди готові заходити в "бомжуватий" під'їзд, навіть якщо в ньому розташована квартира з ванною в мармурі. Якщо для наведення порядку необхідно побілити-пофарбувати-вкрутити лампочки – зробіть це. Ці витрати не заплановані і у вас на них немає грошей? Перейдіть на сайт Moneyveo, візьміть миттєвий кредит і виконайте роботи.
  2. Навести порядок в квартирі. Якщо в ній живуть, то в дні перегляду мешканці нехай сходять в кіно. Але перед тим – приберуть в будинку речі і вимиють посуд. Покупцям нехай показує чисте доглянуте житло один представник.
  3. Якщо квартира не житлова і продається під ремонт, то її слід повністю звільнити від меблів і речей. Якщо шпалери сильно постаріли, то їх краще зняти. Вікна, сантехніку – вимити. Так перед клієнтами постане простора перспектива майбутнього житла.
  4. Незалежно від того, чи живуть люди в квартирі чи ні, слід звернути увагу на запах в приміщенні. Від затхлого аромату слід позбутися. У дні перегляду рекомендуємо наповнити будинок ароматами свіжої випічки, кави, варення або сезонних квітів.

Показ і торг з покупцями

Показ с покупателями

Найбільш хвилююча й відповідальна частина процесу продажу – зустріч з покупцем. Навіть якщо ви ведете продаж самостійно, хоча б на перший показ запросіть фахівця і подивіться, як він веде переговори. Це буде корисно, якщо ви хочете вигідно продати нерухомість. Пам'ятайте, що продавець і покупець знаходяться в протилежних кутках рингу продажів. Їхні цілі так само протилежні.

Покупець буде прагнути "збити" ціну, шукати неіснуючі недоліки і роздувати проблеми з реальних незначних недоліків. Якщо ви зважилися самостійно вести переговори, підготуйтеся відбивати напади покупця:

  1. Вивчіть всі недоліки будинку, приміщення, розташування квартири і підготуйте відповіді на них. Наприклад, на заперечення покупця, що одна з кімнат занадто мала і в ній мало світла, ви можете парирувати, що це невелике затишне приміщення ідеально підходить для спальні.
  2. Якщо у вас є раритетні меблі, які ви готові запропонувати майбутньому володарю житла, то такий підхід допоможе утримати клієнта без торгу.
  3. Оцініть власну готовність "рухатися в ціні" в бік її зменшення: ви не готові поступитися більш ніж 1% заявленої суми, але готові розділити оплату нотаріальних послуг (якщо вам це вигідно).

Ці прості і доступні рекомендації допоможуть впоратися з такою відповідальною справою, як продаж нерухомості.

Удачі вам!

Оцініть сторінку
Рейтинг: 0.00 з 5 (Голосів: 0)

Інші цікаві статті

Кредитні продукти

Smart/Trend/Temp

Наслідки для споживача в разі користування Кредитом:

За користування Кредитом споживач виплачує Кредитодавцю проценти в розмірі, визначеному в електронному договорі та комісії (за наявності). Сума кредиту, процентів за користування кредитом, неустойки (за наявності) та інших платежів, передбачених електронним договором, підлягають безготівковому перерахуванню на поточний рахунок Кредитодавця у строки та розмірах, що встановлені договором та чинним законодавством України.

Для продуктів СМАРТ та ТЕМП

У зв'язку з наданням кредиту у формі кредитної лінії та на підставі п. 10 ч. 1 ст. 12 Закону України «Про споживче кредитування» графік платежів до договору не надається, однак договір містить положення, якими визначаються розміри та строки платежів з погашення кредиту.

Користування споживачем сумою наданого кредиту після закінчення Дисконтного періоду кредитування має наступні наслідки:

•         витрати споживача за користування Кредитом зростають внаслідок нарахування процентів за користування Кредитом після закінчення Дисконтного періоду кредитування за процентною ставкою, що вказана в договорі;

•         витрати споживача за Дисконтний період кредитування можуть зрости внаслідок застосування правил розрахунку грошових зобов’язань споживача по сплаті процентів за користування Кредитом відповідно до розміру Базової процентної ставки і скасування правил нарахування процентів відповідно до розміру Дисконтної та Індивідуальної процентних ставок.

Для продукту ТРЕНД

Договір містить графік платежів. Графік платежів містить розрахунок всіх платежів за договором (в тому числі суми Кредиту, процентів за користування кредитом та комісії).

Комісія за надання кредиту утримується з суми кредиту шляхом зарахування однорідних грошових вимог. При чому споживач отримує лише суму за вирахуванням утриманого платежу в рахунок комісії за надання кредиту. Проценти за користування кредитом нараховуються на суму кредиту, яка зазначена в кредитному договорі, а не на чисту суму кредиту яку отримав споживач.

 

Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов'язків згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов'язань зі сплати платежів, а також розмір неустойки, процентної ставки, інших платежів, які застосовуються чи стягуються при невиконанні зобов'язання за договором:

Для продукту СМАРТ та ТЕМП

За порушення будь-якого з платежів передбачених Договором на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, Кредитодавець має право нарахувати, а Позичальник зобов’язаний сплатити на користь Кредитодавця неустойку у вигляді штрафу в розмірі 5000% від суми невиконаного або неналежно виконаного грошового зобов'язання, але не більше половини суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Обмеження максимальної суми штрафу відбувається в наступному порядку:

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 25 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений;

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 21 (двадцять один) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 50 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Для продукту ТРЕНД

У разі невиконання споживачем зобов’язань згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов’язань зі сплати платежів, визначених графіком платежів, з наступного календарного дня споживач повинен виплатити Кредитодавцю штраф у розмірі 35% від суми простроченого платежу (частини суми Кредиту, визначеної графіком платежів, та нарахованих процентів), за кожен факт такого прострочення.

 

Вплив порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту на кредитну історію споживача:

Порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту може вплинути на кредитну історію споживача, а також ускладнити отримання споживчого кредиту надалі.

 

Інформація щодо вимог придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту:

Кредитодавцю забороняється вимагати від споживача придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту.

 

Інформація щодо прав споживача розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ:

Для прийняття усвідомленого рішення щодо отримання Кредиту на запропонованих умовах споживач має право розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ.

 

Можливість Кредитодавця за власною ініціативою вносити зміни до укладених зі споживачем електронних договорів:

Кредитодавець може вносити зміни до укладених зі споживачем договорів лише за згодою споживача.

Збільшення розміру процентних ставок за договором та інших платежів в односторонньому порядку Кредитодавцем без згоди споживача не допускається.

 

Можливість споживача відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації:

Споживач може відмовитися від отримання рекламних матеріалів в особистому кабінеті у вкладці «особисті дані» шляхом натиснення на відповідний елемент інтерфейсу або безпосередньо звернутись до Кредитодавця одним із таких способів:

•         шляхом направлення листа за адресою: 01015, м. Київ, вулиця Лейпцизька, будинок 15 Б, поверх перший;

•         шляхом направлення електронного листа на e-mail: support@moneyveo.ua або support@freecredit.com.ua;

•         зв’язавшись за номером телефону: 0 800 21 9393 або 0 800 21 5300 (безкоштовно з будь-яких телефонів по Україні, сервіс працює цілодобово).

 

Інформація про можливі додаткові витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом:

Можливі витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом залежать від обраного споживачем способу сплати у зв'язку із можливою наявністю комісій надавачів платіжних послуг за здійснення погашення заборгованості по кредиту.

 

Ініціювання споживачем продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит:

Споживач не має права ініціювати продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит.