Як заробляти в соціальних мережах? - статті Moneyveo
0 800 21 9393 укр
рoс

Як заробляти в соціальних мережах?

12 лип. 2018 р. Статті
социальные сети для заработка

Якщо ваша мама чи бабуся досі не розуміють, як можна «працювати» в Інтернеті – покажіть їм цю статтю. Якщо у вас є юний родич, який шукає кредити онлайн, навчіть його, як заробити на соцмережах. Кожен другий школяр сьогодні намагається монетизувати свій профіль в Інстаграмі, багато хто успішно ведуть свій канал на Ютубі. Діти роблять це інтуїтивно – отримують відмінні результати, тому вчимося заробляти в соціальних мережах у тих, хто народився вже зі смартфоном у руках.

Огляд соціальних мереж для заробітку

Одні люди в соціальних мережах розважаються, хваляться успіхами дітей, новими речами, автомобілем, фотографіями з відпочинку. Інші в цей час працюють. Основними майданчиками для заробітку новачків в соціальних мережах без вкладень в Україні стали Facebook, Instagram, YouTube.

Основним завданням людини, яка вирішила заробляти в соціальних мережах, стає залучення фанів сторінки – чим більше їх буде, тим вищий дохід дасть акаунт.

Способи заробітку в соціальних мережах

  1. Продаж товарів – перша сходинка до онлайн-торгівлі. Акаунт в соціальних мережах може стати відмінним стартовим майданчиком для бізнесмена-початківця. Наприклад, ви взяли кредит онлайн – закупили сировину: придбали борошно, цукор, набір начинок, специфічний кондитерський інструментарій, щоб пекти пироги, торти, брауні. Перші порції товару пропонуємо друзям свого акаунту в соціальній мережі. Одночасно вивчаємо попит на свій товар у потенційних клієнтів. Накопичуємо постійних покупців. І тільки після того, як підуть стабільні, об'ємні продажі, створюємо повноцінний інтернет-магазин.
  2. Лідери думок. Люди з великою кількістю фанів можуть рекламувати послуги інших бізнесменів на своїй сторінці. Наприклад, власник пекарні запрошує дівчину – власницю «багатого» на підписників акаунта, подивитися виробництво, продегустувати його продукцію. Процес фотографують: красуня оглядає тістомісильник-гігант, із задоволенням поглинає гарячі булочки. Після цього леді розміщує фотографії на своїй сторінці – отримує за це обумовлений гонорар. Деякі бренди працюють з популярними особистостями на умовах бартеру: розплачуються за рекламу одягом, взуттям, косметикою. Цей спосіб заробити на рекламі в соцмережах без вкладень дуже подобається дівчатам. З початкової школи вони починають розвивати свій акаунт, набирати число друзів і передплатників, плануючи в майбутньому отримувати стабільний заробіток на рекламі в соціальних мережах.
  3. Реклама послуг. Фотограф, таксист, майстер на годину, манікюрниця, перукарка можуть регулярно використовувати соціальні мережі для реклами своєї справи. Кількість клієнтів, які прийшли з Фейсбуку чи Інстаграма, стає дедалі більшою. У деяких фахівців вона вже обганяє клієнтів, яких дає зовнішня реклама і сарафанне радіо.
  4. Постинг або SMM – за гроші ви створюєте пости для власників інших акаунтів. Пишете цікаві тексти, підбираєте картинки, записуєте відео – маєте стабільний і швидкий заробіток на постах в соціальних мережах. Основні замовники такої послуги – бізнесмени, публічні персони, які не мають часу на ведення особистої сторінки або бізнес-акаунта.
  5. Створення безлічі акаунтів – їх треба вести, розвивати, збирати друзів і фанів. Після цього їх можна продати – для цього існують спеціальні біржі. Такий заробіток на акаунтах в соціальних мережах доступний навіть дітям.
  6. Піар на Ютубі. Для молодих музикантів розміщення свого продукту на каналі підвищить впізнаваність, дозволить просити більші гонорари за виступи.
  7. Постійний дохід приносить заробіток напартнерках в соціальних мережах. Ви пишете пост, посилаючись на замовника – по ній ваш читач переходить на комерційний сайт, який замовив подібну послугу. Ви отримуєте гроші за кожен здійснений перехід.
  8. Крауд-маркетинг. Розміщуємо коментарі, ставимо лайки під постами інших користувачів – робота виконується на замовлення бізнесменів або тих, хто планує стати лідером думок. Замовлення шукаємо на спеціальних біржах для заробітку в соціальних мережах.
  9. Створення спільноти, ведення групи. Одним з найбільш надійних способів як заробити в Інтернеті в соцмережах, є спільноти. Творці груп можуть заробляти на розміщенні рекламних матеріалів, формувати громадську думку, продавати свій інфопродукт. Головне завдання – зібрати велику або зацікавлену аудиторію, а потім активно залучати її до обговорення контенту.

Складнощі заробітку в соціальних мережах

Можливості заробітку в соціальних мережах здаються безмежними, але адміністратори соцмереж в Україні відстежують якість контенту.

заработок в социальных сетях
  • У популярних соціальних мережах акаунти поділяються на особисті і бізнес. Перші розкрутити набагато легше; бізнес-акаунти отримують охоплення тільки після того, як їхні власники сплатять за рекламну кампанію. Тому починаючим підприємцям та публічним персонам вигідніше розвивати особистий акаунт.
  • Співробітники Фейсбуку і Інстаграм моніторять зміст постів, тому заробіток на сумнівних тематиках – адалт, азартні ігри, тут неможливий.
  • Масові скарги конкурентів і злостивців можуть викликати блокування облікового запису користувача. Якщо ви зможете довести свою правоту, то комунікація зі співробітниками соціальної мережі дозволить вам зняти блок.

Тема заробітку в соцмережах актуальна. Така робота має безліч переваг. Бізнес в соцмережах можна поєднувати з основною діяльністю – раз. Займатися розвитком акаунта з будь-якої точки земної кулі – два. Реалізація власних творчих амбіцій – три. Крім того, не варто забувати про позитивні емоції, які дають лайки і позитивні коментарі, а також потужний захист від злостивців, який забезпечує екран комп'ютера. Загалом, приклади успішних акаунтів дозволяють кожній людині розраховувати на цікаву і грошову роботу в віртуальному світі.

Оцініть сторінку
Рейтинг: 0.00 з 5 (Голосів: 0)

Інші цікаві статті

Кредитні продукти

Smart/Trend/Temp

Наслідки для споживача в разі користування Кредитом:

За користування Кредитом споживач виплачує Кредитодавцю проценти в розмірі, визначеному в електронному договорі та комісії (за наявності). Сума кредиту, процентів за користування кредитом, неустойки (за наявності) та інших платежів, передбачених електронним договором, підлягають безготівковому перерахуванню на поточний рахунок Кредитодавця у строки та розмірах, що встановлені договором та чинним законодавством України.

Для продуктів СМАРТ та ТЕМП

У зв'язку з наданням кредиту у формі кредитної лінії та на підставі п. 10 ч. 1 ст. 12 Закону України «Про споживче кредитування» графік платежів до договору не надається, однак договір містить положення, якими визначаються розміри та строки платежів з погашення кредиту.

Користування споживачем сумою наданого кредиту після закінчення Дисконтного періоду кредитування має наступні наслідки:

•         витрати споживача за користування Кредитом зростають внаслідок нарахування процентів за користування Кредитом після закінчення Дисконтного періоду кредитування за процентною ставкою, що вказана в договорі;

•         витрати споживача за Дисконтний період кредитування можуть зрости внаслідок застосування правил розрахунку грошових зобов’язань споживача по сплаті процентів за користування Кредитом відповідно до розміру Базової процентної ставки і скасування правил нарахування процентів відповідно до розміру Дисконтної та Індивідуальної процентних ставок.

Для продукту ТРЕНД

Договір містить графік платежів. Графік платежів містить розрахунок всіх платежів за договором (в тому числі суми Кредиту, процентів за користування кредитом та комісії).

Комісія за надання кредиту утримується з суми кредиту шляхом зарахування однорідних грошових вимог. При чому споживач отримує лише суму за вирахуванням утриманого платежу в рахунок комісії за надання кредиту. Проценти за користування кредитом нараховуються на суму кредиту, яка зазначена в кредитному договорі, а не на чисту суму кредиту яку отримав споживач.

 

Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов'язків згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов'язань зі сплати платежів, а також розмір неустойки, процентної ставки, інших платежів, які застосовуються чи стягуються при невиконанні зобов'язання за договором:

Для продукту СМАРТ та ТЕМП

За порушення будь-якого з платежів передбачених Договором на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, Кредитодавець має право нарахувати, а Позичальник зобов’язаний сплатити на користь Кредитодавця неустойку у вигляді штрафу в розмірі 5000% від суми невиконаного або неналежно виконаного грошового зобов'язання, але не більше половини суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Обмеження максимальної суми штрафу відбувається в наступному порядку:

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 14 (чотирнадцять) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 25 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений;

- у разі порушення строку оплати будь-якого з платежів на 21 (двадцять один) і більше календарних днів, загальний розмір штрафу не може перевищувати 50 % від суми Кредиту, яка була в користуванні Позичальника на дату в яку платіж мав бути сплачений.

Для продукту ТРЕНД

У разі невиконання споживачем зобов’язань згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов’язань зі сплати платежів, визначених графіком платежів, з наступного календарного дня споживач повинен виплатити Кредитодавцю штраф у розмірі 35% від суми простроченого платежу (частини суми Кредиту, визначеної графіком платежів, та нарахованих процентів), за кожен факт такого прострочення.

 

Вплив порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту на кредитну історію споживача:

Порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту може вплинути на кредитну історію споживача, а також ускладнити отримання споживчого кредиту надалі.

 

Інформація щодо вимог придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту:

Кредитодавцю забороняється вимагати від споживача придбання будь-яких товарів чи послуг від Кредитодавця або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання Кредиту.

 

Інформація щодо прав споживача розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ:

Для прийняття усвідомленого рішення щодо отримання Кредиту на запропонованих умовах споживач має право розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ.

 

Можливість Кредитодавця за власною ініціативою вносити зміни до укладених зі споживачем електронних договорів:

Кредитодавець може вносити зміни до укладених зі споживачем договорів лише за згодою споживача.

Збільшення розміру процентних ставок за договором та інших платежів в односторонньому порядку Кредитодавцем без згоди споживача не допускається.

 

Можливість споживача відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації:

Споживач може відмовитися від отримання рекламних матеріалів в особистому кабінеті у вкладці «особисті дані» шляхом натиснення на відповідний елемент інтерфейсу або безпосередньо звернутись до Кредитодавця одним із таких способів:

•         шляхом направлення листа за адресою: 01015, м. Київ, вулиця Лейпцизька, будинок 15 Б, поверх перший;

•         шляхом направлення електронного листа на e-mail: support@moneyveo.ua або support@freecredit.com.ua;

•         зв’язавшись за номером телефону: 0 800 21 9393 або 0 800 21 5300 (безкоштовно з будь-яких телефонів по Україні, сервіс працює цілодобово).

 

Інформація про можливі додаткові витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом:

Можливі витрати на сплату споживачем платежів за користування Кредитом залежать від обраного споживачем способу сплати у зв'язку із можливою наявністю комісій надавачів платіжних послуг за здійснення погашення заборгованості по кредиту.

 

Ініціювання споживачем продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит:

Споживач не має права ініціювати продовження (лонгації, пролонгації) строку погашення споживчого кредиту (строку виконання грошового зобов'язання)/строку кредитування/строку дії договору про споживчий кредит.